AnonymBruker Skrevet 11. august #21 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du må hvertfall regne med en del kommentarer som "og når kommer Pippi?" Anonymkode: 5a32b...6c5 Hunden vår heter Pippi. Anonymkode: ae8be...e6f
Millimani Skrevet 12. august #22 Skrevet 12. august Jeg ville heller valgt Emil og Ida Tommy er for "tungt" og altfor umoderne kjedelig for dagens barn. Annika er riktignok søtt, men passer ikke sammen med Tommy lenger
AnonymBruker Skrevet 12. august #23 Skrevet 12. august Pippi og Nelson klinger godt sammen 🐒 Anonymkode: f850c...8b9 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #24 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (På 10.8.2025 den 18.35): Hva med Eli og Carl? Hans og Grethe? Rachel og Ross? Ariel og Troy? Anonymkode: 17709...d29 Man bør ikke oppkalle barna etter kjærestepar. Det gir incest-vibber. Anonymkode: a9ac6...ab5
AnonymBruker Skrevet 13. august #25 Skrevet 13. august Jeg har en venninne som faktisk ga barna sine navnene Edmund, Susan og Peter. I tillegg, hvis hun hadde fått en datter til så ville denne datteren selvfølgelig fått navnet Lucy. Dette kommer selvfølgelig fra bøkene og filmene om Narnia, hvor de fire søsknene heter nettopp Edmund / Susan / Peter og Lucy. 😁 Anonymkode: b36b5...f1d 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #26 Skrevet 14. august Seff skrev (På 10.8.2025 den 18.31): Hvorfor ikke? Det blir uansett færre og færre som tar referansen. Dette. Det er litt rart å tenke på - at referansen forsvinner - men det er tidens gang. Anonymkode: 3b1dc...5bb
Seff Skrevet 14. august #27 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette. Det er litt rart å tenke på - at referansen forsvinner - men det er tidens gang. Anonymkode: 3b1dc...5bb Ja. Jeg merker sånt innimellom når jeg snakker med yngre folk. Jeg sier noe og venter en eller annen spesiell reaksjon, men møter kun et tomt blikk😄
AnonymBruker Skrevet 18. august #28 Skrevet 18. august Jeg har Erle, Aurora og Sokrates Anonymkode: 37bd0...4d7
AnonymBruker Skrevet 18. august #29 Skrevet 18. august Kall dem Sonja og Harald. Anonymkode: 39e0c...de0
AnonymBruker Skrevet 19. august #30 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (På 18.8.2025 den 19.28): Kall dem Sonja og Harald. Anonymkode: 39e0c...de0 Igjen: Hvorfor navngi ungene etter et kjærestepar eller ektepar? Det blir bare rart. Anonymkode: a9ac6...ab5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå