Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Jeg lurer bare litt på den ene scenen i siste episode av Prison Break. Når Veronica møtte den av snille slemmingen som skulle gi henne disse opplysningene, så kom den andre slemmingen vet dere. Veronica gjemte seg bak bilen, og slemmingen stod og siktet på den andre med pistolen. Da så jeg skyggen av en person komme gående bak den slemme slemmingen, jeg trodde det var Veronica som snek seg frem for et bakholdsangrep, men i neste scene satt hun jo fremdeles bak bilen. Flere som la merke til dette? Hvem var skyggen? Var det bare en tlifeldig forbipasserende, noen andre som drev og snek rundt der eller hva?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. mars 2006 #4 Skrevet 25. mars 2006 Kanskje det bare var en glipp? Hvis ikke så er det jo ENDA mer spennende...
Gjest StoreSky Skrevet 25. mars 2006 #5 Skrevet 25. mars 2006 Men tenk at det er en og en halv uke til neste episode...HATER sånn der "behind the scene" episoder....
Sun Mei Skrevet 25. mars 2006 #6 Skrevet 25. mars 2006 Ja, er det det? Fikk det ikke med meg sist. Søren, det er kjedelig det. Kan de ikke sende "behind the scenes" på en tirsdag eller noe
Gjest Fruktfat Skrevet 25. mars 2006 #7 Skrevet 25. mars 2006 Kan de ikke sende "behind the scenes" på en tirsdag eller noe ← eller ikke i det hele tatt. ødelegger serien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå