Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dette kommer jo mye an på hva du mener med å "danse intimt". Og det kommer også an på hvordan typen din pleier å være, hvem dama er, hvordan forholdet deres er osv.

Vi har vært gift i over 20 år. Jeg synes selvsagt at mannen min er superhot, men han har aldri vært særlig omsvermet. Ikke noen pikenes jens, akkurat. Han er utrolig skikkelig, stødig og ordentlig. Nesten kjedelig.

Jeg hadde unnet min mann å danse med en annen dame, flørte litt og kjenne på den kriblingen. Men jeg er jo helt trygg på at han aldri ville ha forfulgt den flørten til noe mer, det er meg han har valgt. Men det er jo lov å kjenne på at man lever, litt krydder i hverdagen gjør bare godt.

Anonymkode: adc07...966

Ja, jeg vet han han synes hun er fin og det er hun også...de har en litt flørtete tone begge veier, så da tenker jeg at de kan jo bare prøve de to da...men la meg slippe å se på...

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er at han ikke var interessert i det hele tatt de gangene du ba ham opp, men danset "intimt" med ei han flørter med så fort du forsvant. I tillegg så gikk han ikke fra henne på dansegulvet da du sa at du skulle dra.

De andre gangene de har flørtet med hverandre har det også vært foran deg? Hva sa han da du sa at han kunne ta henne hvis det var henne han ville ha? Og har du fortalt ham at du ikke vil bo med ham mer?

Anonymkode: ed81b...18a

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Carabilla skrev (2 timer siden):

Min partner og jeg var på en fest igår og hele kvelden satt han å.gjespet og var ikke i spesielt godt humør. Jeg spurte flere ganger om han ville bli med på dansegulvet,men han ville ikke. Jeg gikk en tur på toalettet og da jeg kom tilbake danset han intimt med en nær venn av meg. De holdt øyekontakt og smilte fra øre til øre begge to....Jeg ble utrolig lei meg og fikk veldig vondt inni meg, er det veldig dramatisk å reagere på det?

Dumt av han. Er dere nitten år begge? Isåfall avviste han deg veldig. 

Skrevet (endret)
Egenskap skrev (11 minutter siden):

Dumt av han. Er dere nitten år begge? Isåfall avviste han deg veldig. 

Vi er voksne og ja, det kan sikkert virkelig barnslig.  Vi er kanskje bare en dårlig match. Om han vil ha henne så er det greit, følelser kan man ikke styre.

Ikke første eller siste gang man forelsker seg i partneren til nære venner.

Endret av Carabilla
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Carabilla skrev (1 time siden):

Det var hun som bydde opp han til dans, men han sa nei hver gang jeg spurte...

Fyttigrisen for en tosk han er 😔 

Anonymkode: 69b5c...516

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Enten er han utspekulert eller så er han så dum at du uansett fortjener bedre. 

Anonymkode: 1359e...197

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Carabilla skrev (5 minutter siden):

Vi er voksne og ja, det kan sikkert virkelig barnslig.  Vi er kanskje bare en dårlig match. Om han vil ha henne så er det greit, følelser kan man ikke styre.

Ikke første eller siste gang man forelsker seg i partneren til nære venner.

Ikke barnslig av deg, dette er hjerterivende oppførsel av han. 

Du fortjener mer.

Anonymkode: 69b5c...516

• Liker 1
Skrevet

Min partner og jeg var på en fest igår og hele kvelden satt han å.gjespet og var ikke i spesielt godt humør. Jeg spurte flere ganger om han ville bli med på dansegulvet,men han ville ikke. Jeg gikk en tur på toalettet og da jeg kom tilbake danset han intimt med en nær venn av meg. De holdt øyekontakt og smilte fra øre til øre begge to....Jeg ble utrolig lei meg og fikk veldig vondt inni meg, er det veldig dramatisk å reagere på det?

Overskrift og innhold passer ikke helt.

Selvfølgelig er det greit å danse med andre. Men selvfølgelig er det ikke greit å bedrive en aktivitet man har avslått med partneren sin!!

Jeg hadde gått bort, sagt "dere kledde hverandre. Jeg skjønner nå hvorfor du ikke ville danse med meg" så hadde det vært siste gang han så meg. 

Er jo bare for å drite ut deg det der. Ingenting annet.

Anonymkode: 84e57...f7a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner reaksjonen ja.

Carabilla skrev (51 minutter siden):

Ja, det er akkurat det jeg også føler...Menn med blikket og  lyst  for andre er absolutt ikke noe  satse på...Vi bor sammen, så tenker det er greit å gå hvert til vårt nå.

Har dere barn sammen?

• Liker 1
Skrevet

Danse intimt som i det vi kalte klinedans før, altså å bare stå og holde rundt hverandre og rugge litt til musikken? Totalt ugreit. Danse som i «ordentlig» dans, typ salsa, tango, swing eller noe? Isolert sett helt greit. Mindre greit at de spiste hverandre opp med blikket og at han sa nei til deg flere ganger før han sa ja til henne. Drittsekk tenker jeg da.

Anonymkode: da0bb...6e9

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Personlig synes jeg det er helt greit med «intim» dans med andre enn partner, jeg regner med det ikke er lap dance det er snakk om, men skjønner det er kjipt når han først har avvist deg hele kvelden.

Synes det er litt merkelig oppførsel.

• Liker 2
Skrevet

Hun er jo kjent for å være en " man eater"

Veldig pen og sexy...Partneren min er jo en litt typisk mann som hun liker...høy, kjekk, og mandig..

Viss du ikke er god nok verken til dansing e.l. så la de få hverandre. Dette er ikke noe å samle på

Anonymkode: f6d93...709

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Carabilla skrev (3 timer siden):

IKKE GREIT. 

Kjæresten min hater å danse. Jeg liker å danse med han men ellers ikke. Men vi har en deal om at jeg kan danse med den ene kameraten hans hvis vi er sammen og jeg vil. Men ellers danser vi bare sammen. Ingen av oss hadde akseptert den oppførselen. 

Dustetype!!!

Anonymkode: 2f8f3...c5a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (38 minutter siden):

Skjønner reaksjonen ja.

Har dere barn sammen?

Irrelevant.

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Irrelevant.

Vi har ikke barn sammen, men er samboere.

Skrevet

Så en tilsvarende tråd for et drøyt halvår siden der det var en mann som stod i en lignende problemstilling. Folk flest kalte han usikker og kontrollerende for å uttrykke misnøye.

Anonymkode: 7c0c1...82f

• Nyttig 1
Skrevet
Carabilla skrev (4 timer siden):

Hun er jo kjent for å være en " man eater"

Hun tok ikke et nei for et nei.

Og han sa til slutt ja for å unngå en scene.

Anonymkode: b9967...058

Skrevet
Carabilla skrev (4 timer siden):

Når du kom tilbake fra toalettet oppdaget du han danset "intimt med ein venn av deg"  Var det er venn eller venninne han danset saman med ? 

Så du satt hele kvelden passiv stakkar  uten en dans fordi han satt i gjespet ?

Vi er eit par som har  vert medlem/ aktiv i danselag i mange år, og  opplever at det er fortsatt menn som tradisjonelt sett  innviterer opp til dans, og  ulik kjønnsfordeling  med en overvekt av anten menn eller kvinnfolk.   Mange kvinnfolk kvinnfolk sitter  ofte passive på danser  i påvente at noen menn skal innvitere dem opp til dans.   

Anonymkode: c8269...22a

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hun tok ikke et nei for et nei.

Og han sa til slutt ja for å unngå en scene.

Anonymkode: b9967...058

Han sa nei til dama og hun laget ikke drama, hun gikk på do.

Hun andre er pen og han sier ikke nei om han får klå litt på henne. 

Men han kom jo etter ts og det er jo på en måte bra, skjønte kanskje at han hadde gått over streken. Men i sinne løser man ingenting. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han sa nei til dama og hun laget ikke drama, hun gikk på do.

Hun andre er pen og han sier ikke nei om han får klå litt på henne. 

Men han kom jo etter ts og det er jo på en måte bra, skjønte kanskje at han hadde gått over streken. Men i sinne løser man ingenting. 

Når ein går på dans kan det vera fordelaktig å danse også med andre en sin egen partner.  Eg misstenker at det ligg  noe sjalusi til grunn her. Så er det spørsmål hvor mange glass vin e.l som hadde svekket den mentale vuredringsevnen før og under dansen. 

Det er slett ikkje uvanleg at partnere oppfører seg barnslig i kombinasjon med alkohol  under dansearangement, og sperregrenser  blir endret.  Han danset med en venninne av samboer, og skulle ikkje forundre meg om det var var ugler i mosen her.   

Anonymkode: c8269...22a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...