Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min partner og jeg var på en fest igår og hele kvelden satt han å.gjespet og var ikke i spesielt godt humør. Jeg spurte flere ganger om han ville bli med på dansegulvet,men han ville ikke. Jeg gikk en tur på toalettet og da jeg kom tilbake danset han intimt med en nær venn av meg. De holdt øyekontakt og smilte fra øre til øre begge to....Jeg ble utrolig lei meg og fikk veldig vondt inni meg, er det veldig dramatisk å reagere på det?

• Hjerte 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Carabilla skrev (4 minutter siden):

Min partner og jeg var på en fest igår og hele kvelden satt han å.gjespet og var ikke i spesielt godt humør. Jeg spurte flere ganger om han ville bli med på dansegulvet,men han ville ikke. Jeg gikk en tur på toalettet og da jeg kom tilbake danset han intimt med en nær venn av meg. De holdt øyekontakt og smilte fra øre til øre begge to....Jeg ble utrolig lei meg og fikk veldig vondt inni meg, er det veldig dramatisk å reagere på det?

Herlighet, tror da ALLE ville reagert dramatisk på det. Så utrolig respektløst ovenfor deg.

Og attpåtil på en fest der andre venner også får med seg dette "stuntet".

Anonymkode: 9a921...26a

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Fy søren, ja her hadde jeg tiltet helt. Man danser ikke sånn med andre når man har partner. For en dust! 

Hva gjorde du da da du kom inn og så dem? Hva sier han om det selv?

Anonymkode: 09ebc...a85

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Herlighet, tror da ALLE ville reagert dramatisk på det. Så utrolig respektløst ovenfor deg.

Og attpåtil på en fest der andre venner også får med seg dette "stuntet".

Tusen takk,  han mener jeg overreagerer,  men det synes ikke jeg. Hun er en veldig vakker dame så forstår at han synes det er stas...men dette var veldig ydmykende for meg...

Endret av Carabilla
  • Liker 2
  • Hjerte 15
Skrevet
Carabilla skrev (1 minutt siden):

Tusen takk,  han mener jeg overreagerer,  men det synes ikke jeg. Hun er en veldig vakker dame så forstår at han synes det er stas...men dette var veldig ydmykende for meg...

Han driter seg ut, ved å drite deg ut...

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fy søren, ja her hadde jeg tiltet helt. Man danser ikke sånn med andre når man har partner. For en dust! 

Hva gjorde du da da du kom inn og så dem? Hva sier han om det selv?

Anonymkode: 09ebc...a85

Jeg gikk bort til han å sa at jeg drar hjem nå, så gikk jeg ut...så de gjennom.viduet og de bare fortsatte å danse...så kom han ut å lurte på hva problemet var, hvor jeg svarte at det var vondt å.se den gnisten mellom dem, noe han ikke viser meg. I dag sa jeg at om det er henne han vil ha så kjør på...så dro jeg bort.

• Liker 3
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Det du beskriver, er for meg utroskap. 

• Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Phoenix Heart skrev (6 minutter siden):

Det du beskriver, er for meg utroskap. 

Jeg også mener det er lang over det som er grensa....helt greit å danse, men det var virkelig ekkelt å se kjemien mellom dem...det ble som et mareritt. Akkurat som de spise opp hverandre med blikket...

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvem bød om hvem. Hun eller han. Kan det være at hun så sitt snitt når du var på toalettet og bød han opp med baktanke om å vise hvor deilig hun er og skape litt drama. Noen folk liker å gjøre sånt og typen gikk kanskje rett på. Likevel burde han stått i mot og gått hjem med deg

Anonymkode: f6d93...709

• Liker 6
Skrevet (endret)

Det var hun som bydde opp han til dans, men han sa nei hver gang jeg spurte...

Endret av Carabilla
  • Hjerte 8
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem bød om hvem. Hun eller han. Kan det være at hun så sitt snitt når du var på toalettet og bød han opp med baktanke om å vise hvor deilig hun er og skape litt drama. Noen folk liker å gjøre sånt og typen gikk kanskje rett på. Likevel burde han stått i mot og gått hjem med deg

Det var hun som bø han opp til dans...han svarte nei til meg hver gang jeg spurte..skylte på feil musikk osv...bare tull.

Endret av Carabilla
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Carabilla skrev (6 minutter siden):

Det var hun som bø han opp til dans...han svarte nei til meg hver gang jeg spurte..skylte på feil musikk osv...bare tull.

Avtalt spill mellom de to kanskje når du ikke var der. Og hun vant siden du stakk i sinne. Og han er en tosk. Siden hun er nær venn av deg, har hun vist tegn på være interessert i han før ? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Avtalt spill mellom de to kanskje når du ikke var der. Og hun vant siden du stakk i sinne. Og han er en tosk. Siden hun er nær venn av deg, har hun vist tegn på være interessert i han før ? 

Hun er jo kjent for å være en " man eater"

Veldig pen og sexy...Partneren min er jo en litt typisk mann som hun liker...høy, kjekk, og mandig..

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror du bør tenke deg mer om hvem du er partner med. Denne type verdier er ikke kjærestemateriell.

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hæ? Her skjønner jeg virkelig ikke problemet. At han smilte? At han danset?

Anonymkode: d5934...487

• Liker 2
Skrevet
Teknoil skrev (45 minutter siden):

Tror du bør tenke deg mer om hvem du er partner med. Denne type verdier er ikke kjærestemateriell.

Ja, det er akkurat det jeg også føler...Menn med blikket og  lyst  for andre er absolutt ikke noe  satse på...Vi bor sammen, så tenker det er greit å gå hvert til vårt nå.

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hæ? Her skjønner jeg virkelig ikke problemet. At han smilte? At han danset?

Anonymkode: d5934...487

Vet at mange sikkert ser sånn på det som du gjør...er forsåvidt enig med deg og synes å.danse med andre er greit...men å omtrent spise opp hverandre med blikket og danse så.intimt ble litt for brutalt å.stå å se på for min del...

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet

Dette kommer jo mye an på hva du mener med å "danse intimt". Og det kommer også an på hvordan typen din pleier å være, hvem dama er, hvordan forholdet deres er osv.

Vi har vært gift i over 20 år. Jeg synes selvsagt at mannen min er superhot, men han har aldri vært særlig omsvermet. Ikke noen pikenes jens, akkurat. Han er utrolig skikkelig, stødig og ordentlig. Nesten kjedelig.

Jeg hadde unnet min mann å danse med en annen dame, flørte litt og kjenne på den kriblingen. Men jeg er jo helt trygg på at han aldri ville ha forfulgt den flørten til noe mer, det er meg han har valgt. Men det er jo lov å kjenne på at man lever, litt krydder i hverdagen gjør bare godt.

Anonymkode: adc07...966

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ingen problemer med at kjæresten min danser med andre på fest. Har du noen annen grunn til å tro at han er interessert i henne? Hvis ikke ville ikke jeg laget noe nummer ut av det

Anonymkode: dc0a5...24b

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en mann som er flink og veldig glad i å danse. Han byr mange opp til dans. Noen danser, som en tango, er ganske intim, uten at det betyr noe. Heldigvis danser han også med meg.

Anonymkode: aa157...aa2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...