GÃ¥ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei😊 
Jeg hadde et pks for 18 dager siden. 
Om jeg ligger på ryggen så kjenner jeg godt en «hard pølse» over snittet fra hofta og skrått nedover på en måte, samme har jeg på andre siden bare litt med mot midten. Kjenner det når jeg står også, men ikke like godt som da jeg ligger på rygg. 
Denne «pølsa» som jeg beskrev først har jeg ikke kjent før nå. Hva er dette?🙊
Har ikke vondt, og jeg blør omtrent ikke, er bare ekkelt å ta på og litt «ømt»😅

Kjenner det ganske godt når jeg står også, føles hovent ut og pølse aktig ut. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan være arrvev, men kan også være blodansamling som kroppen etter hvert vil absorbere. Spør jordmor/lege på seksukerskontrollen din, få de til å kjenne etter. :)

Anonymkode: b03f2...cb5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hos meg var det tykt og stivt i området rundt snittet ganske mange uker, hvis det er det du mener med pølse. Det var også rart å ta på det veldig lenge som jo er naturlig. Fortsatt rart å få vannstråle på det når jeg dusjer 8 mnd senere.

Anonymkode: 7c559...d7b

AnonymBruker
Skrevet

Husk det er 7 lag som er sydd. Du er nok enda hoven og det gror inni der. Det tar mer enn 1 måned før det går seg til. Normalt og ha nedsatt hudfølelse i området lenge, kanskje år. 

Anonymkode: 1cfee...ec5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg hadde en slags pølse i området der som var hardt. Litt usikker på når den ble borte, men den er hvertfall borte nå, 4 måneder etter keisersnittet. 

Anonymkode: 16d33...5ba

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som noe jeg hadde også. Tror det er arrvev. Sjekk ut om det er lurt å massere området for å myke opp, synes å huske jeg fikk tips om det.

Anonymkode: 31544...45c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...