Frøken M Skrevet 10. august #1 Skrevet 10. august Hei😊 Jeg hadde et pks for 18 dager siden. Om jeg ligger pÃ¥ ryggen sÃ¥ kjenner jeg godt en «hard pølse» over snittet fra hofta og skrÃ¥tt nedover pÃ¥ en mÃ¥te, samme har jeg pÃ¥ andre siden bare litt med mot midten. Kjenner det nÃ¥r jeg stÃ¥r ogsÃ¥, men ikke like godt som da jeg ligger pÃ¥ rygg. Denne «pølsa» som jeg beskrev først har jeg ikke kjent før nÃ¥. Hva er dette?🙊 Har ikke vondt, og jeg blør omtrent ikke, er bare ekkelt Ã¥ ta pÃ¥ og litt «ømt»😅 Kjenner det ganske godt nÃ¥r jeg stÃ¥r ogsÃ¥, føles hovent ut og pølse aktig ut.Â
AnonymBruker Skrevet 10. august #2 Skrevet 10. august Kan være arrvev, men kan også være blodansamling som kroppen etter hvert vil absorbere. Spør jordmor/lege på seksukerskontrollen din, få de til å kjenne etter. Anonymkode: b03f2...cb5 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #3 Skrevet 11. august Hos meg var det tykt og stivt i området rundt snittet ganske mange uker, hvis det er det du mener med pølse. Det var også rart å ta på det veldig lenge som jo er naturlig. Fortsatt rart å få vannstråle på det når jeg dusjer 8 mnd senere. Anonymkode: 7c559...d7b
AnonymBruker Skrevet 11. august #4 Skrevet 11. august Husk det er 7 lag som er sydd. Du er nok enda hoven og det gror inni der. Det tar mer enn 1 måned før det går seg til. Normalt og ha nedsatt hudfølelse i området lenge, kanskje år. Anonymkode: 1cfee...ec5 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #5 Skrevet 11. august Ja, jeg hadde en slags pølse i området der som var hardt. Litt usikker på når den ble borte, men den er hvertfall borte nå, 4 måneder etter keisersnittet. Anonymkode: 16d33...5ba
AnonymBruker Skrevet 11. august #6 Skrevet 11. august Det høres ut som noe jeg hadde også. Tror det er arrvev. Sjekk ut om det er lurt å massere området for å myke opp, synes å huske jeg fikk tips om det. Anonymkode: 31544...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå