AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Skrevet 10. august Jeg fant mengder med muse dritt og frø inn i kjøkkenvifts kanal. Jeg fjernet kanalen og vasket alt. Det viser seg at huseier mater fugler, og dermed mus rett ovenfor ventilasjonslukket mitt. Etter flere måneder med å skrive til huseier om å tette sprekk ved ventilasjonslukk og erstatte kjøkkenviftskanalen, er mitt neste alternativ å gi ham varsel. Om det ikke blir reparert innen to uker, ringer jeg profesjonelle for å fikse dette. Alle kostnadene relatert til å rette problemene blir trukket fra husleie. Da blir det veldig dyrt. Huseier bor i samme hus. I starten ga han inntrykk av å være en kliss-søt, hyggelig og nokså overfladisk gammel mann. Nå sitter jeg med inntrykk av at han er en alvorlig mental syk gammel mann som har et pervers behov for å pine kvinner. Nå forstår jeg at den forrige leieboeren (og hennes unge datter ) bodde flere år med museavføring dryssende over komfyr. Før forrige leieboer flyttet, slet hun med fullstendig nyresvikt. Til slutt fikk hun nyre transplantasjon. Som kjent, muse avføring kan føre til musepest, og musepest kan føre til nyresvikt. Han nekter for at det er en sprekk over ventilasjonslukken, selv om jeg sendte ham bilder som bevis. Han lo av at den forrige leieboeren var så redd mus og han har en klistermerker med et smilende mus ved inngangsdøren hans. Er det noe ved denne situasjonen som jeg ikke forstår? Selv om logikken sier at jeg ikke gjør noe galt, sliter jeg veldig med dette. Jeg sitter med følelsen av at jeg gjør noe galt. Alle syns han er verdens snilleste. Jeg sitter med følelsen av at han er psykopat, sosiopat eller vulnerable narsissist. Det er noe utrygg ved det hele. Anonymkode: a1212...69b
AnonymBruker Skrevet 10. august #2 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg fant mengder med muse dritt og frø inn i kjøkkenvifts kanal. Jeg fjernet kanalen og vasket alt. Det viser seg at huseier mater fugler, og dermed mus rett ovenfor ventilasjonslukket mitt. Etter flere måneder med å skrive til huseier om å tette sprekk ved ventilasjonslukk og erstatte kjøkkenviftskanalen, er mitt neste alternativ å gi ham varsel. Om det ikke blir reparert innen to uker, ringer jeg profesjonelle for å fikse dette. Alle kostnadene relatert til å rette problemene blir trukket fra husleie. Da blir det veldig dyrt. Huseier bor i samme hus. I starten ga han inntrykk av å være en kliss-søt, hyggelig og nokså overfladisk gammel mann. Nå sitter jeg med inntrykk av at han er en alvorlig mental syk gammel mann som har et pervers behov for å pine kvinner. Nå forstår jeg at den forrige leieboeren (og hennes unge datter ) bodde flere år med museavføring dryssende over komfyr. Før forrige leieboer flyttet, slet hun med fullstendig nyresvikt. Til slutt fikk hun nyre transplantasjon. Som kjent, muse avføring kan føre til musepest, og musepest kan føre til nyresvikt. Han nekter for at det er en sprekk over ventilasjonslukken, selv om jeg sendte ham bilder som bevis. Han lo av at den forrige leieboeren var så redd mus og han har en klistermerker med et smilende mus ved inngangsdøren hans. Er det noe ved denne situasjonen som jeg ikke forstår? Selv om logikken sier at jeg ikke gjør noe galt, sliter jeg veldig med dette. Jeg sitter med følelsen av at jeg gjør noe galt. Alle syns han er verdens snilleste. Jeg sitter med følelsen av at han er psykopat, sosiopat eller vulnerable narsissist. Det er noe utrygg ved det hele. Anonymkode: a1212...69b Hvis du tetter så trenger du vel ikke gjøre mer enn det? Evt si at du trekker fra på husleia? Ville ellers forhørt meg videre angående dette. Anonymkode: a217e...388
AnonymBruker Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): tter flere måneder med å skrive til huseier om å tette sprekk ved ventilasjonslukk og erstatte kjøkkenviftskanalen, er mitt neste alternativ å gi ham varsel. Om det ikke blir reparert innen to uker, ringer jeg profesjonelle for å fikse dette. Alle kostnadene relatert til å rette problemene blir trukket fra husleie. Da blir det veldig dyrt. Det ville jeg vært særdeles forsiktig med å gjøre. Det tviler jeg på du har noe som helst rett til, og du kan ende med ansvar for både kostandene du selv pådrar deg, og ev. skade/tilbakeføring til original stand osv. Det finnes tilfeller hvor man kan holde tilbake husleie, når du nå ikke kan bruke stekeplater (?) så kan det virke innafor. Bør undersøkes. Anonymkode: 06fd0...443
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august Du virker for øvrig å dra noen helt absurde konklusjoner, men antar det er langt mer grunnlag for det enn hva som står i HI. Fra nyresvikten til forrige leietaker, til huseiers motivasjon og alvorlige sinnstilstand. Anonymkode: 06fd0...443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå