Gå til innhold

Bli knullet med Penisring med vibrasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

hva synes dere damer om dette? Tenkte å kjøpe en penisring å tre på, med en slik vibrator greie på som skal stimulere klitoris. Hvordan bør man da utføre selve knullinga? Slik hastighetsgreier da er vel bare tull, skal hun ha noe nytte av det. Da blir det mer rolige støt, og mer gnuing når man er inni henne?

Anonymkode: 8a721...d7b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Best med en helt enkel penisring som holder utstyret oppe, blir både hardere og større av det. Kan ikke annet enn å bare anbefale penisring, skjønner ikke hvorfor mannfolk oppi åra bare kan begynne å bruke det uten oppfordring. 

Anonymkode: e0ddc...83d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kona har det og benytter det av og til. Gir meg som mann veldig lite og det gir ikke fruen noe spess heller. Bedre at hun tar frem viberator og bruker denne under samleie istedenfor. Har ingen problemer med å holde den stiv så er egentlig kun for litt piff vi benytter den. 

Anonymkode: 42dec...7c1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Best med en helt enkel penisring som holder utstyret oppe, blir både hardere og større av det. Kan ikke annet enn å bare anbefale penisring, skjønner ikke hvorfor mannfolk oppi åra bare kan begynne å bruke det uten oppfordring. 

Gammelt triks som fungerer gull når en skal få en godt voksen sværing opp i fra "dvalen". 

Da blir mann som hvalen, klar for dype dykk og et imponerende skue mange reiser langt for å oppleve.

.

Anonymkode: 451d5...1a1

Skrevet

Fungerte ikke spesielt bra for oss. Har prøvd et par nå og begge har vært for trange for meg og ubehagelige å ha på, og hun foretrekker å styre vibrerende leketøy selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Er det så stor forskjell med og uten ring?

ringen gjør vel at en ikke kommer helt inn? dei er jo noen cm.

Skrevet
Soft mann skrev (10 minutter siden):

Er det så stor forskjell med og uten ring?

ringen gjør vel at en ikke kommer helt inn? dei er jo noen cm.

Penisring kan være nokså tynne.. Så det trenger ikke være ett problem. 

• Nyttig 1
Skrevet

Har aldri prøvd det selv, men hvis jeg ser på bilder hvordan disse penisringene er utformet, er jeg litt usikker på om jeg kunne fått det til å funke for meg. Jeg trenger stimuli på nøyaktig samme sted på klitoris over lengre tid for at vibrasjon skal fungere, så det ville jo da vært å peile vibratoren inn på akkurat dette stedet, og så utført bare forsiktig gnukking (bevege seg såpass lite at den vibratoren ikke flytter seg mer enn maks et par millimeter fra rett posisjon), gjerne i kombinasjon med at jeg kniper. Eventuelt om mannen hadde klart å lene seg ned slik at vibratoren ble liggende på nøyaktig samme sted mens han snor seg til å utføre forsiktig penetrering (inn/ut bevegelse). Usikker på hvor gjennomførbart dette er. Kommer kanskje an på størrelsen på penisringen også.

Alternativet ville vært å selv brukt vibrator en god stund i forveien og edget til orgasme, for da er hele området mer følsomt og det er ikke lenger så viktig at vibratoren på penisringen treffer på akkurat rett sted når den kommer på.

• Nyttig 1
Skrevet
SlemUlv skrev (14 minutter siden):

Penisring kan være nokså tynne.. Så det trenger ikke være ett problem. 

Dei må klemme veldig hardt tenker eg. Da blir vel en tynn fort vond?

har dere sex lenge når ringen er på?

Skrevet
Soft mann skrev (12 minutter siden):

Dei må klemme veldig hardt tenker eg. Da blir vel en tynn fort vond?

har dere sex lenge når ringen er på?

Er forskjell på hvor hardt de klemmer, og silikon er tøyelige/strekkbare. Trenger ikke klemme så hardt, for å få effekt, så lenge den står korrekt helt nede ved penisrota. 

Lenge er relativt tenker jeg.. Siden min kjære ikke vet hva en kjappis er.. 
og vistnok.... Om den er plassert riktig, kan man fortsatt ha stå selv om han har kommet. 

• Nyttig 1
Skrevet
SlemUlv skrev (5 minutter siden):

Er forskjell på hvor hardt de klemmer, og silikon er tøyelige/strekkbare. Trenger ikke klemme så hardt, for å få effekt, så lenge den står korrekt helt nede ved penisrota. 

Lenge er relativt tenker jeg.. Siden min kjære ikke vet hva en kjappis er.. 
og vistnok.... Om den er plassert riktig, kan man fortsatt ha stå selv om han har kommet. 

Det høres jo fantastisk ut, eg har jo som du poengterte en del utfordringer med min🙈. Men er veldig vanskelig å vekke. Den kommer heller ikke ved sex, veldig vanskelig ved onani  og

AnonymBruker
Skrevet

Kondomeriet har en pakke med tre stramhetsgrader.  Grei pris. 

• Nyttig 1
Skrevet
Jdz skrev (6 timer siden):

Fungerte ikke spesielt bra for oss. Har prøvd et par nå og begge har vært for trange for meg og ubehagelige å ha på, og hun foretrekker å styre vibrerende leketøy selv.

En penisring skal klemme ja, men ikke på noen ubehagelig måte. Ikke bare gjør det vondt, men det blir for mye press også. En pensiring skal sitte fast rundt penisrota og presse litt på. Men når dere kommer i gang, skal den ikke merkes og man skal egentlig glemme at den er på.

Så ja, det har nok vært feil størrelse.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd med vibrering, men med vanlig ring ble jeg litt tykkere og litt hardere. Kan sammenlignes med når man er ekstra ekstra kåt og nærmest sprekkferdig. Ikke bare vanlig hverdags-kåt eller helge-kåt... 110% kåt og klar for henne.

Jeg syntes også jeg ble mer følsom, men det tok lengre tid før jeg kom.

Større? Ja
Hardere? Ja
Mer nytelse? Ja
Mer utholdenhet? Ja

... og ikke minst kommentaren fra partner om at hun også merket at jeg var større og hardere. Er ikke mer moden mann enn at jeg liker å høre "åhh, så stor du er" :D

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bør nå sjekke med dama at hun liker vibrasjoner. Det er for kraftig for meg.

Anonymkode: 3c6e9...df9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Gammelt triks som fungerer gull når en skal få en godt voksen sværing opp i fra "dvalen". 

Da blir mann som hvalen, klar for dype dykk og et imponerende skue mange reiser langt for å oppleve.

.

Du har i alle fall selvtilliten i orden. 🤣

Anonymkode: 5b2ff...f18

AnonymBruker
Skrevet
Even Tuell skrev (10 timer siden):

Jeg har ikke prøvd med vibrering, men med vanlig ring ble jeg litt tykkere og litt hardere. Kan sammenlignes med når man er ekstra ekstra kåt og nærmest sprekkferdig. Ikke bare vanlig hverdags-kåt eller helge-kåt... 110% kåt og klar for henne.

Jeg syntes også jeg ble mer følsom, men det tok lengre tid før jeg kom.

Større? Ja
Hardere? Ja
Mer nytelse? Ja
Mer utholdenhet? Ja

... og ikke minst kommentaren fra partner om at hun også merket at jeg var større og hardere. Er ikke mer moden mann enn at jeg liker å høre "åhh, så stor du er" :D

Ja, de merker det. Så ja, da skal de få. 

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde først en ring med en "bullet" vibrator, den traff egentlig ingenting. Men prøvde senere en med større flate. Litt skeptisk først, for den så jo litt stor og klumpete ut, men herregud så godt det funka! Med litt overflate så traff den, og det ble en favoritt å sitte oppå han å "grinde" mot den.

Anonymkode: 2e2ae...ece

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...