Hoppetaujenta Skrevet 10. august #1 Skrevet 10. august Jeg vurderer å smake igjen snart, bare for å se om det er like ille som den første gangen jeg ikke likte det. Hvordan er det laget? Uhell på fabrikkens prøvekjøkken, eller? 😵💫
CAPS LOCK Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august ULEKKER SMAK I OSPEPOP???? NEI! NÅ MÅ DU GI DEG!!!!!!!!!!! 4 2 3
Snublefot62 Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august Tror du må ha fått en feilvare. Det finnes ikke ulekre smaker i ostepop. 3 1
Lou Salome Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august Det er ikke smaken som er ulekker, den er uimotståelig. Det er lukta som er litt "off". 3
Hoppetaujenta Skrevet 12. august Forfatter #5 Skrevet 12. august Haha...dere får en laik alle tre, for jo fyttikatta så vondt det smaker og fingrene stinker i lang tid etterpå om en har tatt i noen.
Slarti Skrevet 12. august #6 Skrevet 12. august Tenk å si at det er ulekker smak i ostepop? Makan. Synes oppriktig synd på mennesker som ikke liker ostepop. 🫂 3 1 2
Hydrium Skrevet 12. august #7 Skrevet 12. august Spiser det med spisepinner 😄 Da får du ikke ostepopp fingre. Men smakte du den originale fra OLW uten disse nye smakene? Jeg sitter her helt sjokkert. Desperat etter svar 2
Hoppetaujenta Skrevet 13. august Forfatter #8 Skrevet 13. august Slarti skrev (12 timer siden): Tenk å si at det er ulekker smak i ostepop? Makan. Synes oppriktig synd på mennesker som ikke liker ostepop. 🫂 Takk, jeg tar i mot, for det er ikke det at jeg er født anti-anti sånne ostepoppeloppar....det er stanken som får meg til å rygge. Fargen er nydelig og formen morsom...men altså....jeg må gjemme meg i et avlukke (nei ikke valgavlukke) og få det ut... ( 🤮 ) Hydrium skrev (12 timer siden): Spiser det med spisepinner 😄 Da får du ikke ostepopp fingre. Men smakte du den originale fra OLW uten disse nye smakene? Jeg sitter her helt sjokkert. Desperat etter svar Jeg har forsøkt kanskje i tre faser og da regner jeg med at det også var en opprinnelig versjon der og en av dagens ekle smak. 1
Hulderen Skrevet 13. august #9 Skrevet 13. august Hoppetaujenta skrev (13 timer siden): Haha...dere får en laik alle tre, for jo fyttikatta så vondt det smaker og fingrene stinker i lang tid etterpå om en har tatt i noen. Jeg liker hverken lukten eller smaken av ostepop. Når jeg er så uheldig at venner spiser det i samme rom, så har jeg lagt merke til at de spiser det med gaffel for å slippe kliss på fingrene. 1
Maleficenta Skrevet 13. august #10 Skrevet 13. august Hoppetaujenta skrev (På 10.8.2025 den 16.43): Jeg vurderer å smake igjen snart, bare for å se om det er like ille som den første gangen jeg ikke likte det. Hvordan er det laget? Uhell på fabrikkens prøvekjøkken, eller? 😵💫 Cheddar kanskje? 1
Cid Skrevet 13. august #11 Skrevet 13. august Hoppetaujenta skrev (14 timer siden): Haha...dere får en laik alle tre, for jo fyttikatta så vondt det smaker og fingrene stinker i lang tid etterpå om en har tatt i noen. Og osten sitter som limt inni kjeften. Slarti skrev (14 timer siden): Tenk å si at det er ulekker smak i ostepop? Makan. Synes oppriktig synd på mennesker som ikke liker ostepop. 🫂 Klem til deg tilbake som tenker slik 1
Lur Venn Skrevet 13. august #12 Skrevet 13. august Smaken er god, men lukten er helt jævli, åsså blir det sånn sement på tenna når man spiser den 1
Cid Skrevet 13. august #13 Skrevet 13. august Lur Venn skrev (8 minutter siden): Smaken er god, men lukten er helt jævli, åsså blir det sånn sement på tenna når man spiser den Jeg må alltid pusse tennene etterpå. 1
Phoenix Heart Skrevet 13. august #14 Skrevet 13. august Beklager Hoppe men jeg forstår ikke hva du mener, ostepop er digg 😁 2
Lur Venn Skrevet 13. august #15 Skrevet 13. august Cid skrev (15 minutter siden): Jeg må alltid pusse tennene etterpå. Det fester seg på tannbørsten og😭 1
Phoenix Heart Skrevet 13. august #16 Skrevet 13. august Lur Venn skrev (9 minutter siden): Det fester seg på tannbørsten og😭 Man må jo skylle munnen først 😉 1
Lur Venn Skrevet 13. august #18 Skrevet 13. august Phoenix Heart skrev (7 minutter siden): Man må jo skylle munnen først 😉 Jaaa, jeg væit det, men vannet får bort alt da🙃
Hoppetaujenta Skrevet 13. august Forfatter #19 Skrevet 13. august En mystisk orange greie høres det ut til å være og de innvidde er uenige om hvordan omgås den.
Cid Skrevet 13. august #20 Skrevet 13. august Phoenix Heart skrev (32 minutter siden): Man må jo skylle munnen først 😉 Får ikke bort alt, men jeg skyller tannbørsten etterpå. Altså dette var når jeg likte ostepop, nå liker jeg ikke noe med ostesmak lenger 😛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå