Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes denne var veldig spennende og overrasket over utviklingen gjennom episodene. Denne kvinnen virket jo helt gal. Og utrolig at de tre søsknene som ble intervjuet har greid seg såpass bra til tross for alt som skjedde med de.  Merkelig at jeg aldri har hørt om saken før. 

Hva synes dere andre?

Stusset på en ting. De var 5 søsken sa de. Den ene døde. Men på bildet var det en søster til, som vi ikke hørte noe om eller fra. Noen som fikk med seg hvorfor? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett to av tre episoder. Sykeste opplegget. 

Skrevet
garfunkel skrev (På 10.8.2025 den 16.42):

Synes denne var veldig spennende og overrasket over utviklingen gjennom episodene. Denne kvinnen virket jo helt gal. Og utrolig at de tre søsknene som ble intervjuet har greid seg såpass bra til tross for alt som skjedde med de.  Merkelig at jeg aldri har hørt om saken før. 

Hva synes dere andre?

Stusset på en ting. De var 5 søsken sa de. Den ene døde. Men på bildet var det en søster til, som vi ikke hørte noe om eller fra. Noen som fikk med seg hvorfor? 

Veldig spennende dokumentar! Tipper at siste søsteren bare ikke ønsket å medvirke. 

Skrevet

Så den ferdig i går. Det som begynte som en merkelig drapssak endte jo opp som en hinsides tragedie! 

Vedr siste søsteren. Jeg googlet litt i går og det er egentlig ikke noe info. 

https://www.digitalspy.com/tv/a61836293/susan-sabine-now/

Det er jo lett å tenke at hun har byttet navn og ønsker å ta fullstendig avstand fra historien sin. Jeg håper i hvertfall det, at hun - og de andre - får så gode liv som mulig videre. 

Skrevet

Ja den så jeg. Fy flate for en historie og for en oppvekst de har hatt, helt for jævlig. Jeg tenker ofte når jeg ser slike dokumentarer at vi må slutte å tenke ned om andre mennesker, vi aner ikke hva de strever med.

Skrevet

Likte serien, men fy faen for et menneske hun var 😝 Stakkars "barn" og ektemannen som var så kuet 😥

• Liker 1
Skrevet

Stakkars barna hennes 😢

Skrevet

Kjempebra serie, og en helt vanvittig historie! 😮

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...