Gå til innhold

Snakke med tenåring om mobbing!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min gutt startet på ungdomsskolen forrige høst og jeg har mistanke om at han blir mobbet (gamle venner han ikke treffer lengre, ting blir borte, blåmerker (sier det er fra gymmen) har prøvd å snakke med han om det flere ganger… Sist jeg tok det opp med han, ble han bare sinna og ba om jeg skulle la ham være i fred! Og at han har det bra på skolen! Har snakket med lærere som også sier han ikke kjenner til at det er noe mobbing! Så nå som skolestart nærmer seg, er det noen som har noen tips å råd! Har sakt at kan komme til meg å fortelle hva som helst! Men vet det sitter langt inne for mange gutter å snakke om dette… 

Anonymkode: c2f87...cf0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med helsesykepleier eller rådgiver slik at en av de kan snakke med ham! Jeg HATET å fortelle mamma om mobbing som jeg måtte gjennomgå, men det var mye enklere å snakke med andre som ikke var i familie. Mamma var den som stort sett den siste som fikk vite om ting, hun fikk gjerne vite det pga telefoner som kom hjem til oss…

Anonymkode: 33bbf...892

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snakk med helsesykepleier eller rådgiver slik at en av de kan snakke med ham! Jeg HATET å fortelle mamma om mobbing som jeg måtte gjennomgå, men det var mye enklere å snakke med andre som ikke var i familie. Mamma var den som stort sett den siste som fikk vite om ting, hun fikk gjerne vite det pga telefoner som kom hjem til oss…

Anonymkode: 33bbf...892

Takk er godt tips! 👍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk er godt tips! 👍

Et godt tips 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble mobbet på skolen hver dag, i 9 år. Sa aldri noe til foreldre/lærere... 

Men du kan prøve å snakke med helsesykepleier. .

Anonymkode: 34ebb...f10

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...