AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Skrevet 10. august Skulle ta den i 7 dager. Skulle ta siste tablett i natt. Men i dag morges har jeg begynt å blø. Fikk mensen ca 1 uke før tiden 😪 hva skal jeg gjøre nå? Ta siste pillen i natt selvom jeg blør? Eller skal jeg ta den etter mens? Eller begynne med nytt kur? Skjønner ingen ting jeg. Jeg så heller ingen bedring av lactal balanse. Tok den for økt utflod men det har uansett ikke blitt bedre. Så tror ikke den hadde noe særlig god virkning på meg Anonymkode: ee171...273
AnonymBruker Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bare dropp den siste. Anonymkode: 83eb8...ae3 Skal jeg begynne nytt kur igjen etter jeg er ferdig med mensen? Ts Anonymkode: ee171...273
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skal jeg begynne nytt kur igjen etter jeg er ferdig med mensen? Ts Anonymkode: ee171...273 Nei, det fungerer jo ikke. Spar pengene Anonymkode: a556e...ade
AnonymBruker Skrevet 10. august #5 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, det fungerer jo ikke. Spar pengene Anonymkode: a556e...ade Hmmm Anonymkode: ee171...273
AnonymBruker Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august Jeg ville bare tatt den siste, funker vel ikke opptimalt men den funker jo. Tror det skal gå bra, du er nesten ferdig med kuren også. 😊 Anonymkode: e4395...34f
AnonymBruker Skrevet 10. august #7 Skrevet 10. august Hva står i pakningsvedlegget? Jeg pleier å bruke vivag og såvIdt jeg husker står det at de ikke skal brukes rett før eller under menstruasjon og avslutte bruken om man får blødninger. Anonymkode: d7ac7...c31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå