Gjest Coolaid Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Vi har delt pc inn i hvert vårt område. Hvordan kan jeg legge til hennes e-post adresse til outlook,slik at hun (kona) kan bruke outlook express. Når jeg skal fylle ut for innkommende e-post (kan veldge mellom pop3. Imap eller http.) Når det gjelder boksen for utgående e-post står det SMTP under.... Hva skriver jeg i de to boksen og hva kan jeg forvente av kluss videre...? Håper noen skjønner mine flotte forklaringer....
Gjest LoisLane Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 Har akkurat gjort dette! Brukte en veiviser jeg fant på online.no, og det var ganske idiotsikkert. Men åssen bruker man to kontoer på Outlook Express i praksis, tro?
Gjest Coolaid Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 Mener du to kontoer (e-post adresser) på samme outlook? Jeg og kona har delt maskinen så vi logger oss på hvert vårt område... dermed bruker skal vi bruke hver vår konto til hvert vårt område....det er vel det samme som å bruke en konto til et område....?
Gjest LoisLane Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 Når jeg skal fylle ut for innkommende e-post (kan veldge mellom pop3. Imap eller http.) Når det gjelder boksen for utgående e-post står det SMTP under.... Hva skriver jeg i de to boksen og hva kan jeg forvente av kluss videre...? ← Jeg har online, og skrev pop.online.no i den øverste boksen, smpt.online.no i den nederste. Mener du to kontoer (e-post adresser) på samme outlook? Jeg og kona har delt maskinen så vi logger oss på hvert vårt område... dermed bruker skal vi bruke hver vår konto til hvert vårt område....det er vel det samme som å bruke en konto til et område....? ← Ø, ja, sikkert. Klarte først nå å lese godt nok til å se at du er mann. Du ser så umandig ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå