AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Skrevet 10. august Syns Happy Socks er dårlig i kvalitet og er på jakt etter nye fargerike, morsomme sokker. Hvor kjøper dere det? Anonymkode: 420cb...dc0
MNK2017 Skrevet 10. august #2 Skrevet 10. august (endret) Europris. Kjøpte flere for 10kr/st. Det er mange bilder. Som du ser, mange farger og motiver, mange flere i butikken, med haier, hjerter, camping, prikker, blomster osv. Jeg har feil sko for øyeblikket, som gir meg gnagsår osv. Men sokkene er fortsatt helt bra. Selv etter 10+ vask. (De har dem i mange størrelser, også til barn og voksne). De har også andre, men har ikke erfaring med de Endret 10. august av MNK2017
AnonymBruker Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august Jeg har prøvd mange fargerike sokker, fra Europris, Rusta, Normal osv. men alle er like dårlige synes jeg. De mest slitesterke er noen kjedelige fra Jula.😊 Ei venninne mente at de med glittertråd fra Normal var bra, men de brukte jeg bare i 10 dager før det var hull. Rakk å vaske de én gang. Jeg går mye i jobben, så mulig jeg sliter ekstra mye på de av den grunn. Anonymkode: 42370...8b0
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august Ralph Lauren har en del Anonymkode: 3cb4c...8f3
AnonymBruker Skrevet 10. august #5 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har prøvd mange fargerike sokker, fra Europris, Rusta, Normal osv. men alle er like dårlige synes jeg. De mest slitesterke er noen kjedelige fra Jula.😊 Ei venninne mente at de med glittertråd fra Normal var bra, men de brukte jeg bare i 10 dager før det var hull. Rakk å vaske de én gang. Jeg går mye i jobben, så mulig jeg sliter ekstra mye på de av den grunn. Anonymkode: 42370...8b0 Eh, bruker du sokkene flere dager uten å vaske de? 🤢Og i tilegg går du mye på jobben. Håper det bare var en dårlig formulering... Anonymkode: 15ffc...401 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har prøvd mange fargerike sokker, (...) men alle er like dårlige synes jeg. Anonymkode: 42370...8b0 Noen på Reddit skrev en gang at når sokker lett får hull, er det ofte ikke sokkene som er problemet. Men sko med skarpe kanter. Eller negler som ikke er skikkelig klippet og er skarpe. Eller feil størrelse sokker eller noe sånt. Anonymkode: 1bcb8...b25
AnonymBruker Skrevet 10. august #7 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har prøvd mange fargerike sokker, fra Europris, Rusta, Normal osv. men alle er like dårlige synes jeg. De mest slitesterke er noen kjedelige fra Jula.😊 Ei venninne mente at de med glittertråd fra Normal var bra, men de brukte jeg bare i 10 dager før det var hull. Rakk å vaske de én gang. Jeg går mye i jobben, så mulig jeg sliter ekstra mye på de av den grunn. Anonymkode: 42370...8b0 Kanskje du burde vaske sokkene oftere.... Anonymkode: 53855...670
AnonymBruker Skrevet 10. august #8 Skrevet 10. august De har mange fine hos Colorpop.no! Elsker sokkene mine herfra, og synes de har kjempegod kvalitet https://colorpop.no/collections/sokker Anonymkode: bab8c...8f4 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #9 Skrevet 10. august Har kjøpt noen på Colorpop.no,uten at jeg helt vet merket, https://colorpop.no/collections/sokker Og noen på Outland Anonymkode: 73e5b...487
AnonymBruker Skrevet 10. august #10 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Noen på Reddit skrev en gang at når sokker lett får hull, er det ofte ikke sokkene som er problemet. Men sko med skarpe kanter. Eller negler som ikke er skikkelig klippet og er skarpe. Eller feil størrelse sokker eller noe sånt. Anonymkode: 1bcb8...b25 Ikke minst gjelder det samme for nylonstrømper også. Negler, stor nok størrelse, skarpe kanter bak på hælen av skoene osv. Anonymkode: 05582...c41
AnonymBruker Skrevet 10. august #11 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har prøvd mange fargerike sokker, fra Europris, Rusta, Normal osv. men alle er like dårlige synes jeg. De mest slitesterke er noen kjedelige fra Jula.😊 Ei venninne mente at de med glittertråd fra Normal var bra, men de brukte jeg bare i 10 dager før det var hull. Rakk å vaske de én gang. Jeg går mye i jobben, så mulig jeg sliter ekstra mye på de av den grunn. Anonymkode: 42370...8b0 Æsj så ekkelt. Anonymkode: df5b0...0cf
AnonymBruker Skrevet 10. august #12 Skrevet 10. august Mye av de som de har på Aliexpress er bra. Men bytt sokker hver dag du som oss andre... Her er et eksempel: https://a.aliexpress.com/_EHZoxls Anonymkode: 69f08...555
AnonymBruker Skrevet 10. august #13 Skrevet 10. august En kompis har kjøpt mye morsomme sokker på Rusta til omtrent ingenting. Anonymkode: f8fdb...f65 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #14 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): En kompis har kjøpt mye morsomme sokker på Rusta til omtrent ingenting. Anonymkode: f8fdb...f65 Jeg også har god erfaring med Rusta. Veldig holdbare, men ikke for dem som ønsker 100 % bomull. Anonymkode: ca328...7a1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå