Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #42 Skrevet 30. mars 2006 Jeg har spist banan i barndomshjemmet til Leonard Cohen, og kjenner bekjente av han. Jeg har vært på fest hos en tidligere Oscarvinner (i en katgori for spesielt interesserte...). Jeg har hatt et forhold til en programleder/reporter/produsent i et tv-program på nrk, mens vi studerte. Jeg er "nesten" i slekt med et par kjendiser, en musiker og en programleder. Jeg kjenner søsteren (og hennes familie) til en kjent norsk trubadur. Jeg har solgt en øl til Kristoffer Schau (og er i slekt med noen som er i slekt med han, om det høres fornuftig ut), og vært på nachspiel med Tulsa Doom.
Gjest Gjesta Skrevet 30. mars 2006 #43 Skrevet 30. mars 2006 Jeg er nabo med Bjørn Eidsvåg ← Heldiggris!!
Gjest Gitte Skrevet 30. mars 2006 #44 Skrevet 30. mars 2006 Heldiggris!! ← Hehe ja det er kjempestort
Gjest Gjesta Skrevet 30. mars 2006 #45 Skrevet 30. mars 2006 Ja, vet du hva, jeg skulle så inderlig gjerne sagt et par ting til han
Gjest camillo Skrevet 30. mars 2006 #47 Skrevet 30. mars 2006 Jeg har spist banan i barndomshjemmet til Leonard Cohen, ← Spist banan, faktisk. Jeg er ekstremt lite opptatt av kjendiser, så jeg husker ikke hvem jeg har møtt og ikke. Bortsett fra èn, og det var en eller annen superkjent Mancheste United-proff-sak, som jeg ikke aaante hvem var mens jeg snakket med ham. Det gjorde derimot de som var rundt meg, som holdt på å omkomme da jeg for det første snakket med ham, og for det andre presterte å ikke vite hvem han var.
Mini_me Skrevet 30. mars 2006 #48 Skrevet 30. mars 2006 Jeg er imponert.... jeg pleier ikke huske kjendiser jeg har møtt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå