AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Skrevet 10. august Hei. Jeg trenger en gressklipper som kan klippe veldig høyt gress. Men vet ikke hvilken jeg bør velge. Bør være bensindrevet. Gresset er nok mellom 70-80 CM HØYT. Kan noen hjelpe? Bør jeg bruke ljå? Takk for tips Anonymkode: d9e8e...c25 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #2 Skrevet 10. august Trimmer eller ljå er min anbefaling. Anonymkode: d7e3f...8c0 6 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august Skal du klippe så høyt gress må du enten bruke slåmaskin, kantklipper eller ljå. Etter du har klippet med en av de forannevnte må du rake sammen gresset og du kan klippe over med vanlig plenklipper om dette er ønskelig. Anonymkode: cd4c0...e99 5 6
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skal du klippe så høyt gress må du enten bruke slåmaskin, kantklipper eller ljå. Etter du har klippet med en av de forannevnte må du rake sammen gresset og du kan klippe over med vanlig plenklipper om dette er ønskelig. Anonymkode: cd4c0...e99 Ja, dette er fasit 💚 Anonymkode: 731cb...414 1 2
Einus Skrevet 10. august #5 Skrevet 10. august Honda har en gå efter klipper som håndterer høyt gress. Jeg vil anta du kan leie en slik et sted. https://traktoras.no/produkt/honda-um-616/?gad_source=1&gad_campaignid=17419051360&gbraid=0AAAAAoQ9Uiz_vRJmlU-oEs3DU46Lkji01&gclid=EAIaIQobChMIg8qchfj_jgMVxx-iAx2lCzxDEAQYAiABEgJb3_D_BwE 1 1
Fant80 Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august Einus skrev (Akkurat nå): Honda har en gå efter klipper som håndterer høyt gress. Jeg vil anta du kan leie en slik et sted. https://traktoras.no/produkt/honda-um-616/?gad_source=1&gad_campaignid=17419051360&gbraid=0AAAAAoQ9Uiz_vRJmlU-oEs3DU46Lkji01&gclid=EAIaIQobChMIg8qchfj_jgMVxx-iAx2lCzxDEAQYAiABEgJb3_D_BwE DAAAAYMN!! Det der er hva jeg vil kalle en premium gressklipper. Skulle til å anbefale Honda selv,men dette må jo være the head Honcho av klippere.
AnonymBruker Skrevet 10. august #7 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Trimmer eller ljå er min anbefaling. Anonymkode: d7e3f...8c0 Har du en trimmer å anbefale som ikke koster skjorta? Anonymkode: d9e8e...c25
AnonymBruker Skrevet 10. august #8 Skrevet 10. august Einus skrev (12 minutter siden): Honda har en gå efter klipper som håndterer høyt gress. Jeg vil anta du kan leie en slik et sted. https://traktoras.no/produkt/honda-um-616/?gad_source=1&gad_campaignid=17419051360&gbraid=0AAAAAoQ9Uiz_vRJmlU-oEs3DU46Lkji01&gclid=EAIaIQobChMIg8qchfj_jgMVxx-iAx2lCzxDEAQYAiABEgJb3_D_BwE Takk. Kan undersøke om noen kan leie eller låne bort ♥️ Anonymkode: d9e8e...c25
AnonymBruker Skrevet 10. august #9 Skrevet 10. august Ryddesag er fint, det er en litt kraftigere versjon av en kantklipper og lettere å gå med lenge. Den først og så plenklipper etterpå. Anonymkode: 1f439...b3c 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #10 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hei. Jeg trenger en gressklipper som kan klippe veldig høyt gress. Men vet ikke hvilken jeg bør velge. Bør være bensindrevet. Gresset er nok mellom 70-80 CM HØYT. Kan noen hjelpe? Bør jeg bruke ljå? Takk for tips Anonymkode: d9e8e...c25 Bruk kantklipperen! Anonymkode: 6c628...980 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #11 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Bruk kantklipperen! Anonymkode: 6c628...980 Takk for tips! Har du forslag til en som er bra og ikke koster skjorta? Anonymkode: d9e8e...c25
AnonymBruker Skrevet 10. august #12 Skrevet 10. august Så til noe annet. Er de robotgressklipperene fra jem og fix noe bra? Evt fra Jula, Biltema? Har ikke så god råd Anonymkode: d9e8e...c25
AnonymBruker Skrevet 10. august #13 Skrevet 10. august Ryobi har fine kantklippere, både lette og enkle og tyngre med bæreremmer. Tror jeg hadde brukt kantklipper først, nøye over hele området, og så gressklipper. Ryobi har fine gressklippere også, men disse er på batteri og ikke bensin. Du kan bruke samme batteri til kantklipperen som til gressklipperen, så blir det ikke så dyrt. Anonymkode: 1a718...f86 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #14 Skrevet 10. august Jula har bensindreven ryddesag/kantklipper av litt større format til 1799, -. Anonymkode: 3c719...b85 1
Einus Skrevet 11. august #15 Skrevet 11. august Eller du kan sikkert leie en slåmaskin. Den tar all høyde. Søk på slåmaskin og trykk på bilder, så vil du se mange varianter. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå