AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:19 #121 Skrevet mandag kl 18:19 AnonymBruker skrev (På 10.8.2025 den 11.09): Høres ut som en søplemann uten boevne. Vær takknemlig for at hun er tålmodig og fortsatt orker å leve med deg.. Anonymkode: cd542...3c8 Og du høres ut som en søppelkjerring ingen lenger gidder å bo med. Anonymkode: b8c2a...4df
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:58 #122 Skrevet mandag kl 23:58 AnonymBruker skrev (På 10.8.2025 den 12.45): Her gikk grensa når han påsto jeg knyttet søppelposen feil når jeg skulle tømme søpla på kjøkkenet. "feil vei når du knyter" Resultatet var faktisk det samme, det måtte bare hoste opp NOE. Det ble faktisk ett helvete, for da rant det over. Anonymkode: e74d6...fce Å herrejesus! Innfør sexnekt helt til han slutter med tøvet sitt! Hilsen mann. Anonymkode: 15050...66a 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:24 #123 Skrevet tirsdag kl 00:24 AnonymBruker skrev (På 10.8.2025 den 14.16): Igjen og igjen ser jeg pirkete damer påpeke hvordan badet skal vaskes og så brukes de kluter og vann til å vaske toalettet. Æsj. Bruk papir (som du kaster oppi do og spyler ned etter bruk) og klorin til å vaske alt utenom oppi do. Der bruker du dokost og en wc vask eller og klorin. Ville bare påpeke det siden dere var så veldig på at dere har rett. Dere har kanskje ikke rett i alt likevel. Anonymkode: bc808...b99 Det er bare sløsing. Man vasker klutene på 90 grader. Anonymkode: 69b71...d52 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå