Gå til innhold

Gravid og såre hofter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tips eller råd? 
Prøvd mye i løp av forholdet, men at jeg rir er det eneste som får meg i mål. Nå er jeg halvveis i graviditeten og begynt å få ganske såre hofter.. spesielt når vi har sex, klarer ikke å ri mer enn et par minutt før jeg må roe ned å ta en mikro pause. 
Noen som har noe råd? Noe jeg kan gjør? Noe øvelser eller tøyinger på forkant eller er det «bare slik det er». 
Ganske frustrerende for jeg har høy sexlyst og er ofte veldig nære med å komme, men kommer ofte ikke helt i mål pga smerte😕

Anonymkode: 50ed1...03e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå var jeg klar til å komme med litt tips og råd, men ombestemte meg. Ha litt mindre sex og vær glad det ikke er verre. Du er faktisk gravid å må ta hensyn. Selv fikk jeg med krykker fra før jeg var 20uker på vei. Du kunne hatt det mye, mye verre. 

AnonymBruker
Skrevet
-venter- skrev (8 minutter siden):

Nå var jeg klar til å komme med litt tips og råd, men ombestemte meg. Ha litt mindre sex og vær glad det ikke er verre. Du er faktisk gravid å må ta hensyn. Selv fikk jeg med krykker fra før jeg var 20uker på vei. Du kunne hatt det mye, mye verre. 

Høres ut som du skulle hatt mer sex… 

Forstår ikke helt poenget med å vær spydig og bitter bare fordi jeg spør om råd på hvordan jeg kan ha mer smertefri sex. Jeg er glad jeg ikke har det verre, men ønsker alikavel å være nær mannen min når jeg ønsker det- derfor spør jeg om råd. 

TS

Anonymkode: 50ed1...03e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...