AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Skrevet 10. august Vi har datet siden mars. I begynnelsen var det 2 ganger i uka omtrent, daglige snapper osv. Vi holdt oss for det meste hjemme hos han, så etterhvert ville jeg Vi skulle ut litt. Vi var på festivaler sammen i sommer og noen badetur. Jeg har merket at han den siste tiden ( siste mnd) ikke helt har tatt initiativet til å møtes. En dag da han var barnefri og vi hadde muligheten hørte jeg ingenting, jeg ringte han kl 21 på kvelden men han tok den ikke, svarte meg kun på mld. Jeg skrev dagen etter at jeg var litt skuffa over at han verken tok tlf eller tok kontakt når han visste jeg var barnefri. Han sa at han trodde jeg hadde barna. Det visste han godt jeg ikke hadde. Merket litt smålyving osv.. Jeg prøvde å avslutte det da med at jeg syntes dette gikk for tregt. Han sa bare tilbake, "neida du må ha tålmodighet. Vi må ikke stresse." Og jeg måtte ikke overtenke. Dette har skjedd tidligere også med dette til svar. Nå i helga var vi igjen barnefri men jeg hørte ingenting. Jeg har møtt en ny fyr nå og jeg sa det. Han ble veldig skuffet. Men jeg sitter med at jeg gjorde det riktig. Var det fullstendig feil av meg? Anonymkode: f637f...252 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august Du har jo egentlig svart selv… ja du gjorde det eneste riktige. Her var det flere varsellamper. Vil tippe dette kanskje er en fyr som holder det «varmt» flere steder, enten fordi han ikke vil forplikte seg, eller i påvente av den Rette… Håper den nye fyren er mer hel ved. Lykke til! Anonymkode: ce685...b5e 7 1
Egutt Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august Synes du har gjort alt riktig her jeg. Kjenner meg også godt igjen i den tvilen du sitter med. Jeg tenker det er helt ok å være usikker når man dater, men bare når man kan være åpen og ærlig om det. Blir man kaldt er det over og ut for min del, uansett hvor glad jeg har blitt i henne. Ville gitt han nye den sjansen han andre ikke var så gira på 6
AnonymBruker Skrevet 10. august #5 Skrevet 10. august Helt greit det, du trenger litt mer initiativ og interesse, og han ga deg ikke det. Helt fair å bryte av, fremfor å seigpines av samme opplegg og havne i krangler og misnøye med hverandre. Anonymkode: 01c91...72d 2 1
TLR Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Vi har datet siden mars. I begynnelsen var det 2 ganger i uka omtrent, daglige snapper osv. Vi holdt oss for det meste hjemme hos han, så etterhvert ville jeg Vi skulle ut litt. Vi var på festivaler sammen i sommer og noen badetur. Jeg har merket at han den siste tiden ( siste mnd) ikke helt har tatt initiativet til å møtes. En dag da han var barnefri og vi hadde muligheten hørte jeg ingenting, jeg ringte han kl 21 på kvelden men han tok den ikke, svarte meg kun på mld. Jeg skrev dagen etter at jeg var litt skuffa over at han verken tok tlf eller tok kontakt når han visste jeg var barnefri. Han sa at han trodde jeg hadde barna. Det visste han godt jeg ikke hadde. Merket litt smålyving osv.. Jeg prøvde å avslutte det da med at jeg syntes dette gikk for tregt. Han sa bare tilbake, "neida du må ha tålmodighet. Vi må ikke stresse." Og jeg måtte ikke overtenke. Dette har skjedd tidligere også med dette til svar. Nå i helga var vi igjen barnefri men jeg hørte ingenting. Jeg har møtt en ny fyr nå og jeg sa det. Han ble veldig skuffet. Men jeg sitter med at jeg gjorde det riktig. Var det fullstendig feil av meg? Anonymkode: f637f...252 Han har ikke vist mye interesse så hvorfor ikke prøve han nye. Lykketil med han nye. 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #7 Skrevet 10. august Jeg er mann, for ordens skyld. Syns du håndterte det riktig, om han hadde god tid og er en som trenger litt ro alene, så kommuniserte han det heller dårlig. Hadde det vært meg hadde jeg vært ganske tydelig i kommunikasjonen om at jeg fortsatt var veldig interessert, selvom vi ikke nødvendigvis hadde planer på barnefri dag. For meg er det viktig å være sammen og vise interesse, også på dager man ikke nødvendigvis er fysisk sammen. Det kan være litt meldinger og snaps ila dagen, en rask eller lengre samtale på telefon osv. rett og slett en check-in. Anonymkode: 7e97a...f72 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #8 Skrevet 10. august Om du møtte en ny fyr så tror jeg ikke du følte så mye i utgangspunktet. Anonymkode: c6c78...47f 2 4
AnonymBruker Skrevet 10. august #9 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg prøvde å avslutte det da med at jeg syntes dette gikk for tregt. Han sa bare tilbake, "neida du må ha tålmodighet. Vi må ikke stresse." Og jeg måtte ikke overtenke. Dette har skjedd tidligere også med dette til svar. (...) Var det fullstendig feil av meg? Anonymkode: f637f...252 Ja. Feilen er at du ikke droppet ham første gangen han avfeide et problem du fortalte ham om, og latterliggjorde deg i stedet. Anonymkode: be6c3...788
AnonymBruker Skrevet 10. august #10 Skrevet 10. august Du har møtt en ny fyr mens du datet han, var sammen med han? Da var det like greit Anonymkode: 5c2bf...1e3 3
AnonymBruker Skrevet 10. august #11 Skrevet 10. august Det der er typisk oppførsel for en mann som ikke vil forplikte seg og holde varm, om han skulle trenge deg når noen andre ikke er tilgjengelig. Får helt fnatt av sånn oppførsel. Siste mannen som gjorde det der med meg fortalte jeg at jeg skjønner du ikke er interessert lengre osv. da foreslo han at vi kunne være venner. Det var ikke jeg interessert i. Tragisk. Dessverre virker det som mange menn er konfliktsky når det kommer til kvinner de egentlig ikke er interessert i lengre. Anonymkode: 38f23...d67 2 3
AnonymBruker Skrevet 10. august #12 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Om du møtte en ny fyr så tror jeg ikke du følte så mye i utgangspunktet. Anonymkode: c6c78...47f Nei etter all tålmodighet, masing og "jag" fra min side, mistet jeg interessen. Syntes det var kjipt å gå å vente, mulig ha i tankene at han hadde ei annen, nei da mister han meg altså. Nå kan han kose seg som han vil. Følte han levde også. Merket han komu kommuniserte dårlig også... Anonymkode: f637f...252 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #13 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det der er typisk oppførsel for en mann som ikke vil forplikte seg og holde varm, om han skulle trenge deg når noen andre ikke er tilgjengelig. Får helt fnatt av sånn oppførsel. Siste mannen som gjorde det der med meg fortalte jeg at jeg skjønner du ikke er interessert lengre osv. da foreslo han at vi kunne være venner. Det var ikke jeg interessert i. Tragisk. Dessverre virker det som mange menn er konfliktsky når det kommer til kvinner de egentlig ikke er interessert i lengre. Anonymkode: 38f23...d67 Noen er konfliktsky, andre ikke. Livet… Anonymkode: c6c78...47f
AnonymBruker Skrevet 10. august #14 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det der er typisk oppførsel for en mann som ikke vil forplikte seg og holde varm, om han skulle trenge deg når noen andre ikke er tilgjengelig. Får helt fnatt av sånn oppførsel. Siste mannen som gjorde det der med meg fortalte jeg at jeg skjønner du ikke er interessert lengre osv. da foreslo han at vi kunne være venner. Det var ikke jeg interessert i. Tragisk. Dessverre virker det som mange menn er konfliktsky når det kommer til kvinner de egentlig ikke er interessert i lengre. Anonymkode: 38f23...d67 Nettopp! Han her virket veldig konfliktsky. Hvis jeg sa at jeg var lei av hans lite engasjement for å se meg eller spør i det hele tatt, så sa han alltid "neiiida, nå må roe 2 hakk. Å stresse vil bare føre til rot". Han tok det så rolig atte. Jeg gidder ikke å bruke ett år på fremhang her. Kaste bort all tid jeg kan få med andre. Han var så opptatt av at jentene hans ikke skulle bli satt inn i et forhold med brudd igjen. Han er singel på 5året nå, så jeg tror han KUN ville kose seg med meg og ha sex. Utrolig irriterende måte å gjørmete på. Dårlig syntes jeg! Så nå avsluttet jeg det med å si jeg traff en annen en igår. Han skrev bare " Jaja, kos deg". Anonymkode: f637f...252 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #15 Skrevet 10. august Blir nok ikke meg og han nye, han var ute etter casual. Men han er i det minste ærlig. Jeg trengte bare en annen mann akkurat nå, litt uforpliktende. 😉 Anonymkode: f637f...252 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #16 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han skrev bare " Jaja, kos deg". Du sa han ble skuffet? Det her er ikke å bli skuffet. Han driter i deg. Men veldig greit å vite at du slapp du bruke mer tid og krefter på en så uengasjert fyr Anonymkode: 3ed06...60e 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #17 Skrevet 10. august Ja. Han var ikke interessert nok i deg. Eller kanskje han hadde flere jern i ilden. Finn en som liker deg, og vil være med deg. Anonymkode: c278c...1ea 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #18 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nettopp! Han her virket veldig konfliktsky. Hvis jeg sa at jeg var lei av hans lite engasjement for å se meg eller spør i det hele tatt, så sa han alltid "neiiida, nå må roe 2 hakk. Å stresse vil bare føre til rot". Han tok det så rolig atte. Jeg gidder ikke å bruke ett år på fremhang her. Kaste bort all tid jeg kan få med andre. Han var så opptatt av at jentene hans ikke skulle bli satt inn i et forhold med brudd igjen. Han er singel på 5året nå, så jeg tror han KUN ville kose seg med meg og ha sex. Utrolig irriterende måte å gjørmete på. Dårlig syntes jeg! Så nå avsluttet jeg det med å si jeg traff en annen en igår. Han skrev bare " Jaja, kos deg". Anonymkode: f637f...252 Han var ikke interessert. Og du har sikkert rett i at han likte å ha en å ha sex med. Vent med sex med denne fyren og se om han blir. Anonymkode: c278c...1ea
AnonymBruker Skrevet 10. august #19 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du sa han ble skuffet? Det her er ikke å bli skuffet. Han driter i deg. Men veldig greit å vite at du slapp du bruke mer tid og krefter på en så uengasjert fyr Anonymkode: 3ed06...60e Huff ja jeg angrer på at jeg ikke gjorde det før. Anonymkode: f637f...252 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #20 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Blir nok ikke meg og han nye, han var ute etter casual. Men han er i det minste ærlig. Jeg trengte bare en annen mann akkurat nå, litt uforpliktende. 😉 Anonymkode: f637f...252 Hadde du ikke nettopp det med han andre? Noe uforpliktende, som du følte burde vært forpliktende? Ser et tydelig mønster her. Prøv å være alene du, å finn en mann som ønsker det samme som deg. Anonymkode: 69465...a76 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå