AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Skrevet 10. august Hvis man forsøker å selge noe som det viser seg å være ganske liten interesse for, sånn at man blir nødt til å aktivere en annonse gjentatte ganger. Finnes det noen grense, hvor Finn.no rett og slett kan NEKTE å aktivere en annonse enda flere ganger? Anonymkode: 376ba...70c
AnonymBruker Skrevet 10. august #2 Skrevet 10. august Kan jeg virkelig ikke tenke meg, Hvorfor skulle de bry seg? Anonymkode: e0cbd...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august Dette skrev du om her om dagen også. SLUTT å opprett tråder med samme innhold. Ta til deg det som blir sagt til deg i allerede opprettet tråd Anonymkode: 42538...aae 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august Nei, det tror jeg ikke. En annonse står vel bare i 2 mnd eller noe før den deaktiveres for å unngå en masse annonser som bare blir liggende.. men om man aktiverer den igjen så er ikke det noe problem. Anonymkode: 96b37...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #5 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette skrev du om her om dagen også. SLUTT å opprett tråder med samme innhold. Ta til deg det som blir sagt til deg i allerede opprettet tråd Anonymkode: 42538...aae SLUTT å for trollet. Ta deg sammen og ikke irriter deg over andre mennesker på et forum. Anonymkode: 627cb...2a7
AnonymBruker Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august Nei. Det er visse varer jeg har fornyet ti ganger. Plutselig er det en ivrig kjøper når du var på vei til å kaste. Anonymkode: 01988...fe5 1
SPOCA Skrevet 10. august #7 Skrevet 10. august Nei, ikke så vidt meg bekjent. Jeg har ikke hvert fall aktivert en annonse rundt 15-20 ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå