Gå til innhold

finnes det noen grense hvor hvor mange ganger man kan aktivere en annonse på Finn.no?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man forsøker å selge noe som det viser seg å være ganske liten interesse for, sånn at man blir nødt til å aktivere en annonse gjentatte ganger. 

Finnes det noen grense, hvor Finn.no rett og slett kan NEKTE å aktivere en annonse enda flere ganger? 

Anonymkode: 376ba...70c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg virkelig ikke tenke meg, Hvorfor skulle de bry seg?

Anonymkode: e0cbd...7f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette skrev du om her om dagen også. SLUTT å opprett tråder med samme innhold. Ta til deg det som blir sagt til deg i allerede opprettet tråd

Anonymkode: 42538...aae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. En annonse står vel bare i 2 mnd eller noe før den deaktiveres for å  unngå en masse annonser som bare blir liggende.. men om man aktiverer den igjen så er ikke det noe problem. 

Anonymkode: 96b37...4a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette skrev du om her om dagen også. SLUTT å opprett tråder med samme innhold. Ta til deg det som blir sagt til deg i allerede opprettet tråd

Anonymkode: 42538...aae

SLUTT å for trollet.
Ta deg sammen og ikke irriter deg over andre mennesker på et forum.

Anonymkode: 627cb...2a7

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Det er visse varer jeg har fornyet ti ganger. Plutselig er det en ivrig kjøper når du var på vei til å kaste.

Anonymkode: 01988...fe5

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke så vidt meg bekjent. Jeg har ikke hvert fall aktivert en annonse rundt 15-20 ganger. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...