Gå til innhold

Er han ikke intressert i å møteslengre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt kontakt med en fyr nå ei stund. Pga jobb(borte) har vi ikke fått muligheten til å møtes. Nå har han fri(tok fri for ca en uke siden) Vi har skrevet MYE til hverandre underveis og snakket mye om å møtes/gå på date. Skrev at jeg kunne når jeg kom tilbake fra ferie. Fikk tilbake: Vi tar der så det kommer..... Har vært hjemme nå flere dager med ikke hørt noe fra han. Jeg har ikke lyst å mase på han,men han vet jeg er tilbake fra ferie. Burde jeg vente å se om han tar kontakt? Hva kan grunnen være? 

Anonymkode: 1eaeb...141

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du truffet han? Eller blir dette første møte? 

Anonymkode: bdd4c...f85

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har hatt kontakt med en fyr nå ei stund. Pga jobb(borte) har vi ikke fått muligheten til å møtes. Nå har han fri(tok fri for ca en uke siden) Vi har skrevet MYE til hverandre underveis og snakket mye om å møtes/gå på date. Skrev at jeg kunne når jeg kom tilbake fra ferie. Fikk tilbake: Vi tar der så det kommer..... Har vært hjemme nå flere dager med ikke hørt noe fra han. Jeg har ikke lyst å mase på han,men han vet jeg er tilbake fra ferie. Burde jeg vente å se om han tar kontakt? Hva kan grunnen være? 

Da er han nok ikke interessert. Klart han hadde tatt kontakt nå som han har fri og vært interessert. 

Anonymkode: 6c164...3aa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Blir første møte ja.... 

Hvis det blir noe møte .....

AnonymBruker
Skrevet

Svaret er nei.

Anonymkode: e32f5...70e

AnonymBruker
Skrevet

Høres dessverre ut som han her kommer til å feige ut. 

Anonymkode: d22ee...c9d

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at han ikke er interesserte. Har vært borti lignende, jeg sendte meldinger etter meldinger for å prøve å få kontakt men ingen svar. Vi hadde en dating relasjon i  noen mnd. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Svaret er nei.

Anonymkode: e32f5...70e

Men burde jeg ta kontakt da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men burde jeg ta kontakt da? 

Jeg hadde nok tatt kontakt.Hva har du å tape? Mere skuffelse. Men det takler du sikkert.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg hadde nok tatt kontakt.Hva har du å tape? Mere skuffelse. Men det takler du sikkert.

Tips til hva jeg burde skrive?

AnonymBruker
Skrevet

Tips til hva jeg burde skrive?

Prøv ChatGTP. Forklar situasjonen og be om forslag til formulering av tekst. Du kan formulere den litt mer til din egen etterpå. 😊

Anonymkode: e8f8e...cf9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Du kan jo f.eks bare skrie « Hei igjen , hva tenker du om å ta en kaffe på Onsdag hvis det passer/du har lyst?» Da får han noe konkret og forholde seg til , og det er litt uformelt med en kaffe første møte i stedet for en skikkelig date. Den går an å ta neste gang evt hvis dere har kjemi. Du finner fort ut om han svarer vagt på det spørsmålet , eller evt ikke kommer med forslag om annet tidspunkt hvis forslaget ikke passer. Da tenker jeg at du har svaret og kan gå videre uten å dvele med det mer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Prøv ChatGTP. Forklar situasjonen og be om forslag til formulering av tekst. Du kan formulere den litt mer til din egen etterpå. 😊

Anonymkode: e8f8e...cf9

Ja for guds skyld copy-paste noe ektefølt fra chatgpt. Verden raser i hundre og helvete mot helvete. 🙏

Anonymkode: 4e2da...d3e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja for guds skyld copy-paste noe ektefølt fra chatgpt. Verden raser i hundre og helvete mot helvete. 🙏

Har du noen gode forslag da?❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke diktere en melding for deg. Du er du. Hvorfor vil du møte han? Hva liker du med han? Hva gleder deg mest med å se han igjen? 

Er da ikke så krevende å skrive en mld om en date. Skriv noe lett og ledig, litt morsomt, litt alvor, og avvent.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Se svar over her 🥰 ( jeg er ikke den du siterer btw) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han er ikke spesielt interessert i deg

En mann som vil møte deg, prioriterer tid til det. Da vil han gjøre det meste han kan for å få det til 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg tenker at når du har sagt at du kunne etter ferien, så er det naturlig at han venter på at du tar initiativ.

Jeg er i en lignende situasjon der det er tydelig at begge vil, men der én synes det er skummelt å være ekte og åpen. Jeg har valgt å vente til den andre tar et tydelig initiativ og ikke bare små signaler.

Jeg vet hva jeg vil, og hva jeg ikke vil, og for meg fungerer det ikke uten åpenhet. Risikoen er at det glir ut, men uten vilje til å gi og være tydelig, så blir det uansett ikke noe godt.

Anonymkode: 8e3e9...2d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...