Snublefot62 Skrevet 10. august #21 Skrevet 10. august norw skrev (2 minutter siden): Neppe noen tapende part. Treningsklær holder i årevis, jeg har en shorts som kanskje er rundt 25 år gammel (men bruker som regel andre). Dersom du får kjøpt ei T-skjorte i Norge til 15 kr så lurer jeg på hvem du tror betaler for materialet, frakten og arbeidet? Det er ikke de 15 kronene. 2 3
Fant80 Skrevet 10. august #22 Skrevet 10. august norw skrev (2 timer siden): Hva er dette for noe? Jeg har selv kjøpt Adidas-singlet for 165 kr og treningstrøyer fra Stormberg helt ned i 15 kr i år. Sikkert delte meninger om kvalitet og egenskaper, men slike priser blir for dumt. Får nok mye bra hos XXL for en billig penge om man følger med, jeg kjøpte for eksempel Puma løpeshorts for 70 kr og da fikk jeg bare noen tiere i avslag pga bonussjekksystemet. Den dagen jeg bruker 750kr for en singlet,eller 700 for en grell tskjorte som det der er dagen jeg har fått et alvorlig drypp,og er så og si ferdig. Det er med andre ord tid for å legge på røret! Men at folk kjøper driten tror jeg så gjerne. Dyrere også. Langt dyrere. De kan også helt sikkert fortelle meg en masse flotte ord om plaggene. Jeg. Kunne. Ikke. Brydd. Meg. Mindre!
norw Skrevet 10. august Forfatter #23 Skrevet 10. august Snublefot62 skrev (Akkurat nå): Dersom du får kjøpt ei T-skjorte i Norge til 15 kr så lurer jeg på hvem du tror betaler for materialet, frakten og arbeidet? Det er ikke de 15 kronene. Stormberg kvitter seg med klær som ikke akkurat selger som varmt hvetebrød. Aner ikke hva fullprisen var, men la oss si at du må gange med minst ti.
AnonymBruker Skrevet 10. august #24 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Her går det i Lululemon og Oysho 😍 Anonymkode: 128e8...1af Her også. Elsker treningstøyet derifra. Anonymkode: 2ebb4...300
norw Skrevet 10. august Forfatter #25 Skrevet 10. august Fant80 skrev (2 minutter siden): Den dagen jeg bruker 750kr for en singlet,eller 700 for en grell tskjorte som det der er dagen jeg har fått et alvorlig drypp,og er så og si ferdig. Det er med andre ord tid for å legge på røret! Men at folk kjøper driten tror jeg så gjerne. Dyrere også. Langt dyrere. De kan også helt sikkert fortelle meg en masse flotte ord om plaggene. Jeg. Kunne. Ikke. Brydd. Meg. Mindre! Begge disse trøyene virker ålreite, de bør bare ligge på maks to-tre hundre. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #26 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Alle klær innen sport og fritid har jeg i mange år ansett som det største ranet på høylys dag. Men de får holde på fordi noen idioter må ha det «beste»..🙈 Anonymkode: f5e98...d9a Noe må man jo bruke pengene sine på... Og når man liker utseendet og stoffet, hvorfor ikke? Anonymkode: 128e8...1af
AnonymBruker Skrevet 10. august #27 Skrevet 10. august Når de helt vanlige ubranda bomulls-tskjortene mine blir slitne går de først til trening, så til oppussing/maling, så som filler og så i søpla. Anonymkode: 3a40f...c01 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #28 Skrevet 10. august Fant80 skrev (4 minutter siden): Den dagen jeg bruker 750kr for en singlet,eller 700 for en grell tskjorte som det der er dagen jeg har fått et alvorlig drypp,og er så og si ferdig. Det er med andre ord tid for å legge på røret! Men at folk kjøper driten tror jeg så gjerne. Dyrere også. Langt dyrere. De kan også helt sikkert fortelle meg en masse flotte ord om plaggene. Jeg. Kunne. Ikke. Brydd. Meg. Mindre! Jeg kan ingenting om plaggene, utover at jeg liker utseendet og kvaliteten. Merkene er ikke så kjent i Norge - trudde jeg - men ser nå to andre har nevnt Lululemon, så mulig det har kommet hit også. Hva bruker du pengene dine på? Anonymkode: 128e8...1af
NoaideBiehtar Skrevet 10. august #29 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når de helt vanlige ubranda bomulls-tskjortene mine blir slitne går de først til trening, så til oppussing/maling, så som filler og så i søpla. Anonymkode: 3a40f...c01 Samme her, bare at det er mannens t-skjorter jeg overtar. Men de blir jo aldri utslitt nok til at jeg kan hive de, så nå har jeg sykt mange treningsskjorter. 😒 1
Fant80 Skrevet 10. august #30 Skrevet 10. august norw skrev (2 minutter siden): Begge disse trøyene virker ålreite, de bør bare ligge på maks to-tre hundre. Jaja,helt riktig. 199 er fair. Hva man mener om de er vel en smakssak sån sett. Personlig ikke noe for meg. Singlet er et nogo plagg for meg. Den andre trøya hadde vært grei en mer nøytral farge OG en pris på under 200.
Fant80 Skrevet 10. august #31 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kan ingenting om plaggene, utover at jeg liker utseendet og kvaliteten. Merkene er ikke så kjent i Norge - trudde jeg - men ser nå to andre har nevnt Lululemon, så mulig det har kommet hit også. Hva bruker du pengene dine på? Anonymkode: 128e8...1af Bruker pengene på samme tingene som deg,bare mer økonomiske varianter. Spesielt treningstøy!
norw Skrevet 10. august Forfatter #32 Skrevet 10. august Fant80 skrev (1 minutt siden): Jaja,helt riktig. 199 er fair. Hva man mener om de er vel en smakssak sån sett. Personlig ikke noe for meg. Singlet er et nogo plagg for meg. Den andre trøya hadde vært grei en mer nøytral farge OG en pris på under 200. Jeg har aldri eid singlet før, men er nok lurt i forbindelse med løping. Angående farger er det noen som liker litt sprekere farger til trening og konkurranser, jeg har vanligvis klær i fargene sort, grå og mørkeblå. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #33 Skrevet 10. august Fant80 skrev (21 minutter siden): Bruker pengene på samme tingene som deg,bare mer økonomiske varianter. Spesielt treningstøy! Men noe bruker du jo pengene du har igjen til? Eller har du lite penger? Anonymkode: 128e8...1af
Fant80 Skrevet 10. august #34 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men noe bruker du jo pengene du har igjen til? Eller har du lite penger? Anonymkode: 128e8...1af Om dette er veldig viktig for deg,så bruker jeg de på reise. Jeg har ikke mye penger,men jeg har grei inntekt. Merker og status er ikke noe jeg verdsetter i stor grad! Selv om jeg også unner meg dyre ting,så er ikke dette innenfor kategorien treningstøy
AnonymBruker Skrevet 10. august #35 Skrevet 10. august Fant80 skrev (3 minutter siden): Om dette er veldig viktig for deg,så bruker jeg de på reise. Jeg har ikke mye penger,men jeg har grei inntekt. Merker og status er ikke noe jeg verdsetter i stor grad! Selv om jeg også unner meg dyre ting,så er ikke dette innenfor kategorien treningstøy Det gjør jeg også. Har vært på fem utenlandsturer så langt i år. Så ville prioritert bort både treningsklær og vesker (som jeg også bruker en del på) før det. En Lululemon tights (ca 800) er jo en brøkdel av hva man betaler for en hotellnatt... så det er jo ikke akkurat der det er mye å hente? Anonymkode: 128e8...1af 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #36 Skrevet 10. august Jeg skjønte ikke helt «hyrox» navnet jeg da. Er den liksom tilpasset hyrox? 😂 Anonymkode: bc811...7eb
Fant80 Skrevet 10. august #37 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det gjør jeg også. Har vært på fem utenlandsturer så langt i år. Så ville prioritert bort både treningsklær og vesker (som jeg også bruker en del på) før det. En Lululemon tights (ca 800) er jo en brøkdel av hva man betaler for en hotellnatt... så det er jo ikke akkurat der det er mye å hente? Anonymkode: 128e8...1af Du snakker med en som trener i slitte joggebukser fra gjerne 10 år tilbake,tskjorter med malingsflekker og sko kjøpt på "fake market" i syden. Jeg har klart meg i årevis med dette. Jeg kjøpte noe nyere,og spesielt sko da jeg drev med fotball,men etter jeg sluttet har jeg utelukkende trent for meg selv. Det vil si jeg går turer,både korte og lange. Jeg jogger inimellom men aldri fast. Jeg bryr meg ikke en døyt om hva enkelte mener om meg,når jeg treffer de,der de kommer gående i antrekk til nordsiden av 10 000+ Jeg vet enkelte bryr seg veldig om dette,og de får de bare gjøre. Jeg synes en hotellnatt høres langt bedre ut,selv om den er dyrere.
c_buk Skrevet 10. august #38 Skrevet 10. august Veldig mange av oss forbrukere har ikke pris som en viktig faktor når vi vurderer hva vi skal kjøpe. Jeg kjøper ikke nye klær så ofte, så hvis jeg trenger nye treningsklær bryr jeg meg mye mer om komfort, pusteegenskaper osv. enn pris. Da er det faktisk helt likegyldig om det koster 200 eller 700 kroner. Pris får en betydning om t-skjorten f.eks hadde koster 2000-3000 kroner, for så mye synes jeg ikke en t-skjorte er verdt. 1
norw Skrevet 10. august Forfatter #39 Skrevet 10. august c_buk skrev (5 minutter siden): Veldig mange av oss forbrukere har ikke pris som en viktig faktor når vi vurderer hva vi skal kjøpe. Jeg kjøper ikke nye klær så ofte, så hvis jeg trenger nye treningsklær bryr jeg meg mye mer om komfort, pusteegenskaper osv. enn pris. Da er det faktisk helt likegyldig om det koster 200 eller 700 kroner. Pris får en betydning om t-skjorten f.eks hadde koster 2000-3000 kroner, for så mye synes jeg ikke en t-skjorte er verdt. Neppe noen merkbar forskjell på singlet til 750 kr vs 165 kr fra henholdsvis Puma og Adidas.
c_buk Skrevet 10. august #40 Skrevet 10. august norw skrev (Akkurat nå): Neppe noen merkbar forskjell på singlet til 750 kr vs 165 kr fra henholdsvis Puma og Adidas. Mulig du har rett. Personlig hadde jeg måttet prøve begge og lese på dem hva de er laget av for å si noe om forskjellen. For alt jeg vet hadde den billigste av de to vært den beste etter min smak. Så jeg ser ikke helt problemet med min tilnærming. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå