norw Skrevet 10. august #1 Skrevet 10. august Hva er dette for noe? Jeg har selv kjøpt Adidas-singlet for 165 kr og treningstrøyer fra Stormberg helt ned i 15 kr i år. Sikkert delte meninger om kvalitet og egenskaper, men slike priser blir for dumt. Får nok mye bra hos XXL for en billig penge om man følger med, jeg kjøpte for eksempel Puma løpeshorts for 70 kr og da fikk jeg bare noen tiere i avslag pga bonussjekksystemet. 1
Dallandra Skrevet 10. august #2 Skrevet 10. august Folk har ulike prioriteringer og ulikt økonomisk spillerom. Det finnes klær i alle prissjikt i alle kategorier, det er jo bare å se på jeans og vanlige T-skjorter. 6 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august Bruker selv kun Lululemon, som er dobbel pris av Puma, Nike og Adidas, liker den deilige canadiske kvaliteten🥰 Anonymkode: 28420...7e0 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august Her går det i Lululemon og Oysho 😍 Anonymkode: 128e8...1af 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #5 Skrevet 10. august Finne noe rimelig hos XXL? Største tøvet her inne. Dem har aldri noen kurant størrelser igjen når dem har "salg" Og man må kjøpe noe annet mye dyrere. Er ikke for ingenting at dem sliter økonomisk Anonymkode: a5f7c...e98 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august Helt ville priser. Men jeg finner ikke noe på XXL lenger. Den butikken kan begynne å kalle seg XXS. Før fant jeg bra ting på HM sin sportsavdeling. Nå finner jeg bare tightsen som er brukandes. Det andre er bare Instagram-vennlig, lite funksjonelt for trening. Anonymkode: 3c59a...6a8 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #8 Skrevet 10. august Det er stor forskjell på treningstøy, ikke bare på farge og Instagram-vennlighet, men på tykkelse på stoff, sømmer og sånn sett hvordan det føles på kroppen og hvor behagelig det er. Noe tøy kan du ha på uten å kjenne at du har det på, andre føles som å ha på seg en plastpose og du kan fort få gnagsår hvis du løper eller løfter vekter. ikke dermed sagt at man må kjøpe det aller dyreste, eller at det ikke er mulig å kjøpe ting på salg om man ikke er kresen på farger ol, men å kjøpe de aller billigste variantene gjør i alle fall ikke jeg, fordi det ikke er behagelig. Kommer nok an på hvor mye man trener også. Anonymkode: afedb...a07 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #9 Skrevet 10. august XXL ligner et konkursutsalg for tiden, ja. I tillegg er det lenge siden de stadig oftere kun hadde dame L som største størrelse. Dårlig gjort å ekskludere alle som trenger XL. Jeg ville aldri kjøpt en t-skjorte eller singlet for 700 kr fra Puma, men med det sagt så er det gjerne litt forskjell på dyre og billige treningsklær. Går du litt opp i pris blir klærne gjerne lettere, puster bedre, og passformen kan også være bedre. Anonymkode: 97b3a...239 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #10 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt ville priser. Men jeg finner ikke noe på XXL lenger. Den butikken kan begynne å kalle seg XXS. Før fant jeg bra ting på HM sin sportsavdeling. Nå finner jeg bare tightsen som er brukandes. Det andre er bare Instagram-vennlig, lite funksjonelt for trening. Anonymkode: 3c59a...6a8 Ja, hva skjedde der? Jeg tydde til HM en periode. Selv om jeg stort sett har kjøpt klær i prisklassen som nevnes i HI. Men i det siste... nope. Enig i at tightsene er ok. Har flere jeg plukker vel så ofte som Röhnish og Lululemon. Anonymkode: 128e8...1af
AnonymBruker Skrevet 10. august #11 Skrevet 10. august Jeg synes det er bedre å kjøpe treningstøy av merkeklær, enn vanlige merkeklær. Treningsklær har nyttige funksjoner som lufting, quick dry, lukthemming, lommer, i tillegg til at treningstøy av god kvalitet holder lengre, og ofte har bedre passform. Anonymkode: ebdd0...21d 3 1
Mr.Nurse Skrevet 10. august #12 Skrevet 10. august Jeg synes dedikerte treningstskjorter lukter mer enn helt vanlige bomulls... Og at lukta blir sittende i etter vask. Bruker derfor sistnevnte
AnonymBruker Skrevet 10. august #13 Skrevet 10. august Alle klær innen sport og fritid har jeg i mange år ansett som det største ranet på høylys dag. Men de får holde på fordi noen idioter må ha det «beste»..🙈 Anonymkode: f5e98...d9a 2
norw Skrevet 10. august Forfatter #14 Skrevet 10. august Jeg har ingenting å utsette på Stormberg-trøyene til 15 kr og tviler sterkt på at disse Puma-overdelene er merkbart bedre enn det man for eksempel får fra Adidas. Nevnte klær fra Adidas og Stormberg er ikke fra XXL. Er inne på XXL hver uke for å se litt og kjøper jevnt og trutt, senest løpesokker til 29 kr per par.
AnonymBruker Skrevet 10. august #15 Skrevet 10. august Trener hver dag, ofte mer enn en økt om dagen (Både styrke og Cardio). Kjøpte noe billig H&M greier for over 10 år siden som jeg fortsatt bruker. Anonymkode: 29d8d...83f 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #16 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): XXL ligner et konkursutsalg for tiden, ja. I tillegg er det lenge siden de stadig oftere kun hadde dame L som største størrelse. Dårlig gjort å ekskludere alle som trenger XL. Jeg ville aldri kjøpt en t-skjorte eller singlet for 700 kr fra Puma, men med det sagt så er det gjerne litt forskjell på dyre og billige treningsklær. Går du litt opp i pris blir klærne gjerne lettere, puster bedre, og passformen kan også være bedre. Anonymkode: 97b3a...239 xxl har virkelig blitt dårlig ja. Så etter løpesko der...en god del utstilt, men når man skulle begynne å prøve hadde de ingen størrelser i nesten noen av skoene...typ 36-37 og neste var da 42...ikke noe i mellom 😕 Anonymkode: d5220...d4e
norw Skrevet 10. august Forfatter #17 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle klær innen sport og fritid har jeg i mange år ansett som det største ranet på høylys dag. Men de får holde på fordi noen idioter må ha det «beste»..🙈 Anonymkode: f5e98...d9a Dette. Treningsklær er big business og betalingsviljen er høy. Virker også som at mange har null tålmodighet og må kjøpe med en gang til fullpris. Ikke at salg nødvendigvis hjelper stort heller, hvis man får en trøye for flere hundre kroner som pleide å koste det dobbelte. Treningstrøyer og shortser bør egentlig ikke koste noe særlig mer enn maks et par hundre kroner, med mindre det er noe spesielt med materialet. Angående shortser har jeg den nevnte Puma-shortsen til 70 kr og en ålreit Adidas-shorts til 160-170 kr, begge til løping.
norw Skrevet 10. august Forfatter #18 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): xxl har virkelig blitt dårlig ja. Så etter løpesko der...en god del utstilt, men når man skulle begynne å prøve hadde de ingen størrelser i nesten noen av skoene...typ 36-37 og neste var da 42...ikke noe i mellom 😕 Anonymkode: d5220...d4e Løpesko er det veldig tynt med, det er sant, men jeg gjorde et kupp på Asics Novablast 5 til 1200 kr, om man trekker fra 500 kr i bonussjekker. 1
Snublefot62 Skrevet 10. august #19 Skrevet 10. august Selvfølgelig skrur bedriftene opp prisene så lenge kundene er villig til å betale for det. Det er jo åpenbart og noe annet ville nok eierene ha reagert på. Men t-skjorter til 15 kr? Hvem tror dere er den tapende part der? Det er forskjell på klær. Både i funksjon og i komfort. Ikke sikkert at den ekstra kostnaden gir meg ekstra god tid på treningen men etter min erfaring har jeg klærne ganske mye lenger. Og da er kostnaden fort spart inn. 1
norw Skrevet 10. august Forfatter #20 Skrevet 10. august Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig skrur bedriftene opp prisene så lenge kundene er villig til å betale for det. Det er jo åpenbart og noe annet ville nok eierene ha reagert på. Men t-skjorter til 15 kr? Hvem tror dere er den tapende part der? Det er forskjell på klær. Både i funksjon og i komfort. Ikke sikkert at den ekstra kostnaden gir meg ekstra god tid på treningen men etter min erfaring har jeg klærne ganske mye lenger. Og da er kostnaden fort spart inn. Neppe noen tapende part. Treningsklær holder i årevis, jeg har en shorts som kanskje er rundt 25 år gammel (men bruker som regel andre).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå