norw Skrevet 10. august #1 Skrevet 10. august Forventer de at folk skal skjønne skalaen her? Har forresten prøvd valgomatene til både NRK og VG nå, mest av nysgjerrighet og ikke som hjelpemiddel. NRK sier Pensjonistpartiet eller Frp, VG sier først SP og deretter SV. Hurra.
Trult Skrevet 10. august #2 Skrevet 10. august Skalaen var da veldig enkel å skjønne, og den gav meg er resultat jeg kjente meg igjen i 3
norw Skrevet 10. august Forfatter #3 Skrevet 10. august Trult skrev (5 minutter siden): Skalaen var da veldig enkel å skjønne, og den gav meg er resultat jeg kjente meg igjen i Du glemmer at det er mye ymse mennesker der ute. Jeg ville ikke blitt overrasket om minst hver tiende person trykker feil på det spørsmålet.
Fant80 Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august Syes den er grei jeg. Dessuten er det VELDIG enkelt i hvertfall for meg å se hvilken retning spørsmålene drar meg. De som følger bare med sån noelude burde greie å se hvordan ressultatet kommer til ende. Gjerne ikke øyaktig på partiet,men er man SVer og blir ekstremt sjokkert om man får Høyre opp i valgomaten,så ja - da er du gjerne mer høyrevridd en du trodde da. Mange følger jo bare enkelte saker,og det er veldig mye "jeg tror"
Gratis Skrevet 10. august #5 Skrevet 10. august Nok et bevis på fordummingen av samfunnet, at de må bruke store emojis som symboler for følelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå