Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg fikk opp reklame for dippi på Facebook og måtte google og sjekke litt ut. Jeg bruker ikke neglelakk til vanlig, så er ikke den mest drevne her. Usikker på om jeg helt forstår konseptet, så oppklar det gjerne meg, men sånn jeg forstod så skulle en bare kunne dippe fingrene nedi neglelakken å få neglene fine. Virker lettvint, men litt skeptisk. Noen erfaringer? Ser de har fornøyde kunder på TrustPilot. 
https://dippi.no 😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fornøyd med dippi, men jeg må gjøre litt mer enn å bare dyppe. Jeg bruker flere lag og filer så neglene ikke blir så klumpete. 

Anonymkode: 9c0ae...ecf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er fornøyd med dippi, men jeg må gjøre litt mer enn å bare dyppe. Jeg bruker flere lag og filer så neglene ikke blir så klumpete. 

Anonymkode: 9c0ae...ecf

Tusen takk for svar 😊 Høres lurt ut å file litt så de blir både jevnere og penere. 

Skrevet

Jeg har aldri prøvd deg men søsteren min har en venninne som har dippi og hadde gjort det på søsteren min. Det ble fint men det ble veldig tykke lag, og hun hadde ikke fått det helt inntil neglebåndet så det så ut som om neglene hadde grodd ut en stund. Venninen hadde riktig nok ikke gjort det så mange ganger før, så det kan hende det blir bedre med øving

• Liker 1
Skrevet (endret)
Sigrid<3 skrev (På 11.8.2025 den 1.20):

Jeg har aldri prøvd deg men søsteren min har en venninne som har dippi og hadde gjort det på søsteren min. Det ble fint men det ble veldig tykke lag, og hun hadde ikke fått det helt inntil neglebåndet så det så ut som om neglene hadde grodd ut en stund. Venninen hadde riktig nok ikke gjort det så mange ganger før, så det kan hende det blir bedre med øving

Tusen takk for svar, og dette høres veldig logisk ut. Altså at en gjerne ikke får det helt innerst på neglen. Mulig det blir lettere med øving. 
Tror vanlig neglelakk holder her siden det virker som det blir en del ekstra jobb. 

Endret av Daisy-love
  • Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Ser dette er en gammel tråd, men lurer på ett par ting. Jeg har bestilt en pakke 22 september som jeg forsatt ikke har fått... er det vanlig at det tar så lang tid med levering? Det står at pakken ikke er ankommet Norge. Hvor sender de fra? 

Lurer også på om hvis man bruker løsnegler kan man ta dippi på disse før man setter de på egne negler?

Ser de har gode referanser på trustpilot så tenke dette var en trygg side.

Anonymkode: 1b925...d01

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ser dette er en gammel tråd, men lurer på ett par ting. Jeg har bestilt en pakke 22 september som jeg forsatt ikke har fått... er det vanlig at det tar så lang tid med levering? Det står at pakken ikke er ankommet Norge. Hvor sender de fra? 

Lurer også på om hvis man bruker løsnegler kan man ta dippi på disse før man setter de på egne negler?

Jeg har ikke svar på alt, og har valgt å ikke kjøpe de, men de sender bestillinger fra Gøteborg. Hadde jeg vært deg hadde jeg kontaktet de når du ikke har fått varende enda. De skal bare ta noen dager til de andre nordiske landene, og pakken skal være sporbar, så da kan en jo se hvor problemet ligger. 

Skrevet

Er det enkelt å fjerne neglelakken? Dippi/Dipsy

Anonymkode: 4f847...98d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2025 den 9.21):

Hei, har aldri prøvd selv, men får ofte opp reklame å Facebook. Veldig mange skriver i kommentarfeltet at de har bestilt for lenge siden, men ikke mottatt. Det tar veldig lang tid med levering har jeg inntrykk av. 

AnonymBruker skrev (På 10.10.2025 den 9.31):

Mange skriver at det er vanskelig å fjerne, må ha en spesiell neglelakkfjerner, men det er ofte tomt på lager. 

Anonymkode: e4ff4...26c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 12.00):

Hei, har aldri prøvd selv, men får ofte opp reklame å Facebook. Veldig mange skriver i kommentarfeltet at de har bestilt for lenge siden, men ikke mottatt. Det tar veldig lang tid med levering har jeg inntrykk av. 

Mange skriver at det er vanskelig å fjerne, må ha en spesiell neglelakkfjerner, men det er ofte tomt på lager. 

Anonymkode: e4ff4...26c

https://www.finn.no/recommerce/forsale/search?category=0.71&q=dipsy

Det selges ganske mange brukte kit, så det er mulighet for å prøve det til en litt billigere penge.

Kjedelig hvis det er veldig vanskelig å fjerne. Det hadde jo gjort prosessen mye enklere.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

https://www.finn.no/recommerce/forsale/search?category=0.71&q=dipsy

Det selges ganske mange brukte kit, så det er mulighet for å prøve det til en litt billigere penge.

Kjedelig hvis det er veldig vanskelig å fjerne. Det hadde jo gjort prosessen mye enklere.

Det spørs hva man mener med vanskelig. Det er jo ikke rakettforskning akkurat, men jeg gidder i alle fall ikke sitte med hendene i en ziplock-pose dyttet ned i varm ris i 15-20 minutter for å fjerne neglelakk. 😵 🤣 

Anonymkode: 745f0...bf1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2025 den 9.31):

Jeg solgte mitt dipsy sett fordi fjerningen tok for lang tid. Aceton, denne oplpseren man kna kjøpe gjennom de gjorde ingen verdens ting. El fil fikk det av, men det tok laaaaang tid! Mye bedre å lære seg å legge gel negler evt polygel. Er under halve jobben å fjerne

Anonymkode: 976a8...b18

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg solgte mitt dipsy sett fordi fjerningen tok for lang tid. Aceton, denne oplpseren man kna kjøpe gjennom de gjorde ingen verdens ting. El fil fikk det av, men det tok laaaaang tid! Mye bedre å lære seg å legge gel negler evt polygel. Er under halve jobben å fjerne

Anonymkode: 976a8...b18

Tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...