Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg fikk opp reklame for dippi på Facebook og måtte google og sjekke litt ut. Jeg bruker ikke neglelakk til vanlig, så er ikke den mest drevne her. Usikker på om jeg helt forstår konseptet, så oppklar det gjerne meg, men sånn jeg forstod så skulle en bare kunne dippe fingrene nedi neglelakken å få neglene fine. Virker lettvint, men litt skeptisk. Noen erfaringer? Ser de har fornøyde kunder på TrustPilot. 
https://dippi.no 😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fornøyd med dippi, men jeg må gjøre litt mer enn å bare dyppe. Jeg bruker flere lag og filer så neglene ikke blir så klumpete. 

Anonymkode: 9c0ae...ecf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er fornøyd med dippi, men jeg må gjøre litt mer enn å bare dyppe. Jeg bruker flere lag og filer så neglene ikke blir så klumpete. 

Anonymkode: 9c0ae...ecf

Tusen takk for svar 😊 Høres lurt ut å file litt så de blir både jevnere og penere. 

Skrevet

Jeg har aldri prøvd deg men søsteren min har en venninne som har dippi og hadde gjort det på søsteren min. Det ble fint men det ble veldig tykke lag, og hun hadde ikke fått det helt inntil neglebåndet så det så ut som om neglene hadde grodd ut en stund. Venninen hadde riktig nok ikke gjort det så mange ganger før, så det kan hende det blir bedre med øving

• Liker 1
Skrevet (endret)
Sigrid<3 skrev (På 11.8.2025 den 1.20):

Jeg har aldri prøvd deg men søsteren min har en venninne som har dippi og hadde gjort det på søsteren min. Det ble fint men det ble veldig tykke lag, og hun hadde ikke fått det helt inntil neglebåndet så det så ut som om neglene hadde grodd ut en stund. Venninen hadde riktig nok ikke gjort det så mange ganger før, så det kan hende det blir bedre med øving

Tusen takk for svar, og dette høres veldig logisk ut. Altså at en gjerne ikke får det helt innerst på neglen. Mulig det blir lettere med øving. 
Tror vanlig neglelakk holder her siden det virker som det blir en del ekstra jobb. 

Endret av Daisy-love
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...