AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Skrevet 10. august Problemet er at de har ghostet meg Anonymkode: 9c057...9c8
AnonymBruker Skrevet 10. august #2 Skrevet 10. august Og da var vel problemet løst, vel? Anonymkode: d6a5b...fca
petterm Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august Dette skjønte jeg ikke.. Begges menn var utro? Din mann og din vennine sin mann, eller begge dine menn? AnonymBruker skrev (1 time siden): Problemet er at de har ghostet meg Anonymkode: 9c057...9c8 Problemet er at de ghostet deg, ikke at de var utro?
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august Du datet to menn og begge var utro? Men du var ikke utro? Anonymkode: 4ab9c...d50 4
pjuskefjes Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august Ja så inn et vindu. Titter inn der satt mannen til min venninne som har ghostet meg og han satt der med sin bestevenn. Klokken var 4 om natten . Jeg gikk kveldstur i hytte nabolaget. Det var veldig tydelig at de holdt på med hver sin dans og spilte romantisk musikk. Type halleluja. De har vært gift i 20 år. Min venninne ghostet meg helt plutselig for 2 år siden. Det er helt greit for meg nå, men jeg må innrømme at det var en fryktelig ubehagelig opplevelse og ikke bli konfrontert eller gitt en begrunnelse da vi var virkelig gode venner i 25 år.
pjuskefjes Skrevet 10. august #7 Skrevet 10. august Kanskje hun nå ghoster mannen? Spørsmålet er hva gjør jeg med den informasjonen. Vi var bestevenner. Men nå har hun ghostet meg . Føler meg ikke forpliktet til å si ifra.
pjuskefjes Skrevet 10. august #9 Skrevet 10. august (endret) To menn er utro mot konene sine. Konene er mine eksvenner. Jeg kjenner dem veldig godt. Hva gjør man? Endret 10. august av pjuskefjes
AnonymBruker Skrevet 10. august #10 Skrevet 10. august pjuskefjes skrev (Akkurat nå): To menn er utro med konene sine. Konene er mine eksvenner. Jeg kjenner dem veldig godt. Hva gjør man? Hvis de er dine eksvenninner synes jeg ikke du skal gjøre noe som helst. Hva oppnår du med det? Høres heller ikke ut som du vet 100 % sikkert hva som foregikk på den hytta. Anonymkode: d7e36...91b 4 2
Sniff76 Skrevet 10. august #11 Skrevet 10. august Jeg hadde ikke gjort noe. Du vet ikke helt sikkert hva som skjedde der høres det ut som. 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #12 Skrevet 10. august Halleluja og hver sin dans? Høres mer ut som et vekkelsesmøte enn utroskap? Anonymkode: 46b68...1a0 7 1 6
AnonymBruker Skrevet 10. august #13 Skrevet 10. august Når du er så dårlig på å forklare til ukjente skriftlig på internett tror jeg du gjør det klokt i å holde kjeft verbalt personlig. Dette er det mest rotete og uforståelige innlegget jeg har lest på en god stund. 😲 Anonymkode: 85a1a...0f7 17 12
AnonymBruker Skrevet 10. august #14 Skrevet 10. august Synes du skal la alle være jeg. Ikke din sak, og siden alle har ghostet deg tidligere er det også et tegn på at de faktisk vil være i fred uten din innblandelse. Anonymkode: c3cd1...9ae 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #15 Skrevet 10. august Dette forsto jeg ikke så mye av. Men hvis det er eksvenner av deg, hvorfor skal du da gjøre noe? Og hvorfor bruker du kalorier på mennesker som ikke lenger er i livet ditt? Anonymkode: d1aac...43b 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #16 Skrevet 10. august Du er nysgjerrig som kikker inn i hyttevinduer. Rene Piken med svovelstikkene du. Høres rart ut at begge de to bestevennene holdt på med dette. Siden du ikke har kontakt med de kan det hende de har åpent forhold og at dette er greit for alle. Evnt swingers. Du skal ikke foreta deg noen ting. Men slutt å vær en nysgjerrigper. Ingen liker slike Anonymkode: 6cff8...c48 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #17 Skrevet 10. august pjuskefjes skrev (5 timer siden): To menn er utro mot konene sine. Konene er mine eksvenner. Jeg kjenner dem veldig godt. Hva gjør man? Ingenting. Det blir fort bare rykter, spekulering, det kan være usikkerhet rundt hva du har oppfattet og mer til. Legg det hele bak deg, det er ikke noe du har noe med, egentlig, så da må det være deilig å bare kunne la det hele være? Anonymkode: 17eaa...0e6
AnonymBruker Skrevet 10. august #18 Skrevet 10. august pjuskefjes skrev (5 timer siden): Ja så inn et vindu. Stalker du dine eksvenner og deres ektemenn? Anonymkode: fa3c1...736 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #19 Skrevet 10. august Og kveldstur kl.4 om morgenen??? Anonymkode: 46b68...1a0 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #20 Skrevet 10. august Jeg hadde aldri innrømmet til noen at jeg gikk rundt i nabolaget og tittet inn vinduer midt på natten Og iallefall ikke til noen jeg ikke har kontakt med, for å sladre på hva partneren deres gjør Det tenker jeg er toppers oppskrift på sosialt selvmord... Anonymkode: e748b...523 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå