AnonymBruker Skrevet 9. august #1 Skrevet 9. august Hei, For et par måneder siden traff jeg helt tilfeldig på en tidligere kollega av meg på byen. Det var et helt uskyldig møte der ikke noe annet enn de typiske høflighetsfrasene ble utvekslet, i tillegg til en klem. Det må nevnes at vedkommende er gift og har barn. Dagen etter fikk jeg så en forespørsel om å legge henne til på Snap, noe jeg gjorde. I etterkant av dette har jeg fått mye bilder. Blant annet av henne når hun ligger å soler seg, diverse bilder av henne i bikini, bilder når hun er og trener, feriebilder etc etc. Jeg har uten unntak ikke gitt henne noe annen respons en tommel opp eller et smilefjes. Mulig det bare er meg, men er det helt innenfor at en gift kvinne gir en annen mann en slik type oppmerksomhet? Kanskje jeg er gammeldags, men jeg hadde nok ikke vært så begeistret hvis jeg hadde hatt en kone som hadde gjort det samme. Og det er grunnen for at jeg holder igjen med å gi lignende oppmerksomhet tilbake. Anonymkode: cffa1...adc
svartkatt Skrevet 9. august #2 Skrevet 9. august Jeg hadde spurt henne hvorfor og muligens bedt henne roe det ned, eller bare fjernet henne fra snap. Hadde ikke gitt tommel opp eller lignende hvis jeg ikke ville oppmuntre de diverse snappene 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. august #3 Skrevet 9. august Nei, jeg synes ikke det er innenfor! (jeg er kvinne) Nå tar jeg svært sjelden selfies, nesten aldri. Men om jeg skulle sendt slike bilder til en mann, som de du nå mottar, så måtte det ha vært til en mann som var gjensidig forelsket i meg, og i tillegg at vi var blitt kjærester. Kunne ikke falt meg inn å sende slike bilder til noen, aller minst av alt en gift mann! Denne tidligere kollegaen din virker grenseløs og desperat - og da vet du ikke hva hun kan være villig til å gjøre for å "få" deg. Var jeg deg ville jeg kuttet kontakten, gjerne vist din kone hva denne tidligere kollegaen sender deg også, for å vise at du ikke har noe å skjule, at du aldri har respondert med noen undertoner som skulle tilsi at du er interessert i kollegaen. Den tidligere kollegaen ville jeg rett og slett skrevet til og skrevet at det ikke føles greit at du som gift mann får slike bilder fra en annen dame, og at du derfor avslutter kontakten. Og så ville jeg ha blokkert. Anonymkode: 65cec...82a 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august Jeg syns det er misstenkelig og bruker å tolke sånnt som at noen fisker utenfor forholdet. Foruten om bildene er fullstendig blottet for sensualitet, da kan det bare være noen som liker å opdatere folk. Høres ut som flørtende da. Anonymkode: b5a11...d32 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #5 Skrevet 9. august Dersom hun kun sender det til deg er det uvanlig. Er hun aktiv på snap? Kan det være at hun er typen som liker å sende masse snaps? Hadde jeg vært deg hadde jeg uansett fjernet henne. Hun er tross alt gift med barn. Anonymkode: 2e649...39f
AnonymBruker Skrevet 9. august #6 Skrevet 9. august Vet du med sikkerhet at bildene bare er sendt til deg? og ikke er fellessnaps? Slike man sender til "alle"? Jeg ville ikke lagt så mye i det med en gang, synes du det er plagsomt, muter du eller sletter Verre er det ikke. Anonymkode: 1cf1b...581 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #7 Skrevet 10. august Det er mange oppmerksomhetssyke mennesker der ute, og her er tydeligvis ett av dem. 🙈 Jeg (kvinne) har selv vært dum nok å takke ja til venneforespørsel fra faren til en perifer kompis av sønnen min. Kjenner ham knapt, men han er også gift. Jeg synes det er fryktelig rart/kleint å få selfier av ham (ikke avkledde bilder da - GUDSKJELOV), og svarer aldri. Ikke med tommel opp eller noe. Likevel kommer det et bilde i ny og ne. Jeg har en venninne som også har lagt ham til og kjenner han og kona bedre enn meg, og hun har respondert på noen av bildene, og mottar av den grunn enda flere bilder enn meg… Tror gjerne det handler om et stort behov for bekreftelse og oppmerksomhet. 🤪 Anonymkode: adbfc...f84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå