kitekatt Skrevet 24. mars 2006 #1 Del Skrevet 24. mars 2006 Vet det finnes endel små koselige, flotte hoteller på Frogner/ Skillebekk i Oslo. Noen som husker navnet på noen av de og har en link til side/ priser/ erfaringer? Tenker på overnatting på bryllupsnatta. Har bestilt Royalsuiten på Continental, men føler kanskje at det er litt "overkill", så vil sjekke ut disse. Føler at det er mer "meg" med et romantisk intimt enn et stort hotell midt i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #2 Del Skrevet 25. mars 2006 Gabelshus hotell er kjempekoselig. Der var vi på bryllupsnatta. http://www.gabelshus.no/ Ligger i Gabels gate. Vi nøyde oss med vanlig hotellrom siden vi skulle rett på tre ukers bryllupsreise og sove på flott hotell da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 25. mars 2006 Gabelshus hotell er kjempekoselig. Der var vi på bryllupsnatta. http://www.gabelshus.no/ Ligger i Gabels gate. Vi nøyde oss med vanlig hotellrom siden vi skulle rett på tre ukers bryllupsreise og sove på flott hotell da. ← Hva ga dere for det? Kan du beskrive det? Likte at der\t er utsjekk kl. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #4 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei igjen. Husker ikke hva vi betalte. Vi giftet oss sommeren 2004. Rommene var da nyoppussede - veldig minimalistiske i stilen, men det var veldig stilfullt og romantisk likevel synes jeg. Vi hadde utsjekk 12 - kunne betalt for lengre, men gjorde ikke det. Valgte å bestille frokost på rommet, så det kom en servitør på døra med brett med frokost til oss. Eneste jeg husker var negativt var at vi ikke fikk te med til frokosten, men måtte be om det, så servitøren måtte gå tilbake og hente en kanne. Men vi var storfornøyde, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #5 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg har lest litt mer på nettsiden deres nå. Det var vel et såkalt designrom vi hadde, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 25. mars 2006 #6 Del Skrevet 25. mars 2006 det var da en elendig nettside... hvorfor var det ikke mer info og bilder av hotellet og rommene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. mars 2006 #7 Del Skrevet 25. mars 2006 Hva med bilder og info om priser??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 25. mars 2006 #8 Del Skrevet 25. mars 2006 Hotel Bastion er et kjempekoselig og intimt hotell med unike hotellrom. Selv om det ikke ligger så fint til, så er det utrolig flott inni, og det er jo der man skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 26. mars 2006 Hva med bilder og info om priser??? ← Ringte dit og fikk beskjed om at den store suiten med bryllupspakke (champagne, frukt, blomster, frokost på rom, utsjekk kl 16 (!!)) koster 3000, og en litt mindre suite med samme pakke 2500. Vanlig rom kostet 900 og et eller annet, men hun visste ikke hva bryllupspakka kostet utenom. Skal ringe mandag og avtale visning med sjefen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #10 Del Skrevet 28. mars 2006 Hotel Bastion er et kjempekoselig og intimt hotell med unike hotellrom. Selv om det ikke ligger så fint til, så er det utrolig flott inni, og det er jo der man skal være. Helt enig! Vi var her på bryllupsnatten vår og var kjempefornøyd med rom og servicen vi fikk! Det var ei som fulgte meg rundt og viste meg suiter og junior suiter, endte opp med en junior suite til halve prisen.... Dette var også ett rom som ble anbefalt av hun som fulgte meg rundt. Prinsesseseng og boblekar, helt herligt etter en laaaang og deilig dag !! Vi passet på å bestille sen utsjekk og frokost på rommet, da de vanligvis ikke har dette på søndager. Vi bestilte også frukt og vin, så det stod på rommet når vi kom. Totalt betalte vi 1800,- og det var halve prisen av mange som har brudesuiter rundt omkring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 28. mars 2006 #11 Del Skrevet 28. mars 2006 meg over her da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 28. mars 2006 Skal absolutt sjekke ut hotell Bastion og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 28. mars 2006 #13 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg tror det var juniorsuite vi hadde (til ca. 14000) på Hotel Bastion (var bare en vanlig hotell-weekend ), men det var så stillig og rolig der. Rommet var stort, med egen sittegruppe, regulerbare senger, og lekkert stort bad med boblebad og stearinlys på veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg tror det var juniorsuite vi hadde (til ca. 14000) på Hotel Bastion (var bare en vanlig hotell-weekend ), men det var så stillig og rolig der. Rommet var stort, med egen sittegruppe, regulerbare senger, og lekkert stort bad med boblebad og stearinlys på veggen. ← Håper du mener 1400? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 28. mars 2006 #15 Del Skrevet 28. mars 2006 1400! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 28. mars 2006 1400! ← Hehehehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 29. mars 2006 Imorgen skal jeg på visning på Bastion! Fant ut at det er faktisk gangavstand fra Engebrets drvi har festen, så det hadde jo vært vedig praktisk. Får også forståelsen av at de legger mye mer i rommene og servicen der enn andre pga den dårlige beligenheten. Og det er jo tross alt rommet man skal være på. Ingen (selv ikke grand/ continental) har roseblader på senga eller sen utsjekk som man kunne strekke til kl. 16 feks. Høres veldig bra ut 2500 for juniorsuite med bryllupspakke. Dvs. roseblader på seng, musserende, jordbær, badekåpe, frokost på rommet og sen utsjekk. Ikke dårlig!!!! Takk til Tyren og Lillesky for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 29. mars 2006 #18 Del Skrevet 29. mars 2006 Bare hyggelig! Syntes hotellet var så koselig at jeg vil at flere skal få oppleve det. Betjeningen der er forresten utrolig hyggelig. Tror de strekker seg langt for gjestene. Dere kan jo gå (eller ta drosje) fra Engebret, du får bare lukke øynene for det du ser på veien dit (for det er ikke så koselig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #19 Del Skrevet 29. mars 2006 Bare hyggelig! Syntes hotellet var så koselig at jeg vil at flere skal få oppleve det. Betjeningen der er forresten utrolig hyggelig. Tror de strekker seg langt for gjestene. Dere kan jo gå (eller ta drosje) fra Engebret, du får bare lukke øynene for det du ser på veien dit (for det er ikke så koselig). ← Ja det var det da Kan hende det blir en drosje allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 29. mars 2006 #20 Del Skrevet 29. mars 2006 Håper du faller for Bastion på samme måte som Lillesky og jeg gjorde da Gleder meg til å høre når du har vært der. Og så synes jeg at det er veldig morsomt at du gifter deg i grorud kirke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå