gladsoe Skrevet 9. august #1 Skrevet 9. august (endret) Jeg husker at jeg som relativt ung (2000-tallet) så en film som sluttet med en jente (tror hun brukte sjal/ hijab) som skriver «we’re all sinners» (tror kanskje det er på en tavle med kritt), før vi hører skudd - altså hun tok livet sitt. edit: også en annen film - hvor ei dame havner inni et speil - altså er bare et speilbilde også knuser det(?) noen som vet hvilke filmer dette er? Endret 9. august av gladsoe La til tekst
AnonymBruker Skrevet 9. august #2 Skrevet 9. august Var det hollywoodd filmer eller B filmer liksom? Anonymkode: 721e0...634
CAPS LOCK Skrevet 9. august #3 Skrevet 9. august Den første tror jeg må ha vært Pulp Fiction, og den andre var nok Olsenbanden og Dynamitt-Harry
AnonymBruker Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august Mirrormask – en visuelt særpreget, drømmeaktig fantasyfilm hvor en jente opplever surrealistiske speil- og drømmeverdener?Eller The Broken? Eller Into the Mirror? Anonymkode: a70fc...9b8
AnonymBruker Skrevet 9. august #5 Skrevet 9. august gladsoe skrev (6 minutter siden): Jeg husker at jeg som relativt ung (2000-tallet) så en film som sluttet med en jente (tror hun brukte sjal/ hijab) som skriver «we’re all sinners» (tror kanskje det er på en tavle med kritt), før vi hører skudd - altså hun tok livet sitt. edit: også en annen film - hvor ei dame havner inni et speil - altså er bare et speilbilde også knuser det(?) noen som vet hvilke filmer dette er? Bare googlet det du sa, men er vi i nærheten med denne? Den andre, kan det være slutten av filmen A Simple Wish? Anonymkode: 4bea8...7b9
gladsoe Skrevet 9. august Forfatter #6 Skrevet 9. august (endret) Filmene er fra 00-tallet eller eldre, og litt usikker men tror det var Hollywood-filmer. Jeg så dem når jeg var rundt 10 (20 år siden). den første mener jeg det var en jentegjeng hvor den ene brukte sjal/ hijab men kan være feil. den andre var litt mer komedie tror jeg. Det var iallfall ikke en dyp film, jeg husker det estetiske som mye farger og ting rundt. Det bare slutter med at en dame blir «tryllet» inn i et speil, også skriker hun typ «få meg ut herfra» så knuser det. Hele filmen handler ikke om en dame i et speil altså. Endret 9. august av gladsoe
gladsoe Skrevet 9. august Forfatter #7 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare googlet det du sa, men er vi i nærheten med denne? Den andre, kan det være slutten av filmen A Simple Wish? Anonymkode: 4bea8...7b9 Ja, A Simple Wish tror jeg det er. Takk!
veronica<3 Skrevet 10. august #8 Skrevet 10. august Tråden er ryddet for gjengivelse fra KI. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. august #9 Skrevet 10. august Kan den andre være Ella Enchanted? Er en del speil med i filmen, men husker ikke om de knuses. Anonymkode: 3f202...499
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå