Gå til innhold

Ser så sur/bekymra ut når jeg har sex... har noen klart å endre dette bevisst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle jeg ligger med spør om det går bra med meg. Jeg ser sur ut når jeg har sex, som om jeg slår tåa i sengekanten, men har ikke klart å endre uttrykket mitt. Har prøvd å smile litt mer, og le, men da føler jeg egentlig at jeg virker helt weird...

Anonymkode: 57df2...ff8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Javel

Anonymkode: 2dc1e...f71

AnonymBruker
Skrevet

Når man har sex og lever seg helt inn i det, så burde man ikke se sur ut. Da nyter man og har mer et salig blikk og smil om munnen 😊 

Latter blir helt feil.

Tenk på at du koser deg, så kommer smiler av seg selv tenker jeg da 

Anonymkode: 525ea...5a1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Når man har sex og lever seg helt inn i det, så burde man ikke se sur ut. Da nyter man og har mer et salig blikk og smil om munnen 😊 

Latter blir helt feil.

Tenk på at du koser deg, så kommer smiler av seg selv tenker jeg da 

Anonymkode: 525ea...5a1

Jeg tenker at det kanskje er nettopp fordi ts lever seg helt inn i det og er konsentrert at ansiktet blir som det blir. 

Om mannen hadde satt opp "sex-tryne" sitt ute blant folk så tror jeg de hadde løpt, han ser gæren ut. Men for meg er det noe jeg forbinder med sex og nytelse så jeg blir kåt når han har det uttrykket. 

Svar til ts; selv om du har fått tilbakemelding fra flere om at du ser sur ut så tror jeg at det beste er å eie det.

"Ja, jeg er klar over det, det er sånn jeg ser ut når jeg har god sex. Forsøkte en stund å gjøre noe med det, smile mer og se mer glad ut, men det ble bare rart for meg. Kan godt smile mer når vi ikke puler da hehe"

Si noe sånt noe? Hvis det stemmer da.

Anonymkode: 6eeea...0c4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Å smile og le gjør jeg i alle fall ikke under god sex. Da ser jeg nok mer alvorlig ut tror jeg. Kanskje vi stopper opp litt og har litt øyenkontakt hvor det kommer et frekt smil, men å smile og le generellt sett gjør jeg ikke. 

Jeg lager derimot masse god-lyder, ikke overdrevne stønn men mmmmm, oh..., åh....., så de vet jeg syntes det er godt. Jeg kommuniserer masse med små lyder så ingen kan ta meg for å være sur uansett hvor alvorlig jeg nok ser ut

Anonymkode: 47b68...e20

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...