AnonymBruker Skrevet 9. august #1 Skrevet 9. august Noen som har erfaring med peis fra Tenderflame? Vi savner å ha ildsted i huset vårt. Vi kan få satt inn ildsted, men da må vi sette opp røyr på utsida av huset siden det ikke et skorstein. Det ser jo ikke nevneverdig bra ut for fasaden… men så kom jeg over Tenderflame, og det høres jo nesten for godt ut til å være sant. Er det det? Vi vil jo ha ildsted for en lunere varme enn det varmepumpa gir + kosen det gir Anonymkode: 667c7...b82
newman01 Skrevet 10. august #2 Skrevet 10. august Det er svindyrt å bruke. Da ville jeg heller satset på Norgespris på strøm og kjøpt flere panelovner
AnonymBruker Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august newman01 skrev (4 minutter siden): Det er svindyrt å bruke. Da ville jeg heller satset på Norgespris på strøm og kjøpt flere panelovner Takk for svar! vi har ikke problemer med oppvarming i huset, men savner den lune og koselige stemningen peisen utgjør. En ting vi tenker på også er å ha mulighet til å varme opp boligen uten strøm. Greit med beredskap til krisetilfeller også😅 Anonymkode: 667c7...b82
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august Jeg har tenderflame utepeis, samt noen store bordlykter til å ha inne. Det er jo koselig, og det gir en grei varme. Anonymkode: b8b49...e3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå