AnonymBruker Skrevet 9. august #1 Skrevet 9. august Dame 56 år her. Har fått så tynne lepper… lyst til å prøve fillers kun for å få tilbake spenst. Ikke sånn veldig synlig, men litt fylde. Føler jeg snurper munnen mer og mer, og det er irriterende også. Noen som har erfaring med det? Fillers eller botox? Anonymkode: 204ee...433
AnonymBruker Skrevet 10. august #2 Skrevet 10. august I den alderen ville jeg nok prøvd botox (lip flip) først, og så eventuelt fylt på med litt restylane hvis resultatet ikke blir godt nok. Anonymkode: 51017...d2f
Lillyvally Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august Dra til en flink og erfaren dermatologisk sykepleier, eller lege som er spesialist på området ( ikke en lege som akkurat har begynt med injeksjoner men er spesialist i noe helt annet) bor du i området rundt Trondheim anbefaler jeg injeksjonsspesialisten
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august Hvordan blir leppene etter åresvis med injeksjon? Blir de flate å slappe? Anonymkode: e717b...775
AnonymBruker Skrevet 10. august #5 Skrevet 10. august Jeg ville unngått det. Hva blir det neste liksom. Du kommer aldri til å bli fornøyd. Anonymkode: 59664...6a7 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august Spørs på lengden på din filtrum. Hvis du har lang filtrum ville jeg heller gått for et leppeløft… Anonymkode: 4a41c...0be 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #7 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dame 56 år her. Har fått så tynne lepper… lyst til å prøve fillers kun for å få tilbake spenst. Ikke sånn veldig synlig, men litt fylde. Føler jeg snurper munnen mer og mer, og det er irriterende også. Noen som har erfaring med det? Fillers eller botox? Anonymkode: 204ee...433 Har du prøvd plump leppestift? Anonymkode: 5d188...097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå