Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Brøyting En mann var ute og kjørte på en meget dårlig vei i Finnmark. Da han hadde kjørt en stund, mistet han kontrollen over bilen og kjørte utfor en skråning. Mannen var selvsagt frustrert over den dårlige brøytingen, og da det kom en same gående oppe på veien hoppet mannen ut av bilen og ropte til samen: - Hvem i huleste er det som brøyter her? Da svarte samen kvikt: - Jeg vet ikke hvem som brøyter der nede, men her oppe pleier det å være vegvesenet.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 Oh, shit! Det var en gang en norske, en svenske og en engelskmann som stod ved et basseng fullt av vann. Så kom det en fe og sa: - Hvis dere hopper uti får dere ønske dere en ting mens dere er i lufta, så blir vannet til det dere ønsker dere. Norsken hoppa først, han sa melk. Så hoppa svensken, han sa godteri. Så kom engelskmannen, snubla i bassenkanten og sa: - Oh, shit!
Gjest LoisLane Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 TAKK! Hvis flere vil underholde meg, er det fritt fram. Synes du jeg lager innholdsløse tråder, gjest...?
Gjest LoisLane Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 Kom igjen, da! Like før jeg svarer på innlegget "Skjøte benkeplate".
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #5 Skrevet 24. mars 2006 Kom igjen, da! Like før jeg svarer på innlegget "Skjøte benkeplate". ← Kan du vennligst gjøre det? For det er nemlig jeg som spør.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #6 Skrevet 24. mars 2006 Bestikker med noe vettugt: Nå kan du se hva du er skyld i: Er det rart jeg er sliten! I noen måneder har jeg lagt skylden på for lav blodprosent, mangel på vitaminer, lite trening, usunn kost og et dusin andre årsaker som grunn til at jeg er sliten. Men nå har jeg funnet den virkelige årsaken! Jeg er sliten fordi jeg er overarbeidet! Landets befolkning er på 4 millioner mennesker. 1,4 millioner er pensjonister. De resterende 2,6 millioner må da gjøre alt arbeidet. 1 million går på skole eller er under skolepliktig alder, og de resterende 1,6 millioner må da gjøre alt arbeidet. Av disse 1,6 millioner arbeider 1 million i stats- apparatet, som betyr at det er 600.000 igjen til å gjøre alt arbeidet. Av disse 600.000 er 300.000 ansatt i det militære. Det betyr at det er 300.000 igjen. Og av disse 300.000 arbeider 250.000 i kommunale etater, hvilket betyr 50.000 igjen til å gjøre alt arbeidet. Trekk fra de 40.000 som er sykemeldt eller innlagt på sykehus, da får du 10.000 igjen til a gjøre alt arbeidet. Og med tanke på at det sitter 9.998 personer i fengsel, betyr det at det er to personer igjen som må gjøre alt arbeidet her i landet - deg og meg!
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #7 Skrevet 24. mars 2006 Synes du jeg lager innholdsløse tråder, gjest...? ← Nei for all del - jeg ble bare litt bekymret for lommeboka med tanke på det dårlig skjulte utpressingsforsøket ditt.
Gjest LoisLane Skrevet 24. mars 2006 #8 Skrevet 24. mars 2006 Kan du vennligst gjøre det? For det er nemlig jeg som spør. ← Done. Nei for all del - jeg ble bare litt bekymret for lommeboka med tanke på det dårlig skjulte utpressingsforsøket ditt. ← Ikke så bekymret som jeg er... Og hva hjelper vel bedre enn vitser? Søl er også bra. Ingen som har noen rettskrivingsfeil jeg kan hakke litt på?
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #9 Skrevet 24. mars 2006 Lille Lisa fem år åker bil med mamma, plötsligt stutsar en dildo emot framrutan. Lisa: - Mamma, vad va det? Mamma: - Ehh... Et insekt... ! Lisa: - OJ!!! Vilken stor kuk den hadde!
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #10 Skrevet 24. mars 2006 Lille Lisa fem år åker bil med mamma, plötsligt stutsar en dildo emot framrutan. Lisa: - Mamma, vad va det? Mamma: - Ehh... Et insekt... ! Lisa: - OJ!!! Vilken stor kuk den hadde! ← He hei hei - husk at du skriver til en anstendig firebarns mor. Hva betyr forresten anstendig? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #11 Skrevet 24. mars 2006 Nonnenes sidegang. Perleporten har vi hørt om alle sammen - men visste du at det finnes en egen liten sideinngang for nonner? Det var ved denne porten St. Peter hadde tatt oppstilling en vakker dag, for å betjene nonnene som ventet i kø. Han spurte den første nonnen: - Har du holdt ditt kyskhetsløfte, eller har du noensinne vært i fysisk kontakt med en penis? - Veeel, jeg må innrømme at jeg så vidt berørte en penis med fingerspissen, sa den første nonnen. - En ubetydelig synd, beroliget St. Peter. - Gå bort til døpefonten, dypp fingeren i hellig vann, og du er tilgitt. Den neste nonnen måtte innrømme at hun hadde gått lenger - hun hadde faktisk lukket hele hånden rundt en penis. - Gå bort til døpefonten, vask hånden og du har fått din tilgivelse, sa St. Peter storsinnet. Plutselig var det en nonne som hadde sneket i køen. - Hva betyr dette sa St. Peter morskt. - Du skjønner det, sa nonnen rødmende, - jeg vil gjerne gurgle meg med hellig vann før søster Theresa stikker rumpa si nedi døpefonten...
Gjest LoisLane Skrevet 25. mars 2006 #13 Skrevet 25. mars 2006 (endret) Å, ditt svin! Endret 25. mars 2006 av LoisLane
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #14 Skrevet 25. mars 2006 Historien om en hamster og et papprør... «I etterpåklokskapens lys, så var det å tenne fyrstikken min store tabbe. Men jeg måtte jo prøve å få ut hamsteren». Dette fortalte Eric Tomazewski til himmelfalne doktorer på brannskadeavdelingen ved Salt Lake City sykehus. Eric Tomazewski og hans homoseksuelle partner Andrew «Kiki» Farnum ble innlagt ved akuttavdelingen etter at en seksuell lek hadde gått fryktelig galt. «Jeg satte inn et papprør i anus og sendte Raggot, hamsteren vår, inn» forklarer Eric. Videre forteller han: «Som vanlig ropte Kiki «Armageddon», som er vårt signal om at han hadde fått nok. Jeg prøvde da å få Raggot ut igjen, men det ville han ikke. Jeg tittet inn i røret samtidlig som jeg tente en fyrstikk. Jeg tenkte at lyset ville friste hamsteren til å komme ut igjen». Til en stum forsamling forklarte en talsmann for sykehuset i en pressekonferanse hva som skjedde videre. «Fyrstikken antente en liten gasslomme av tarmgass. Flammen fra denne antennelsen skjøt ut av papprøret med det resultat at Tomazewskis hår tok fyr, samtidlig som han fikk kraftige brannskader iansiktet.» «Da gasslommen tok fyr, så antente dette også hamsterens pels og værhår. Dette satte igjen fyr på en ny og større gasslomme lenger opp i tarmen. Trykket av denne gassbrannen sendte så hamsteren ut gjennom papprøret som en kanonball». Tomazewski fikk andregrads brannsår av gassbrannen, og knakk nesebenet av hamsteren som kom flyvende ut. Farnum fikk første- og annengrads brannsår i anus og den nedre del av endetarmen. De ti mest skremmende tingene med denne historien: 1. «Jeg satte inn et papprør i anus...» 2. «Jeg tittet inn i røret...» (Jeg beklager, men det må jo være som å kikke inn i helvete med kikkert. Jeg hadde heller valgt å kikke på solen med kikkert selv om det gjør en blind). 3. Den stakkars hamsteren (som må ha et forferdelig dårlig selvbilde) som ble skutt ut av ei mannsrompe. 4. Å brekke nesa si på grunn av en hamster som blir skutt ut av en annen manns rompe og treffer deg i ansiktet. Jeg gjetter bare, men jeg tviler meget sterkt på at den hamsteren var «vårfrisk» etter å ha vært inne i Kikis «kjærlighetstunnel». 5. At folk har slike vulkanliknende gasslommer oppe i endetarmen. 6. At folk gjør slikt og samtidlig innrømmer det for folkene på akuttmottaket. For mitt eget vedkommende tror jeg at jeg hadde funnet på en historie om pyromaniske gjengvoldtektsmenn som har brutt seg inn i huset mitt og voldtatt meg med brennende lighterbensin, lenge før jeg hadde fortalt sannheten. Kall meg gammeldags, men jeg kan ikke forestille meg å se en doktor inn i øynene og si «Du skjønner det doktor, vi har en hamster som heter Raggot og så tok vi et papprør...» 7. Første- og annengrads forbrenning i anus. Vil ikke dette få det brennende ubehaget ved å ha hemmorider til å virke som en velkommen avlastning? Hvordan kan noen gå ordentlig på do etter en hendelse som dette? Samtidlig frykter jeg at lukten av en brennende anus må komme på topp fem-listen av verdens verste lukter. 8. Folk med kallenavn Kiki. Det navnet må jo være synonymt med «idiotisk mann som putter hamstere opp i rompa». 9. Hvilket sykehus med respekt for seg selv vil holde en pressekonferanse om dette? 10. Dette hendte i Salt Lake City... Hva er det med disse Mormonerne?
Gjest LoisLane Skrevet 25. mars 2006 #15 Skrevet 25. mars 2006 Finnes det ikke en egen tråd for sex-vitser? Denne var ekkel!
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #17 Skrevet 25. mars 2006 Finnes det ikke en egen tråd for sex-vitser? Denne var ekkel! ← Ba du ikke om vitser og annet søl?
Gjest LoisLane Skrevet 25. mars 2006 #18 Skrevet 25. mars 2006 Ba du ikke om vitser og annet søl? ← Nei, det var en gjest som oppfordret til det. Kjeder meg igjen ASSÅ! Nå starter jeg snart meningsløse tråder igjen!!!
Gjest King James Skrevet 25. mars 2006 #19 Skrevet 25. mars 2006 Og du klagde på mine meningsløse tråder....
Gjest LoisLane Skrevet 25. mars 2006 #20 Skrevet 25. mars 2006 Du lager jo bare tråder med poeng nå, noen må jo overta etter deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå