AnonymBruker Skrevet 9. august #1 Skrevet 9. august Ei på 4 og en på 7. Er så mye støy, krangling, megling, vasking, matlaging, rutiner, emosjonelle tryggere - føler meg helt tømt for livsmot og energi hver kveld. Si at det blir bedre en gang? Anonymkode: 1f425...348 4
AnonymBruker Skrevet 9. august #2 Skrevet 9. august ❤️ sender deg styrke! Aner ikke om det blir bedre, har to på samme alder som jeg er delvis alene med. Ikke sammenlignbart, men noen dager er bare utrolig lange og oppgavene tar aldri slutt. Vær stolt av deg selv ❤️ Anonymkode: 7b2a7...8b0 2
AnonymBruker Skrevet 9. august #3 Skrevet 9. august Ja!! Det blir bedre ❤️ Mine var 2 og 7 år da vi ble skilt. Vet ikke hvordan jeg klarte å overleve de første årene. Nå er de 7 og 12 år, og jeg elsker livet og hverdagen vår ❤️ Har hatt fast bosted for barna hele tiden, pappaen har (og hadde) kun annenhver helg. Anonymkode: 9df89...128 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august Sender deg styrke jeg også❤️ I den travleste barnetiden, pleide jeg ofte å lage dobbel porsjon middag. Da ble det samme middag to dager på rad, men det var det verdt! Jeg fant ikke tid eller energi til å trene da barna var små. Men nå som jeg har begynt å trene igjen (30 min jogg tre dager i uken), så merker jeg at energinivået er mye høyere og føler meg sterkere. Så skulle virkelig ha ønsket for 10 år yngre meg at jeg fant litt plass til å prioritere meg selg. Så hvis du har plass og økonomi til det, så anbefaler jeg å kjøpe en tredemølle. Da kan du trene mens barna ser litt på tv… Anonymkode: e7a10...7bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå