AnonymBruker Skrevet 9. august #1 Skrevet 9. august Føles så trist. Er sprengkåt for tiden. Har bare lyst på eksen, som er veldig "bad news" og han har aldri lyst på sex uansett. Drømmer om at han kontakter meg og kommer og gjør jobben. Men istedet, bare en trist alenekveld igjen uten sex. Tragisk. Anonymkode: 844cc...329 2
AnonymBruker Skrevet 9. august #2 Skrevet 9. august Skål for sexløse alenekvelder! Hva de går glipp av disse mennene! Anonymkode: 00ab9...f4b 2
AnonymBruker Skrevet 9. august #3 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skål for sexløse alenekvelder! Hva de går glipp av disse mennene! Anonymkode: 00ab9...f4b 🥂 Anonymkode: 844cc...329
AnonymBruker Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august 🍸En tørr martini for en tørr kveld uten bad news mannen. Vi feirer når du finner en som overgår han 😊 Anonymkode: d4a85...645 1 1
anon01 Skrevet 9. august #5 Skrevet 9. august (endret) Skål damer! 🍻 Mennene kan angre, for her sitter vi en gjeng med kåte damer! Endret 9. august av anon01
AnonymBruker Skrevet 9. august #7 Skrevet 9. august Plass til meg i denne båten også eller? 😅 Egentlig har jeg bare lyst på en varm armkrok å krype opp i, og noen som koser meg i nakken 😌 Men hadde ikke takket nei til en god runde i senga heller. Anonymkode: 49db5...6c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå