AnonymBruker Skrevet 9. august #1 Skrevet 9. august Jeg synes det er så vanskelig å vite om menn er interessert i meg eller ikke. Jeg har en jobb som innebærer at jeg er innom ulike avdelinger, og så var jeg innom et av spiserommene. Det var bare en på kontoret som er i tilknytning til der de spiser, og da jeg kom dit, lurte han på om jeg ville ha kaffe. Jeg sa nei fordi jeg ikke hadde tid, men han ga seg ikke. Tilbød meg te osv. og sa at jeg bare måtte ta en kaffekopp om jeg kom innom igjen.😊 Jeg tenkte ikke så mye på det da, men i ettertid har jeg tenkt at han var veldig ivrig på at jeg skulle sette meg ned å ta en kaffe med han. Hva tenker dere? Anonymkode: b6f3b...849 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #2 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er så vanskelig å vite om menn er interessert i meg eller ikke. Jeg har en jobb som innebærer at jeg er innom ulike avdelinger, og så var jeg innom et av spiserommene. Det var bare en på kontoret som er i tilknytning til der de spiser, og da jeg kom dit, lurte han på om jeg ville ha kaffe. Jeg sa nei fordi jeg ikke hadde tid, men han ga seg ikke. Tilbød meg te osv. og sa at jeg bare måtte ta en kaffekopp om jeg kom innom igjen.😊 Jeg tenkte ikke så mye på det da, men i ettertid har jeg tenkt at han var veldig ivrig på at jeg skulle sette meg ned å ta en kaffe med han. Hva tenker dere? Anonymkode: b6f3b...849 Han høres trivelig ut. Det trenger ikke være mer enn det. Det har oppstått to kleine episoder i min jobberfaring fordi jeg liker å smile og være hyggelig med kollega. m40 Anonymkode: bdd7d...3fc 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #3 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han høres trivelig ut. Det trenger ikke være mer enn det. Det har oppstått to kleine episoder i min jobberfaring fordi jeg liker å smile og være hyggelig med kollega. m40 Anonymkode: bdd7d...3fc Ja, det kan like gjerne være det. Jeg er også sånn som smiler og er hyggelig med folk, og er litt redd det kan mistolkes noen ganger.😊 Anonymkode: b6f3b...849
Strigiformes Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg synes det er så vanskelig å vite om menn er interessert i meg eller ikke. Jeg har en jobb som innebærer at jeg er innom ulike avdelinger, og så var jeg innom et av spiserommene. Det var bare en på kontoret som er i tilknytning til der de spiser, og da jeg kom dit, lurte han på om jeg ville ha kaffe. Jeg sa nei fordi jeg ikke hadde tid, men han ga seg ikke. Tilbød meg te osv. og sa at jeg bare måtte ta en kaffekopp om jeg kom innom igjen.😊 Jeg tenkte ikke så mye på det da, men i ettertid har jeg tenkt at han var veldig ivrig på at jeg skulle sette meg ned å ta en kaffe med han. Hva tenker dere? Anonymkode: b6f3b...849 Han hadde veldig lyst til å prate med deg. Hva som er grunnen er det bare han som vet. Veldig hyggelig gest av han da. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #5 Skrevet 9. august Virker i alle fall lovende 😊 Anonymkode: 1e9cd...1ee 2
AnonymBruker Skrevet 9. august #6 Skrevet 9. august Ta den kaffen, spennende å finne det ut 😊 Anonymkode: ba807...47f 2
AnonymBruker Skrevet 9. august #7 Skrevet 9. august Strigiformes skrev (3 minutter siden): Han hadde veldig lyst til å prate med deg. Hva som er grunnen er det bare han som vet. Veldig hyggelig gest av han da. Ja, det var veldig koselig å bli spurt. Det er flere spiserom i dette bygget, og ingen andre har tilbudt meg kaffe på denne måten. Jeg spiser på et annet sted og der ordner jeg meg kaffe selv. Kan også godt hende det var fordi han var alene på jobb der og ville ha litt selskap. 😊 Må nok vurdere en kaffekopp neste gang, for fikk litt dårlig samvittighet. Anonymkode: b6f3b...849
AnonymBruker Skrevet 9. august #8 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ta den kaffen, spennende å finne det ut 😊 Anonymkode: ba807...47f Ja, ikke sant.😊 Er ikke helt i modus for å finne noen, så antennene var ikke ute, men kom på dette i etterkant. Anonymkode: b6f3b...849 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #9 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det var veldig koselig å bli spurt. Det er flere spiserom i dette bygget, og ingen andre har tilbudt meg kaffe på denne måten. Jeg spiser på et annet sted og der ordner jeg meg kaffe selv. Kan også godt hende det var fordi han var alene på jobb der og ville ha litt selskap. 😊 Må nok vurdere en kaffekopp neste gang, for fikk litt dårlig samvittighet. Anonymkode: b6f3b...849 Ja bare vær deg selv, og tenk på det som en kaffekopp med en hvilken som helst kollega. Kollegaen min spurte om vi ikke kunne gå ut en dag og ta et glass vin. Det ble veldig kleint. 😅 Anonymkode: bdd7d...3fc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå