AnonymBruker Skrevet 9. august #1 Skrevet 9. august Hei. Sikkert en del lærere her, og flere som har tatt videreutdanning gjennom udir? I vilkårene står det at arbeidsgiver skal dekke alle kostnader knyttet til reise og opphold. I avtalen min arbeidsgiver har sendt meg står det at de dekker det, opptil 15 000kr per semester. min utfordring er at jeg har kommet inn i Oslo. Fire turer ned, og totalt 7 netter på hotell + flytog/buss blir godt over 20 000kr… Noen som har erfaring med det her? Råd før jeg går i forhandlinger med arbeidsgiver? Anonymkode: 541d8...178
AnonymBruker Skrevet 9. august #2 Skrevet 9. august Hos oss dekker ikke arbeidsgiver det. Da må vi velge stipendordning, så trekkes det av stipendet. Vikaren vi må ha ved fravær trekkes også fra stipendet og det som måtte bli til overs deles ut til oss. Jeg valgte vikarordning og tok nettstudier. Anonymkode: 6880f...c3c
AnonymBruker Skrevet 9. august #3 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hos oss dekker ikke arbeidsgiver det. Da må vi velge stipendordning, så trekkes det av stipendet. Vikaren vi må ha ved fravær trekkes også fra stipendet og det som måtte bli til overs deles ut til oss. Jeg valgte vikarordning og tok nettstudier. Anonymkode: 6880f...c3c Men på udir sine sider står det at det skal dekkes… utenom stipend. Jeg skal studere med stipend. ts Anonymkode: 541d8...178
AnonymBruker Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august Jeg får stipend. Arbeidsgiver dekker utgifter til bøker og lignende uten at det blir trekt fra stipendet. Nå trenger ikke jeg reise på noen måte, så kan ikke svare på det med reiseutgifter. Anonymkode: e4808...16a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå