Maia70 Skrevet søndag kl 16:49 #21 Skrevet søndag kl 16:49 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): trodde det var for sent på året å starte tomat planter? Anonymkode: 6391d...94c Ikke når du har plantelys, da kan du dyrke hele året. 1
Bubbleboy Skrevet søndag kl 16:58 Forfatter #22 Skrevet søndag kl 16:58 Ja, ja, jeg har dyrket innendørs i mange år. Jeg er selvforsynt med alle urter jeg bruker i matlaging. Basilikum, oregano, timian, ruccola, mynte og gressløk. Har sannsynligvis glemt et par. Dyrker hele året. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:24 #23 Skrevet mandag kl 11:24 Bubbleboy skrev (18 timer siden): Ja, ja, jeg har dyrket innendørs i mange år. Jeg er selvforsynt med alle urter jeg bruker i matlaging. Basilikum, oregano, timian, ruccola, mynte og gressløk. Har sannsynligvis glemt et par. Dyrker hele året. Oi skjønner, hvor varmt må du ha det i leiligheten/området på vinteren for at det skal gå? Anonymkode: 6391d...94c
Bubbleboy Skrevet mandag kl 13:02 Forfatter #24 Skrevet mandag kl 13:02 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi skjønner, hvor varmt må du ha det i leiligheten/området på vinteren for at det skal gå? Anonymkode: 6391d...94c Normal inne temperatur, 18-24C
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå