Maia70 Skrevet 10. august #21 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): trodde det var for sent på året å starte tomat planter? Anonymkode: 6391d...94c Ikke når du har plantelys, da kan du dyrke hele året. 1
Bubbleboy Skrevet 10. august Forfatter #22 Skrevet 10. august Ja, ja, jeg har dyrket innendørs i mange år. Jeg er selvforsynt med alle urter jeg bruker i matlaging. Basilikum, oregano, timian, ruccola, mynte og gressløk. Har sannsynligvis glemt et par. Dyrker hele året. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #23 Skrevet 11. august Bubbleboy skrev (18 timer siden): Ja, ja, jeg har dyrket innendørs i mange år. Jeg er selvforsynt med alle urter jeg bruker i matlaging. Basilikum, oregano, timian, ruccola, mynte og gressløk. Har sannsynligvis glemt et par. Dyrker hele året. Oi skjønner, hvor varmt må du ha det i leiligheten/området på vinteren for at det skal gå? Anonymkode: 6391d...94c
Bubbleboy Skrevet 11. august Forfatter #24 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi skjønner, hvor varmt må du ha det i leiligheten/området på vinteren for at det skal gå? Anonymkode: 6391d...94c Normal inne temperatur, 18-24C
Bubbleboy Skrevet 16. august Forfatter #25 Skrevet 16. august Veksten har vært enorm vil jeg si, siden jeg startet tråden for 7 dager siden. Kraftig og sunn stamme på denne planten. Jeg har vanskelig for å tro det men jeg er rimelig sikker på at det allerede er blomsterdannelse oppe på toppen her(?) Det blir spennende å følge med på de neste par dagene. Planta er bare 10cm høy 😅
Bubbleboy Skrevet 22. august Forfatter #28 Skrevet 22. august Quick update, første blomst er sprunget ut og de neste ti popper iløpet av dagen kan det se ut til. Tomatplanta er nå 17cm høy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå