AnonymBruker Skrevet 9. august #1 Skrevet 9. august Blir på restaurant med Kollegaer 25-65 år Evt hva kan dere foreslå? Anonymkode: dfe33...fd4 2
AnonymBruker Skrevet 9. august #3 Skrevet 9. august Den kan du ha ja. Men hvilken type restaurant er det? En finere en? Om en helt ordinær restaurant blir den kanskje litt for pen. Synes også den type kjole er finest/ser mest naturlig ut hvis det faktisk er sommervær. Anonymkode: 40bba...5de 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva synes dere Anonymkode: dfe33...fd4 Fin Anonymkode: a67f5...b31
AnonymBruker Skrevet 9. august #5 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Den kan du ha ja. Men hvilken type restaurant er det? En finere en? Om en helt ordinær restaurant blir den kanskje litt for pen. Synes også den type kjole er finest/ser mest naturlig ut hvis det faktisk er sommervær. Anonymkode: 40bba...5de Heller for mye enn for lite Anonymkode: dfe33...fd4 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #8 Skrevet 9. august Kjempefin kjole om du har omtrentlig figur som hun på bildet. Dersom du har eple- eller pærefasong, er uten former eller er overvektig, bør du velge noe annet. Anonymkode: 7a644...780 3
AnonymBruker Skrevet 9. august #10 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjempefin kjole om du har omtrentlig figur som hun på bildet. Dersom du har eple- eller pærefasong, er uten former eller er overvektig, bør du velge noe annet. Anonymkode: 7a644...780 Nei, denne kjolen smigrer de figurene også. Den fokuserer på mudjen også med det fine skjørtet??? Flott på alle. Anonymkode: 00b1e...ec9 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #11 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Litt for mye pupp Anonymkode: 1748e...217 Alt fra den butikken er alt for mye pupp, men tror denne kjolen må være den mest sømmelige de har. Anonymkode: 54a92...a3d
AnonymBruker Skrevet 9. august #12 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, denne kjolen smigrer de figurene også. Den fokuserer på mudjen også med det fine skjørtet??? Flott på alle. Anonymkode: 00b1e...ec9 Nei. Anonymkode: 7a644...780 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #14 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kjempefin kjole om du har omtrentlig figur som hun på bildet. Dersom du har eple- eller pærefasong, er uten former eller er overvektig, bør du velge noe annet. Anonymkode: 7a644...780 Jeg er overvektig, og ser best ut i sånne kjoler. Fordi jeg har minst fett på magen, mest på rumpe og lår. Og store bryst. Så alle klær jeg har går inn i midjen. Da ser jeg slankere ut. Kjolen var veldig fin, og passer til anledningen. Anonymkode: a4da6...d99
AnonymBruker Skrevet 11. august #16 Skrevet 11. august Litt for mye for meg, i hvert fall på restaurant. Selv på Theatercaféen hadde den kjolen der skilt seg veldig ut. Den kunne kanskje fungert i bryllup, på sommerfesten til Elle eller noe sånt, men på restaurant ville i hvert fall jeg kledd meg i en litt mer nedtonet kjole. Anonymkode: d3dc5...b09 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå