AnonymBruker Skrevet 11. august #101 Skrevet 11. august Hvorfor viderefører du slike idiotiske stereotypier? Selvsagt er det titusenvis, hundretusenvis som tiltrekkes av feite folk. Denne tråden er bare laget for å skape enda mer stigma og dritt mot feite. Anonymkode: b9370...eb5 4
Hulderen Skrevet 11. august #102 Skrevet 11. august (endret) MissFredericka skrev (22 timer siden): Bmi på 25 er høyeste normalvekt ikke overvekt. 19 er undervekt. Nei. 24,9 er høyeste normalvekt. 25,0 er overvekt. Undervekt er mindre enn 18,5. Så du tok feil i begge ender. Endret 11. august av Hulderen 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #103 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (På 10.8.2025 den 11.07): Skremmende hvor lite kunnskap folk har om helse. Den ekstra belastningen kroppen utsettes for ved overvekt er betydelig. Anonymkode: fd27c...ee7 Ja, veldig skremmende hvor lite kunnskap du har om helse. Anonymkode: b9370...eb5 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #104 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, veldig skremmende hvor lite kunnskap du har om helse. Anonymkode: b9370...eb5 Du ja, overvekt er en ekstrem belastning for mennesker. Anonymkode: e5192...521 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #105 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, veldig skremmende hvor lite kunnskap du har om helse. Anonymkode: b9370...eb5 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du ja, overvekt er en ekstrem belastning for mennesker. Anonymkode: e5192...521 Ta dette i en egen tråd, hva? Spørsmålet her var kun om seksuell tenning, ikke helseopplysninger.. At 521 har et enormt behov for å fortelle verden noe vi ser på nett og i media hver eneste dag, vitner om noe annet enn ønske om å opplyse. Men igjen, ta det der det hører hjemme. Lag gjerne en egen tråd. Anonymkode: c9ef0...933 1
Bimbo Skrevet 11. august #106 Skrevet 11. august Spørs hva du mener med overvektig. Er heldigvis sånn innretta at når jeg blir betatt av noen basert på totalpakka, så blir han preferansen min. Og de jeg har vært betatt av har vært fra tynn-lett overvekt. Stort sett rundt gjennomsnittshøyde pluss minus. Aldri vært betatt av undervektige, topptrente eller kraftig overvektige. Kanskje tilfeldig, kanskje ikke. Er midt mellom undervekt og overvekt selv.
AnonymBruker Skrevet 11. august #108 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor viderefører du slike idiotiske stereotypier? Selvsagt er det titusenvis, hundretusenvis som tiltrekkes av feite folk. Denne tråden er bare laget for å skape enda mer stigma og dritt mot feite. Anonymkode: b9370...eb5 Det stemmer ikke. Jeg er bare så lei av kommentarer på forumet her, som indikerer at det ikke går ann. Anonymkode: 2a772...8b3
katties Skrevet 11. august #109 Skrevet 11. august Ja De spiste litt for mye, men de hadde jo fortsatt fullstendig flott personlighet da! ❤️
AnonymBruker Skrevet 11. august #110 Skrevet 11. august Ja, absolutt. To stk. De var begge helt nydelige menn. Jeg har også hatt kjærester som nærmest er magre, då tror nok preferansene mine er ganske variable og handler om person og utstråling Anonymkode: 434bd...b8c
AnonymBruker Skrevet 11. august #111 Skrevet 11. august Mannen min er i fedme-kategorien og er super hot. Jeg er normalvektig, bmi 21. Anonymkode: b0d1b...689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå