Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å blø vanlig mensen 5 dager før tiden, som varte i 4 dager, to dager etter blødningen stoppet tok jeg en test som var positiv. 
i dag blødde jeg litt, men bare litt rødt på et tørk. Er veldig redd for at jeg har mistet men er kvalm å ømme pupper å alle tegn på graviditet.

Er i dag 4 uker.  

Anonymkode: 2f78b...149

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg begynte å blø vanlig mensen 5 dager før tiden, som varte i 4 dager, to dager etter blødningen stoppet tok jeg en test som var positiv. 
i dag blødde jeg litt, men bare litt rødt på et tørk. Er veldig redd for at jeg har mistet men er kvalm å ømme pupper å alle tegn på graviditet.

Er i dag 4 uker.  

Har testene blitt sterkere? 
ved mine kjemiske har testene blitt negative igjen  før blødningen har startet.. 

evt be om å få målt hcg hos lege. Da måler de to ganger med ca 48 timer i mellom for å se om hcg stiger som det skal😊

Anonymkode: 9da89...6dd

AnonymBruker
Skrevet

Har bare tatt en test, å den var veldig positivt, men har litt små blødning på papiret no å

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har bare tatt en test, å den var veldig positivt, men har litt små blødning på papiret no å

Ring legen på mandag og be om hcg måling siden du har blødd en del og samtidig får positiv test.. 

Anonymkode: 9da89...6dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...