AnonymBruker Skrevet 9. august #1 Skrevet 9. august Jeg begynte å blø vanlig mensen 5 dager før tiden, som varte i 4 dager, to dager etter blødningen stoppet tok jeg en test som var positiv. i dag blødde jeg litt, men bare litt rødt på et tørk. Er veldig redd for at jeg har mistet men er kvalm å ømme pupper å alle tegn på graviditet. Er i dag 4 uker. Anonymkode: 2f78b...149
AnonymBruker Skrevet 9. august #2 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg begynte å blø vanlig mensen 5 dager før tiden, som varte i 4 dager, to dager etter blødningen stoppet tok jeg en test som var positiv. i dag blødde jeg litt, men bare litt rødt på et tørk. Er veldig redd for at jeg har mistet men er kvalm å ømme pupper å alle tegn på graviditet. Er i dag 4 uker. Anonymkode: 2f78b...149 Har testene blitt sterkere? ved mine kjemiske har testene blitt negative igjen før blødningen har startet.. evt be om å få målt hcg hos lege. Da måler de to ganger med ca 48 timer i mellom for å se om hcg stiger som det skal😊 Anonymkode: 9da89...6dd
AnonymBruker Skrevet 9. august #3 Skrevet 9. august Har bare tatt en test, å den var veldig positivt, men har litt små blødning på papiret no å Anonymkode: 2f78b...149
AnonymBruker Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har bare tatt en test, å den var veldig positivt, men har litt små blødning på papiret no å Anonymkode: 2f78b...149 Ring legen på mandag og be om hcg måling siden du har blødd en del og samtidig får positiv test.. Anonymkode: 9da89...6dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå