Gå til innhold

Det sies at hvis en mann spør deg ut om sexualhistorien din, er det for å bruke det mot deg senere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen eksempler på dette. Hvordan det blir brukt mot én? 

Anonymkode: 69b05...9d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel.
Kan vel si det motsatte.
Det at jeg og kona er åpen om historikken vår fra før vi ble sammen, gjør at vi har et fantastisk sexliv sammen.

De forholdene jeg har hatt hvor sexlivet har vert best er de forholdene hvor man kan snakke åpent om slike ting.

Men nå er det alltid drittsekker der ute, (men og damer)
Så man må bare lære av sine feil og finne dem som er ordentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet med å oppgi antall etter at jeg fikk utfordringer med at min nr 3 visualiserte at to pikker hadde gjort diverse med min kropp tidligere. At jeg ikke var jomfru taklet han, men et konkret antall medførte at han visualiserte de to pikkene og at jeg hadde diverse sex med dem. Så maste han ubehagelig om dette, og brukte det mot meg ja. De bildene han selv skapte i sitt hode. 

Har videre bare droppet menn som ville vite detaljer om man seksuelle fortid. Om de ikke respekterte at det var privat og personlig, og historie, så fikk det bare være. Ønsket ikke noe gjentagelse på slikt. 

Anonymkode: c87af...46c

AnonymBruker
Skrevet

Umulig å vite. Spørs helt på mannen. Jeg spør om seksuallhistorikk for å finne ut om jeg og den andre personen er kompatible og har like verdier knyttet til sex og intimitet. Om jeg får høre at vedkommende har ligget rundt i lang tid, dropper jeg hen. 
Tenker at folk flest spør om slikt for å vite om de skal droppe en person eller ikke. Tror det er mindretallet som på noe vis "bruker det" imot en person, og tenker at hvis man har problemer med ens person fortid godtar man den eller så går man videre, å ta det opp i ettertid blir teit.

Anonymkode: 8d78e...866

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enkelt! Bare ikke ha en seksualhistorie. Spar deg til du finner den rette og hold deg til denne livet ut.

Anonymkode: d6197...4a9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enkelt! Bare ikke ha en seksualhistorie. Spar deg til du finner den rette og hold deg til denne livet ut.

Anonymkode: d6197...4a9

Denne er litt mer komplisert enn som så. Det er sjeldent det forekommer. 

Jeg er initativrik, meget sensuell av meg samtidig som jeg ikke har hatt så mange. 

Det er litt av grunnen til at jeg er fullstendig imot å snakke om antall sexpartnere. Det er totalt irrelevant i denne sammenheng. 

Ikke spør meg hvor mange jeg har hatt sex med, spør meg heller hvor mange ganger jeg har hatt sex 😅

Erfaring kommer ikke nødvendigvis av mange ulike partnere. Det kan komme av at man ikke er redd for å prøve noe nytt, tenke annerledes og er løsningsorientert. 

Det er viktig å huske på. 

En partner som ikke forstår dette er totalt uinteressant for meg kjenner jeg. 

Sex er gøy å utforske sammen. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri blitt spurt om hvor mange, det hadde jeg ikke oppgitt heller. Interesse for sånne tall er turn-off, da er det egentlig bare å si hadet.

Det forekommer at vi snakker om seksuelle erfaringer og spennende ting man har gjort. Det venter jeg med til vi kjenner hverandre så godt at jeg vet han tåler det. Hvis ikke blir det dårlig med details fra meg. Jeg har ikke så høye tall å by på, men har en ex som var veldig seksuell og leken, så ligger mye moro i arkivet om man begynner å grave i det 😁🔥

Så nei, aldri opplevd noen bruke fortiden mot meg. Men som sagt, jeg tillater stort sett ikke noen å få det til heller 😉

Anonymkode: d8ef8...452

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kona har snakket åpent om dette. Har aldri i et eneste sekund følt noe behov for å bruke det i mot henne. Elsker henne og bryr meg ikke noe som helst om hva hun gjorde med andre før vi ble sammen. Det betyr ingen ting. Vi møtes for såvidt tidlig og har ikke så veldig ulikt antall partnere bak oss heller.. så det gjør kanskje saken litt lettere. Jeg vet ikke. Men vi bryr oss ikke og deler åpent og fritt og trygt.  Om han bruker det mot deg så syns jeg det er et rødt flagg. 

Anonymkode: 0fda8...1fb

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat hvor mange jeg har hatt sex med, har jeg aldri blitt spurt om, av noen.

Jeg har heller aldri spurt noen. Fornder første fordi det er ganske uinteressant og det forteller meg ingen ting jeg trenger å vite om en person. Det er irrelevant rett og slett.

Har snakket masse om sex med partnere opp i gjennom. Men veldig lite historikk. Min seksuelle historikk forteller ingen verdens ting om hvordan det er å være partneren min i fremtiden.

Sex for meg er ferskvare. Hv sjef har gjort, likt eller ikke likt tidligere i livet har ingen betydning for fremtiden. 

Anonymkode: 29c6e...442

AnonymBruker
Skrevet

For noe ukeblad-rør. Jeg sier ikke at det alltid trenger å være så himla lurt eller sunt å  dele av all seksuell historikk med partner, og heller ikke alltid så lurt å spørre, men sånt «visste du at når menn spør om x betyr det y?!» er så jævlig fjollete. Selvfølgelig også tilsvarende lavpannet andre veien, altså. 

Vi har ikke enorme, hemmelige gutte-generalforsamlinger der vi avtaler en felles tilnærming på det å spørre kvinnelige partnere om deres seksualhistorie. Noen spør nok for å avdekke preferanser, noen for å få idéer, noen fordi de ikke klarer å få tankene om henne med andre menn ut av hodet og noen av helt andre årsaker. Antagelig også noen for å få ammunisjon til senere, i hvert fall kan det sikkert være en del som bruker det i senere krangler. Det er åpenbart ikke noe enkelt fasitsvar på hvorfor hverken menn eller kvinner stiller partnerne sine spørsmål som dette. 

Anonymkode: f79a1...986

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare møtt en mann som har spurt. Droppet han. Han er fortsatt singel.

Anonymkode: 13431...a16

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å vær en mann som har ligget med for mange kvinner. 

Blir ikke så godt mottatt det heller 

Anonymkode: 6ded7...52e

AnonymBruker
Skrevet

Ingen fasit men dårlig selvtillit er overrepresentert.

Anonymkode: d9b0a...6a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...