Gå til innhold

hva skjer med lindex..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Fikk fashion report katalogen deres her om dagen og fikk sjokk. Så utrolig mye fint...prøver lindex å få et nytt konsept? Butikken på Oslo city var utrolig fin, og ekstrem hyggelig kundeservice. Fikk kjempe god hjelp av en jente med utenlandskbakgrunn som også fikk meg til å få lindex-kort med en god rabatt. Dermed en hyggelig overraskelse. Handlet for nesten 2000 kr, og skulle egentlig bare titte. Kjempegod service og moteriktige klær. Noen andre som sitter med samme følelse ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, jeg har ikke sett denne katalogen, men har vært medlem av Lindex Club en stund. Syns den er genial siden de har ofte rabatter. Jeg finner ikke mye klær jeg liker, men de har jo mye undertøy :)

Skrevet

Både Cubus og Lindex prøver å ta opp kampen med H&M, og det er jo kjempebra, siden vi forbrukere tjener på det. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har også handlet noe på Lindex i det siste. Syns jeg finner en del bra der hvis jeg leter litt, og syns profilen har blitt bedre!

Gjest gjest1
Skrevet

Både Lindex og Cubus har blitt veldig bra :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Har hørt mye bra om den Lindexen på Oslo City, det har visst vært en brukeundersøkelse eller noe, og så kom de skikkelig dårlig ut, og nå skal de visst gjøre noe med det eller noe......

Skrevet

Lindex har blitt noe bedre ja, men Cubus er ikke bra.

Gjest lindex
Skrevet

gjorde det veldig bra på div. undersøkelser..spesielt den på OSLO CITY. Der har veldig mange av de ansatte utdannet som dekoratører..det ser man også i butikken sammenligned med cubus og kapphal rett ved siden av. Nå jobber jeginnenfor bransjen selv, så er stadig innom div. butikker for inspirasjon til..ser at lindex på oslo city stadig bytter om. Synes helt klart lindex har forbedret seg..

Gjest fornøyd kunde
Skrevet

Tror jeg har en liten anelse om hvem du snakker om? Var der selv på en fredag og fikk utrolig god hjelp av en utrolig søt jente med langt mørkt hår. Man forventer generelt ikke god kundeservice utover det vanlige i slike kjedebutikker, men jeg ble positivt overrasket. Hun hjalp meg med å finne 3 antrekk, som jeg kjøpte med tilbehør. Videre gikk jeg ned til undertøy hvor jeg igjen vikk god hjelp av en blid søt jente til å finne den riktige push-up bhn. Lindex på Oslo city er en god kundevennlig butikk. Vil anbefale alle som ser etter "vester" til å ta en tur innom, da de har 15 forskjellige.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg kan dessverre ikke si meg enig :forvirret:

At Lindex "tar av"? :ler:

Nei, det syns jeg ikke at de gjør. Jeg ble ikke imponert over det de viste i bladet sitt, lite nytt og inspirerende. Veldig lite av elementene som er "in" i vår/sommer, om man er opptatt av det da.

Men, hver sin smak :)

Gjest Gjest_Mira_*
Skrevet

tror siste gjest har glemt å bruke brillene? Hvis dere snakker om fashion report..så er det jo bare søte vester..shortser...jeans med smale bein..tunikaer..blondekanter...ballerina sko store vesker..kjære gjest..men det er faktisk det som BLIR INN I ÅR..og som det kommer masse av. Følger du ikke med? Må forøvrig si meg enig med at Lindex har blitt mye bedre. Bedre enn cubus.

Gjest Gjesta
Skrevet

Selv om jeg tidligere i tråden har skrevet at jeg syns Lindex har bedre utvalg nå, ikke så "kjerring", så er jeg enig med to gjester over; Lindex har vel ikke akkurat "Tatt helt av"? :sjenert:

(Lurer på om det er noen i Lindex' systemet som har skrevet hovedinnlegget her?) :ler:

Gjest Mira igjen
Skrevet

Har handlet mye hos HM..men plutsellig var jeg innom Lindex i jnuar og fikk en hyggelig overraskelse..har jo alltid tenkt lindex=kjerrin= mer basis klær enn mote og smart. Synes Lindex= HM= titter alltid innom begge butikkene når jeg handler :). *hilsen en nøytral kunde*

Skrevet

Enig at det er blitt veldig bra på Lindex! Men mange fordommer som henger igjen, ikke mange av mine venninner som er villige til å bli med inn å titte der enda..

Skrevet

Jeg og syns lindex har blitt veldig bra. Har kjøpt flere olabukser der som er kjempefine. :)

Skrevet

Cubus har fått inn mange utrolig kule boxershorts for menn!!

Skrevet

jaha??cubus og kapphal er for kjerring for min del..

Skrevet
jaha??cubus og kapphal er for kjerring for min del..

Cubus er faktisk bedre enn Lindex, etter min smak! De har kommet seg utrolig bra, og jeg vil faktisk si at Cubus er nærmere H&M enn hva Lindex er. Lindex er fortsatt litt sidrumpa. ;)
Gjest Jalileh
Skrevet
jeg kan dessverre ikke si meg enig :forvirret:

At Lindex "tar av"? :ler:

Nei, det syns jeg ikke at de gjør. Jeg ble ikke imponert over det de viste i bladet sitt, lite nytt og inspirerende.

Men, hver sin smak :)

Enig. Syns enkelte av klærne ser billige ut.

Eneste jeg liker derifra er undertøyet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...