Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden vi ikke klarer å lage barn, så er det ingen vits i å ha sex sier han.

Da føler jeg at det er ingen vits å være sammen heller. 

Jeg sa at han måtte finne ut hva han vil, vrake meg og finne en ny dame å prøve å få barn med eller akseptere slik det er nå. 

Han sa at det ikke er like lett, singel mann på 46 år. Vi er barnløse begge to og møttes for 4 år siden. Jeg har akseptert at jeg aldri blir mor, men det har ikke han tydeligvis. Han vil bli far. Og når jeg ikke blir gravid heller, så skal vi bare slutte å ha sex. Da blir vi romkamerater, ikke kjærester. Vet ikke om jeg kan akseptere det. Men vil ikke miste han heller.

Hva skal jeg gjøre....

Anonymkode: f5c1d...d61

• Liker 1
  • Hjerte 10
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han trenger vel ikke å akseptere det siden han kan lage barn så lenge han får stå og en kvinner sier ok, 46 eller 66

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han vil kun ha en livmor som kan lage et barn til han. Han er ikke interessert i deg som person og da ser han jo sex kun som et middel for å få deg gravid. 

Anonymkode: d077b...335

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han vil kun ha en livmor som kan lage et barn til han. Han er ikke interessert i deg som person og da ser han jo sex kun som et middel for å få deg gravid. 

Anonymkode: d077b...335

Dette. Jeg hadde tatt kjærlighetssorgen. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg vil si han har håndtert situasjonen som en mann.

Altså bare ved å bli en kødd til du gjør det slutt eller han finner en annen. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Det finnes mange menn som gjerne vil ha en kjæreste, og som ikke ønsker seg barn.  Denne fyren er det bare å dumpe. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha barn, han vil ikke ha deg. Tror det er best for deg å gå videre..

Anonymkode: 64c15...a32

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er muligens steril eller tett på å være. I og med at han ikke kan gjøre deg gravid. Reduserer sjansen enda ytterligere når han ikke vil ha sex. 
Enten så er dette en trolletråd, eller så er dere begge fra sans og samling 

Anonymkode: e5a59...c72

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Uansett om det er fordi han er lei seg eller ei, så utrolig slemt. 

Jeg tenker vel at han sørger. På et vis. Han er jo litt sent ute med dette barneønske sitt. Han må plusse på to år for å finne en ny dame som er klar for å ha barn....og det jo slett ikke sikkert han finner noen..

Hva skal du gjøre? Kaste han ut- dra. Enten kommer han tiggende tilbake på sine knær, unnskylder seg...eller så vil du faktisk ikke ha han. Her er det ingen mellomting. Greit at du ikke får barn, men du skal ha en kjæreste som er glad i deg og viser det.

Hvorfor er dere så sene? Man starter vel i 40 årene og tenke/ prøve på dette? 

Hilsen 49 åring med eldste på 26. 

Anonymkode: 22054...184

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Man starter vel IKKE ..i 40...osv 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men har dere prøvd IVF? Vi slet å bli gravide naturlig, satt på første forsøk med prøverør. Han var da litt over 40, jeg 32 år. 

Anonymkode: 3ee20...9ba

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han sørger og det er jo forståelig. Å ha sex minner han på hva dere ikke får. 

Anonymkode: 15333...49d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

MÅ det være penis i vagina sprut og gravid da?

Fosterbarn? Adopsjon? Surrogati?

Det er mange muligheter, bare fordi det ikke blir penis i vagina sprut og gravid - så betyr det ikke at man ikke kan få barn. 

Anonymkode: 17ce2...7dd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Isambard skrev (9 timer siden):

Jeg vil si han har håndtert situasjonen som en mann.

Altså bare ved å bli en kødd til du gjør det slutt eller han finner en annen. 

🙌👍🏻

Anonymkode: d0117...b7d

AnonymBruker
Skrevet

Men ts, hva vil du? Vil du leve i et forhold uten sex? Det er egentlig et enkelt ja/nei spørsmål. Det er ikke et vanskelig spørsmål, men det er et hardt et siden du er glad i han. Men det koker ned til dette likevel. Du kan være så glad i han du bare vil, men vil du leve resten av livet uten sex? Og jeg er rimelig sikker på at du har svaret, du må bare bli klar til å ta inn over deg konsekvensene av svaret ditt

Anonymkode: db574...442

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ryddet for avsporinger, samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Uansett om det er fordi han er lei seg eller ei, så utrolig slemt. 

Jeg tenker vel at han sørger. På et vis. Han er jo litt sent ute med dette barneønske sitt. Han må plusse på to år for å finne en ny dame som er klar for å ha barn....og det jo slett ikke sikkert han finner noen..

Hva skal du gjøre? Kaste han ut- dra. Enten kommer han tiggende tilbake på sine knær, unnskylder seg...eller så vil du faktisk ikke ha han. Her er det ingen mellomting. Greit at du ikke får barn, men du skal ha en kjæreste som er glad i deg og viser det.

Hvorfor er dere så sene? Man starter vel i 40 årene og tenke/ prøve på dette? 

Hilsen 49 åring med eldste på 26. 

Vi begge har prioritert karriere i livet og vi møttes sent

Skrevet

Ha ha for en klovn, jævlig glad jeg ikke får barn hver gang jeg har lyst til å ha sex med en jente jeg er glad i😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tok det opp med han igjen. Sa at det var ingen vits at vi er sammen. Da ble han helt stresset. Han sa at det var ikke like enkelt å gå ut på markedet igjen og finne seg ei som ville ha barn med han. I tillegg sa at han heller ville satse på oss og være takknemlig for det livet vi har skapt sammen. Trodde jeg skulle bli glad for det han sa, bli litt lettere, men er likevel i tvil om det var desperasjonen hans som pratet. Vi hadde faktisk sex senere, men hele greia ble en bismak for meg. Noe er ødelagt føler jeg.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du fortalte ham at det ikke var vits at dere er sammen lenger og han responderte med at det ikke var like enkelt å gå ut på markedet igjen og finne seg ei som ville ha barn med ham..? I tillegg sa han at han ville heller satse på dere og være takknemlig for det livet dere har skapt sammen. Sa han det i denne rekkefølgen? Hvis han gjorde det så er det tydelig hva som er viktigst for ham, og hva som kommer til å skje hvis det dukker opp en dame som ønsker det samme som ham.

Vi vet aldri hva som skjer i livet, men å være en "trøstepremie" kan ikke være en god følelse.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...