AnonymBruker Skrevet 9. august #1 Skrevet 9. august Hei! jeg har i dag og i går hatt ekstremt kraftige menssmerter. Noe heg aldri har. Jeg går på cyclogest, men aldri opplevd dette tidligere på cyclogest. ingen blødning. Noen erfaringer? Anonymkode: 95370...8fb
Vilde78 Skrevet 9. august #2 Skrevet 9. august Ganske vanlig med skikkelige menssmerter tidlig, ja. Har hatt dem både når det endte bra, og når det ikke endte så bra, så etter min erfaring kan ikke menssmerter- eller fravær av dem - si noe om suksess/ikke suksess. Hadde menssmerter på cyclogest jeg også 👍
AnonymBruker Skrevet 9. august #3 Skrevet 9. august Vilde78 skrev (14 minutter siden): Ganske vanlig med skikkelige menssmerter tidlig, ja. Har hatt dem både når det endte bra, og når det ikke endte så bra, så etter min erfaring kan ikke menssmerter- eller fravær av dem - si noe om suksess/ikke suksess. Hadde menssmerter på cyclogest jeg også 👍 okei! så lenge det er normalt er jeg rolig😅 Anonymkode: 95370...8fb
Vilde78 Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): okei! så lenge det er normalt er jeg rolig😅 Anonymkode: 95370...8fb Bare å være rolig, det er ihvertfall helt normalt (og fryktelig plagsomt).
AnonymBruker Skrevet 9. august #5 Skrevet 9. august Har veldig ulike symptomer når jeg bruker cyclogest. Har du nettopp begynt på dem? De fleste begynner vel rundt dag 2 dpo. Noen ganger får jeg veldig hardt mage, som gjerne minner om menssmerter. Andre ganger murrer det noe helt sinnsykt i starten, men så gir det seg etterhvert. Noen ganger kjenner jeg ingenting. Anonymkode: ae671...969
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå