Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Hva slags musikk var den første du kjøpte for egne penger?

Jeg kjøpte en kassett (!) med F.R. David - Words. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det var en kassett med The Monroes, og den kjøpte jeg på Tybring-Gjedde..

Husker det som om det var i går..

:ler:

Skrevet

Synd å si det altså, men jeg tror nok det var en kassett av New Kids on The Block

:sjenert: Hva tenkte jeg med den gangen da?

Herregud, jeg kan fortsatt sangene i søvne.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg kjøpte en kasett med abba.mannen i butikken spurte om jeg skulle ha den siste,og jeg sa ja.forsto ikke helt det der,så det ble feil kasett.var souper trouper eller noe sånt.likte nå den likevel da. :)

husker det også veldig godt,selv om det er mer enn 25 år siden!

Gjest gjest1
Skrevet

Det var en kassett med David Bowie - Let's dance. Husker at jeg slet den ut og drev og skrudde den opp og lappet den sammen med tape! Jeg var kjent for mine reparasjoner og fikk ofte oppdrag fra venner som kom med sine ødelagte kassetter :).

Skrevet
En kassett med Sputnik på en bensinstasjon ved Grimstad... Elsket å hylskrike "Nå Skal Vi Skilles, Johanne" på bilferie...
Skrevet

Jeg er neimen ikke helt sikker, men tror mitt første musikkjøp var Mariah Careys Music Box - på cd..

Skrevet

Smurfehits 1 på cd.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg var vel 10-11 år og bare *måtte* ha kassetten til Salt-N-Pepa (A Blitz of Salt-N-Pepa Hits: The Hits Remixed hvis jeg ikke tar helt feil), såjeg sparte ukelønna mi og kjøpte den, tordte ikke vise den til mamma&pappa siden den inneholdt "Let's talk about sex" :ler:

Skrevet

The Mamas and the Papas: Monday, Monday.

Gjest Donna
Skrevet

Min første var Nazareth med "Rampant" en gang på 70-tallet.

Skrevet

Det husker jeg ikke, men det var kanskje en kassett med A-Ha.

Gjest King James
Skrevet (endret)

tror det var en cd av den svenske gruppe..Rednexs eller hva den nå het..

Endret av King James
Skrevet

Tro det eller ei.. Helloween, keeper of the seven keys part II.. På kasett. Aner virkelig ikke hva jeg skulle med den, hører ikke på slik nå i hvertfall. Min første CD var absolutte music 12.

Gjest Gjest
Skrevet

R.E.M. - Automatic for the people

- på kassett! :)

Gjest gjest1
Skrevet
Tro det eller ei.. Helloween, keeper of the seven keys part II.. På kasett. Aner virkelig ikke hva jeg skulle med den, hører ikke på slik nå i hvertfall. Min første CD var absolutte music 12.

hmmmm.... hehe... hadde både part I og part II på god, gammelldags viny........

Den første plata jeg kjøpte for egne penger: tror det må være live-album av Gary More........

Gjest gjest1
Skrevet

Guns N' Roses, Use Your Illution 2 (den blå) :)

Er ikke helt sikker på tittelen

Skrevet

Åge Aleksandersen på kassett! Men husker jeg plukka den ut da, mamma betalte. Det første kjøpet jeg gjorde må være Absolute Music 9 på CD.

Skrevet

"Massachussets" med Bee Gees, var på Nice Price-LP og kosta 33 kroner. Dette var midt i verste Saturday Night Fever-perioden, og du kan si jeg ble litt skuffet i første omgang. "Massachussets" ble jo spilt inn endel år før Night Fever og disco, og er i en klart annen sjanger :ler: ... Bee Gees hadde bl.a. ikke lagt seg til den verste falsetten på det tidspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...