AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:07 #41 Skrevet lørdag kl 14:07 Jeg har litt vanskeligheter med å tro på at det er så mye pågang på den nettsiden at de må ha køsystem. Dette er et rent markedsføringstriks for å få gi inntrykk av høyere eksklusivitet. Anonymkode: 173fd...300 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:10 #42 Skrevet lørdag kl 14:10 NakenPanda skrev (4 minutter siden): Dere kvinner kan etter denne dagen aldri kritisere noen mann i Norge for å samle på ting nerdete eller ikke ever. Det er nok mange av oss som ikke samler selv, men som kjøper for å selge videre. Anonymkode: 5f77f...8fe 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:10 #43 Skrevet lørdag kl 14:10 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den i år var ikke noe spesiell? Den i fjor kunne jeg se poenget med Anonymkode: 99b11...743 Det er få mummikopper på mummidagen som er spesielle. De eneste som er spesielle og stiger kraftig i verdi er de i oppgitt opplag og som er individuelt nummererte. Arabia nekter å oppgi antall eksemplarer på de som gis ut på mummidagen. Det kan straffe seg om de lager altfor mange. Da er det ikke eksklusivt lenger. Derfor viktig de som kjøper flere kopper nå å legge de ut for salg med en gang før de litt naive skjønner tegningen.. Anonymkode: e0019...9da
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:14 #44 Skrevet lørdag kl 14:14 Kjøpte 2 stk på nettet ved 11 tiden. Sto som utsolgt før 10.00. Men plutselig hadde de inne igjen. Skal beholde den ene, den andre vurderer jeg å gi bort i gave. Anonymkode: 18130...2ef 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:18 #45 Skrevet lørdag kl 14:18 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er få mummikopper på mummidagen som er spesielle. De eneste som er spesielle og stiger kraftig i verdi er de i oppgitt opplag og som er individuelt nummererte. Arabia nekter å oppgi antall eksemplarer på de som gis ut på mummidagen. Det kan straffe seg om de lager altfor mange. Da er det ikke eksklusivt lenger. Derfor viktig de som kjøper flere kopper nå å legge de ut for salg med en gang før de litt naive skjønner tegningen.. Anonymkode: e0019...9da Husker det var en jubileumskopp der noen få hadde en brille på innsiden. Men de var jo uten boks, så de som jobber i butikken har nok benyttet seg av den muligheten så den havnet nok i svært få hyller. Anonymkode: 58ffb...c3e 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:20 #46 Skrevet lørdag kl 14:20 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Mummikoppen “Hjem”. Hvert eksemplar håndmalt og nummerert individuelt. Kun 8000 eksemplarer. Tipper den går for 20000 om ett år. 😀 Anonymkode: e0019...9da 20.000 kr for en kopp? Den bør være innelåst i en safe, tenk om det kommer en krakk i koppen.. gurimalla, hva da? Anonymkode: a7d26...d9b
NakenPanda Skrevet lørdag kl 14:20 #47 Skrevet lørdag kl 14:20 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er nok mange av oss som ikke samler selv, men som kjøper for å selge videre. Anonymkode: 5f77f...8fe Jeg gikk forbi dere i kø i dag på Karl Johan, det var såpass mange at at du selger videre ikke teller.
NakenPanda Skrevet lørdag kl 14:25 #48 Skrevet lørdag kl 14:25 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 20.000 kr for en kopp? Den bør være innelåst i en safe, tenk om det kommer en krakk i koppen.. gurimalla, hva da? Anonymkode: a7d26...d9b Tipper den er verdt akkurat det samme som du betalte for den, 90% av koppene har ingen samleverdi utover eget ønske å samle, de koppene som man ikke får tak i lengre og som folk kjøpte før enhver kvinner begynte er verdt noe. 8000 er et alt for stort nummer til å ha penge verdi over tid. 2
Jajakvinne12 Skrevet lørdag kl 14:26 #49 Skrevet lørdag kl 14:26 NakenPanda skrev (20 minutter siden): Dere kvinner kan etter denne dagen aldri kritisere noen mann i Norge for å samle på ting nerdete eller ikke ever. Min far samler på dem. Alt i huset hans er mummi, drit kleint. Han er snart 60år. 1
BobbySocks Skrevet lørdag kl 14:34 #50 Skrevet lørdag kl 14:34 KOnklusjon: Hele køen var en scam. Du kom ti tre minutter flere ganger, og ble kastet tilbake til start. Både på mobil og PC. Nå skjer det ikke noe. Uprofesjonelt så det synger.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:35 #51 Skrevet lørdag kl 14:35 Jajakvinne12 skrev (8 minutter siden): Min far samler på dem. Alt i huset hans er mummi, drit kleint. Han er snart 60år. Så lenge han koser seg med å ha det er vel det fint. Anonymkode: 41d84...a14 5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:37 #52 Skrevet lørdag kl 14:37 BobbySocks skrev (2 minutter siden): KOnklusjon: Hele køen var en scam. Du kom ti tre minutter flere ganger, og ble kastet tilbake til start. Både på mobil og PC. Nå skjer det ikke noe. Uprofesjonelt så det synger. Nå er de utsolgt. Anonymkode: 58ffb...c3e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:37 #53 Skrevet lørdag kl 14:37 BobbySocks skrev (2 minutter siden): KOnklusjon: Hele køen var en scam. Du kom ti tre minutter flere ganger, og ble kastet tilbake til start. Både på mobil og PC. Nå skjer det ikke noe. Uprofesjonelt så det synger. Fikk beskjed om at det ble utsolgt, har stått i kø i snart 2 timer og ble kastet tilbake mange ganger 😒 Anonymkode: b49ef...a33 1
BobbySocks Skrevet lørdag kl 14:40 #54 Skrevet lørdag kl 14:40 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå er de utsolgt. Anonymkode: 58ffb...c3e Jepp. Og køen funket ikke. Teit.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:47 #55 Skrevet lørdag kl 14:47 Sod I kø på nettsiden etter kl 11. Stod en time i kø, men den hadde nedtelling så jeg kunne jo gjøre andre ting samtidig. Fikk kjøpe kopper. Anonymkode: 2b1ac...5c4 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:53 #56 Skrevet lørdag kl 14:53 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hele mummi-greia er jo en falsk hype. Folk innbiller seg at de har en samleverdi og Arabia fyrer opp under. Anonymkode: 421bb...eed Minner litt om pinsfeberen før Lillehammer-OL der "alle" samlet på pins, og disse dyrebare samleobjektene skulle være en sikker investering for fremtiden. Idag får man knapt gitt dette bort. Anonymkode: bfd9f...62a 3 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:01 #57 Skrevet lørdag kl 15:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mummikoppen “Hjem”. Hvert eksemplar håndmalt og nummerert individuelt. Kun 8000 eksemplarer. Tipper den går for 20000 om ett år. 😀 Anonymkode: e0019...9da Jeg har hatt den ute på finn en evighet til 8000 uten å få solgt..... Anonymkode: 0bda9...5bc
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:08 #58 Skrevet lørdag kl 15:08 NakenPanda skrev (47 minutter siden): Jeg gikk forbi dere i kø i dag på Karl Johan, det var såpass mange at at du selger videre ikke teller. Jeg vet nå ikke det. Jeg kjenner ingen som samler. Anonymkode: 5f77f...8fe
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:09 #59 Skrevet lørdag kl 15:09 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har hatt den ute på finn en evighet til 8000 uten å få solgt..... Anonymkode: 0bda9...5bc Prøvd eBay? Anonymkode: e0019...9da
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:15 #60 Skrevet lørdag kl 15:15 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har hatt den ute på finn en evighet til 8000 uten å få solgt..... Anonymkode: 0bda9...5bc En evighet er en sannhet med modifikasjoner. Kjøpt i mars/april og selges i aug. Såpass dyre samlergjenstander må du regne med litt tid før den rette kjøperen dukker opp. 6-12 mnd er ikke uvanlig. Anonymkode: e0019...9da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå