Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var sist på do for en time siden. Har ikke drukket eller spist etter det. Om jeg klarer meg i 3 timer til uten mat og drikke før jeg går på do, kan jeg ta en test da? Tidligtest fra rfsu

Anonymkode: bf65f...db8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo bare å prøve

Anonymkode: a1fc6...703

Skrevet

Er da bare å prøve. 

Anonymkode: 06ba8...016

Skrevet

Man kan jo bare prøve - men ville testet igjen om et par dager om den var negativ, for sikkerhets skyld. 

Jeg er høygravid nå og kjøpte (og tok) den testen i lunsjpausen, den ble positiv med en gang 😄

Anonymkode: a75d0...2b7

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mange dpo du er, men mine tester er svakest om morgenen. Bedre for meg å tisse 2-3 ganger tidlig, også holde meg litt 😅 

Du kan fint teste når på døgnet du vil, men jo mindre konsentrert urin er, jo vanskeligere er det å få streker. 😊

Anonymkode: 98c38...599

Skrevet

Fra 10 dpo kan du teste hele dagen. Men selfølgelig best på morgen 

Skrevet

Du kan teste når du vil, det har egentlig ikke noe å si når på døgnet. Viktigste er at du ikke har drukket veldig mye vann i forkant,  for det tynner ut urinen. På morgenen er urinen ofte mest konsentrert hos folk flest, men det betyr ikke nødvendigvis at man kun kan teste på morgenen. Mine tester er som regel sterkest på kvelden. :)

Anonymkode: 97a4d...7d5

Skrevet

Er gravid med tredje nå. I 2 av 3 svangerskap får jeg sterkest test på kvelden. Tror det er litt med når barnet fester seg og når kroppen deretter øker i HCG. Men det er på kvelden når jeg ikke har drukket veldig masse, har har gått 2-3 timer uten å ha tisset vell å merke.

jeg fikk også denne graviditeten heeeeeelt blendahvit test på morgenen, men strek på ettermiddagen (kl 17). Sjekket til og med testen i bosset og den var altså helt blank. Dette var 9DPO

Anonymkode: 1909f...ad3

Skrevet

Jeg har alltid fått sterkest tester på kvelden, så ja det kan du. 

Anonymkode: 91548...a1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...