AnonymBruker Skrevet 9. august #1 Skrevet 9. august Den ble med inn med solbæra Anonymkode: 69271...e70
AnonymBruker Skrevet 9. august #2 Skrevet 9. august Nei, flått har ikke antenner. Anonymkode: 25a68...b14 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. august #3 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, flått har ikke antenner. Anonymkode: 25a68...b14 Så bra! Takk!🙏 Jeg ble litt stressa 😂 Anonymkode: 69271...e70
AnonymBruker Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august Men hvis du vil vite hva det er, prøv appen Artsorakel 👍 Anonymkode: 8b6da...8ec
AnonymBruker Skrevet 9. august #5 Skrevet 9. august Nei, det er en stakkars liten bille, få den ut så den kan få leve videre. Anonymkode: 92442...446
AnonymBruker Skrevet 9. august #6 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, det er en stakkars liten bille, få den ut så den kan få leve videre. Anonymkode: 92442...446 Jeg er ikke ts, men renset også solberg tidligere i kveld. Slapp ut to slike, en flue og to andre flyvende insekter etterhvert som de dukket opp. De fløy videre alle sammen Anonymkode: 492c9...a6e
AnonymBruker Skrevet 9. august #8 Skrevet 9. august Dette kunne du googlet og funnet svaret på selv Anonymkode: 7832e...d09
Hoppetaujenta Skrevet 10. august #10 Skrevet 10. august Nei, det er ikke en flått. Jeg har hatt mange flått på meg og vet hvordan de ser ut, bombesikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå