Gå til innhold

Hva bruke i svømmehallen sammen med barna?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vanlig badedrakt og strømpebukse som slike proffsvømmere bruker skulle dekke deg til om du ikke liker å vise hud. 
Kan ha en t-skjorte over om du er ukomfortabel. 

Gemini-Generated-Image-ujm392ujm392ujm3-

Anonymkode: b8cff...8ae

Ikke for å kverulere- men i løpet av mine 11 år som svømmemor har jeg ALDRI sett «proffsvømmere» bruke en slik strømebukse på hverken trening eller stevne. 

TS: Tenker en badeshorts og bikinioverdel går fint. Er det noe spesiell grunn til at badedrakt ikke passer deg?

Anonymkode: 2cab1...a0d

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts, har du sjekket ut Careless sitt badetøy? Jeg likte heller ikke å gå i verken bikini, men etter å ha prøvd bikini fra Careless har jeg begynt å like det!

Anonymkode: 7fae8...b3c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts, har du sjekket ut Careless sitt badetøy? Jeg likte heller ikke å gå i verken bikini, men etter å ha prøvd bikini fra Careless har jeg begynt å like det!

Anonymkode: 7fae8...b3c

Anbefaler ikke disse mtp kvalitet.

Anonymkode: e31bc...933

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Badedrakt i svømmebasseng.  Bikini på stranden.

Anonymkode: 72b31...b20

Enig, men jeg synes det ts skisserer høres greit ut.

Jeg trodde poenget med å gå i svømmehall var å bevege seg eller trene, derfor skjønner jeg meg ikke på dem som synes en liten bikini eller stringbikini er et praktisk plagg i så henseende. 

Anonymkode: 0ef56...c3c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke for å kverulere- men i løpet av mine 11 år som svømmemor har jeg ALDRI sett «proffsvømmere» bruke en slik strømebukse på hverken trening eller stevne. 

TS: Tenker en badeshorts og bikinioverdel går fint. Er det noe spesiell grunn til at badedrakt ikke passer deg?

Anonymkode: 2cab1...a0d

Tror greia er at de får mer motstand å svømme med srømpebukse  i vannet, så blir det mye raskere i konkurransen når de svømmer uten? Eller om de bare vil dekke seg litt mer till som TS?

dsc00093.jpg

dsc00067.jpg

swim-team3.jpg

7178e605c9a9fe6d6c87e62bb20267bb.jpg

Fgy5qVQXgAIj-1U.jpg

Fgy5qVTXwAAzMXE.jpg:large

Anonymkode: b8cff...8ae

Skrevet

Jeg bruker en løs badeshorts i damemodell og bikinitopp. Foretrekker badeshorts over bikinitruse fordi førstnevnte ikke går inn i sprekker foran og bak :P

Bruker noe ala dette:

Sporty badeshorts. Front. Model.

• Liker 1
Skrevet

Badedrakt i svømmehall, bikini på strand

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...