AnonymBruker Skrevet 19. september #21 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vanlig badedrakt og strømpebukse som slike proffsvømmere bruker skulle dekke deg til om du ikke liker å vise hud. Kan ha en t-skjorte over om du er ukomfortabel. Anonymkode: b8cff...8ae Ikke for å kverulere- men i løpet av mine 11 år som svømmemor har jeg ALDRI sett «proffsvømmere» bruke en slik strømebukse på hverken trening eller stevne. TS: Tenker en badeshorts og bikinioverdel går fint. Er det noe spesiell grunn til at badedrakt ikke passer deg? Anonymkode: 2cab1...a0d 2
AnonymBruker Skrevet 19. september #22 Skrevet 19. september Ts, har du sjekket ut Careless sitt badetøy? Jeg likte heller ikke å gå i verken bikini, men etter å ha prøvd bikini fra Careless har jeg begynt å like det! Anonymkode: 7fae8...b3c
AnonymBruker Skrevet 19. september #23 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts, har du sjekket ut Careless sitt badetøy? Jeg likte heller ikke å gå i verken bikini, men etter å ha prøvd bikini fra Careless har jeg begynt å like det! Anonymkode: 7fae8...b3c Anbefaler ikke disse mtp kvalitet. Anonymkode: e31bc...933 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #24 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Badedrakt i svømmebasseng. Bikini på stranden. Anonymkode: 72b31...b20 Enig, men jeg synes det ts skisserer høres greit ut. Jeg trodde poenget med å gå i svømmehall var å bevege seg eller trene, derfor skjønner jeg meg ikke på dem som synes en liten bikini eller stringbikini er et praktisk plagg i så henseende. Anonymkode: 0ef56...c3c 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #25 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke for å kverulere- men i løpet av mine 11 år som svømmemor har jeg ALDRI sett «proffsvømmere» bruke en slik strømebukse på hverken trening eller stevne. TS: Tenker en badeshorts og bikinioverdel går fint. Er det noe spesiell grunn til at badedrakt ikke passer deg? Anonymkode: 2cab1...a0d Tror greia er at de får mer motstand å svømme med srømpebukse i vannet, så blir det mye raskere i konkurransen når de svømmer uten? Eller om de bare vil dekke seg litt mer till som TS? Anonymkode: b8cff...8ae
Uanonym bruker Skrevet 19. september #26 Skrevet 19. september Jeg bruker en løs badeshorts i damemodell og bikinitopp. Foretrekker badeshorts over bikinitruse fordi førstnevnte ikke går inn i sprekker foran og bak Bruker noe ala dette: 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå